افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

مرکز خرید جواهرات بزرگترین مرکز خرید استانبول

  • کد خبر : 222770
مرکز خرید جواهرات بزرگترین مرکز خرید استانبول

سفر به استانبول بدون خرید کامل نمی شود. اگر می خواهید خرید در استانبول را به شکلی خاص تجربه کنید و به مکانی بروید که مغازه ها و اقلام لوکس زیادی از معروف ترین برندهای دنیا دارد، بازار جواهر می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. جواهر مال نه تنها بزرگترین مرکز خرید استانبول است، […]

سفر به استانبول بدون خرید کامل نمی شود. اگر می خواهید خرید در استانبول را به شکلی خاص تجربه کنید و به مکانی بروید که مغازه ها و اقلام لوکس زیادی از معروف ترین برندهای دنیا دارد، بازار جواهر می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. جواهر مال نه تنها بزرگترین مرکز خرید استانبول است، بلکه یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. با ما در مجله گردشگری امروز پرواز کن برای آشنایی بیشتر با این مرکز خرید با ما همراه باشید.

یک مرکز خرید لوکس در منطقه ای لوکس

جواهر مال، یک گالری وسیع و پر زرق و برق، در منطقه شیشلی استانبول واقع شده است. این منطقه خود یکی از معروف ترین مناطق استانبول. قلب اقتصادی و تجاری این شهر محسوب می شود. مرکز خرید جواهر لعل در 15 اکتبر 2005 با بیش از 350 فروشگاه در 6 طبقه افتتاح شد. این مرکز خرید زیبا می تواند یکی از جاذبه های گردشگری استانبول باشد. چه بخواهید خرید کنید یا فقط برای خرید به آن سر بزنید. برای کاوش در کل فضای این گذرگاه بزرگ باید یک روز کامل را به آن اختصاص داد. جدای از اینها، جواهر نه تنها یک مرکز خرید بزرگ است، بلکه شامل مراکز تفریحی، رستوران های بزرگ و کوچک و فضاهای تفریحی مانند سینما نیز می شود.

قیمت در مرکز خرید جواهرات استانبول

با توجه به برندها و محصولات مختلف ارائه شده در این مرکز خرید، قیمت های متفاوتی برای هر محصول پیدا خواهید کرد. اما اگر می خواهید آن را با مغازه ها و دیگر مراکز خرید استانبول مقایسه کنید، باید بدانید که جواهر مال یکی از گران ترین مراکز خرید استانبول است. با این حال، اگر قبل از رفتن به این مرکز خرید کمی در مورد قیمت هر محصول از یک برند خاص تحقیق کنید، متوجه خواهید شد که قیمت های موجود در وب سایت تفاوت چندانی با قیمت های فروشگاه ها ندارد. با توجه به اینکه اکثر فروشگاه های این مرکز خرید از برندهای گران قیمت و لوکس هستند، این مرکز خرید به یک مرکز خرید گران قیمت و لوکس تبدیل شده است.

محصولات ارائه شده در مرکز خرید جواهرات استانبول

جواهر مال، یکی از بهترین مراکز خرید استانبول برای اینکه دید بهتری از بازدید از این مرکز خرید داشته باشید باید بدانید برای خرید چه محصولاتی می توانید به مرکز خرید جواهر استانبول مراجعه کنید:

  • پوشاک و پوشاک
  • لوازم برقی
  • کیف و کفش
  • لوازم آرایشی
  • ساعت دیواری و ساعت مچی.
  • بازی
  • کتاب
  • جواهر فروش
  • محصولات ورزشی

راهنمای کامل مرکز خرید جواهرات استانبول

برندهای موجود در مرکز خرید جواهرات استانبول اغلب شامل معروف ترین برندهای دنیا هستند. اگر به دنبال خرید محصول خاصی از برند خاصی هستید، راهنمای کفپوش این مرکز خرید به شرح زیر است:

طبقه اول

برندهای مرتبط با پوشاک: پنبه، LC Waikiki، Mavi، US Polo، Zara، Benetton، Mango، H&M، Caledonia (ایتالیایی)

برندهای مرتبط با ساعت و جواهرات.: Oppar، Osgore، Swatch، Spirit

الکترونیک: Arçelik (ترکی)، بوش

لوازم آرایشی:زیپورا

طبقه دوم

لباس ها: Benetton، Boeren Sports، DeFacto، Jack Jones، Koton، LC Waikiki، US Polo، Fashion Vero

ساعت و جواهرات: Silver Dolphin، D&R، Saat & Saat، Swatch و Swarovski

محصولات ورزشی: مکانی برای قایق ها

مرکز خرید جواهرات

طبقه سوم

لباس ها: Zara، DeFacto، GAP، Mango، Massimo Dutti، Victoria's Secret، …

لوازم آرایشی:مک

طبقه چهارم

لباس ها: آدیداس، پتا، نایک، پوما، ریباک…

ساعت و جواهرات: الماس برج حمل، الماس، آنی، وقت آزاد…

لوازم آرایشی: آنها، گل رز طلایی

طبقه پنجم و ششم.

این دو طبقه برای کافه ها و رستوران ها در نظر گرفته شده است. بسیاری از رستوران های زنجیره ای معروف را می توان در این طبقات بازار جواهر لعل پیدا کرد. اگرچه در طبقه اول فروشگاه چند کافه کوچک وجود دارد، اما تنوع غذایی بیشتری را در رستوران های این دو طبقه خواهید دید.

بزرگترین مرکز خرید استانبول

مراکز تفریحی و سرگرمی جواهر لعل

همانطور که گفته شد جواهر نه تنها یک مرکز خرید بلکه یک مرکز تفریحی نیز هست. در این گالری بزرگ و مجلل یک سینما و 12 گالری نیز وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید، فقط باید ساعت کاری این گالری ها را بررسی کنید زیرا ممکن است با ساعات کاری این مجموعه متفاوت باشد. همچنین اگر با کودک خود به مسافرت می روید، در مرکز خرید جواهر لعل یک شهربازی و شهربازی کودکان وجود دارد که می تواند ساعت ها آنها را سرگرم کند.

خدمات ارائه شده در این مجموعه

  • دفتر اطلاع رسانی جواهر لعل مال جنب درب ورودی در طبقه سوم واقع شده و هر هفت روز هفته از ساعت 10 صبح تا 22 شب پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان است.
  • ATM: کسانی که کارت اعتباری بانک های ترکیه را دارند می توانند از این خودپردازها برای برداشت پول نقد استفاده کنند.
  • اتاق مادر و کودک: اگر کودک کوچکی دارید، از این اتاق برای مراقبت از کودک خود استفاده کنید.
  • حمام زنانه و مردانه
  • برای جابجایی بین طبقات هم از آسانسور و هم پله برقی استفاده می شود.
  • ویلچر برای کسانی که در راه رفتن مشکل دارند. اگر به این امکانات نیاز دارید، لطفا از مرکز خرید استعلام بگیرید تا ویلچر در اختیار شما قرار دهد.
  • مسجد
  • گنجه: برای زمانی که چیزهایی با خود دارید که نمی خواهید به مرکز خرید ببرید. این کمدها مانند صندوق امانات هستند و کلید آن فقط به شما داده می شود تا بتوانید هنگام بازگشت وسایل خود را از کمد بیرون بیاورید.
  • اولین اتاق ایدز
  • اتاق تلفن
  • مبادله با تبدیل ارز
  • محوطه پارکینگ

مرکز خرید جواهرات کجاست و چگونه می توان به آنجا رفت؟

این مرکز خرید لوکس در منطقه شیشلی استانبول قرار دارد و ورودی آن از Büyükdere Cad می باشد.این منطقه از طریق ایستگاه های Şişli و Mecidiyekoy به راحتی با مترو قابل دسترسی است. مهم نیست که هتل شما در چه منطقه ای از استانبول است، به سادگی از خط M1 استفاده کنید مترو استانبول و در یکی از این دو ایستگاه پیاده شوید. نزدیک ترین مترو به این مرکز خرید، متروی شیشلی است که تقریباً دو دقیقه از ورودی مرکز خرید جواهر فاصله دارد.

یکی دیگر از راه های دسترسی به این مرکز خرید استفاده از متروبوس است. در مسیر Avcılar – Zincirlikuyu – Söğütlüçeşme سوار متروبوس شوید و در ایستگاه Mecidiyeköy پیاده شوید. اگر می خواهید با اتوبوس به این مرکز خرید بروید، نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس به مرکز خرید جواهرات، ایستگاه شیشلی مرکز است. هنگام سوار شدن به اتوبوس حتماً نام ایستگاه را به راننده بگویید تا در صورت توقف نکردن اتوبوس در این ایستگاه، سوار اتوبوس نشوید.

آدرس مرکز خرید جواهر استانبول در نقشه گوگل

مرکز خرید جواهر لعل همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است.

هتل های نزدیک پاساژ جواهرات استانبول

در نزدیکی این مرکز خرید هتل های زیادی وجود دارد که در ادامه به شما معرفی می کنیم.

هتل ماریوت استانبول شیشلی هتل ماریوت استانبول شیشلی

هتل پنج ستاره ماریوت در شیشلی در قلب یکی از مراکز تجاری استانبول واقع شده است. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی ایستگاه مترو، دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را برای مهمانان خود فراهم می کند. هتل ماریوت شیشلی برای راحتی و آسایش میهمانان خود امکاناتی مانند استخر، سالن بدنسازی، حمام ترکی، سونا و خدمات ماساژ و سایر امکانات را ارائه می دهد.

هتل شیشلی استانبول

هتل رادیسون بلو سیسیلی استانبول هتل رادیسون بلو استانبول شیشلی

هتل 5 ستاره رادیسون بلو در شیشلی این هتل در منطقه تجاری شیشلی استانبول واقع شده است و اقامتی دلپذیر را با امکانات رفاهی فراوان برای شما فراهم می کند. از امکانات تفریحی و ورزشی این هتل می توان به استخر سرپوشیده و روباز، باشگاه ورزشی، سونا و حمام ترکی اشاره کرد. این هتل به ایستگاه مترو و اتوبوس نزدیک است و دسترسی به سایر نقاط شهر را آسان می کند.

هتل Marmara Sisli در استانبول The Marmara Sisli

هتل مارمارا شیشلییک هتل چهار ستاره در قلب منطقه شیشلی استانبول است. این موقعیت عالی دسترسی آسان به مراکز تجاری مهم در شهر را فراهم می کند. این هتل در چند قدمی ایستگاه مترو شیشلی و جاذبه های گردشگری مانند کاخ دلما باغچه قرار دارد. موقعیت مناسب هتل Marmara Sisli در نزدیکی مراکز تجاری و تفریحی استانبول، آن را به گزینه ای ایده آل برای سفرهای خانوادگی تبدیل کرده است. همچنین قیمت مناسب اقامت در هتل به دلیل موقعیت مکانی و امکاناتی که دارد، این هتل را به گزینه ای مقرون به صرفه برای خانواده ها و زوج هایی که به استانبول سفر می کنند تبدیل کرده است.

هتل گرند ارس سوئیت استانبول هتل و سوئیت گرند ارس

هتل گران ارسهتلی چهار ستاره در منطقه شیشلی استانبول است که با طراحی داخلی زیبا و مدرن و امکانات رفاهی کامل اقامتی خوش را برای شما تضمین می کند. مرکز خرید و ایستگاه مترو جواهر در نزدیکی هتل واقع شده و دسترسی آسان به سایر نقاط شهر را فراهم می کند. اتاق های هتل بزرگ ارس علاوه بر شیک بودن، فضایی دنج و راحت دارند. امکانات کامل و تجهیزات ویژه این هتل آن را به یکی از بهترین هتل های استانبول تبدیل کرده است.

هتل گرند ارس سوئیت استانبول

هتل من تخت استانبول هتل باد

هتل تخت من 400 متر تا بازار جواهر لعل، 3 کیلومتر تا میدان تقسیم و 6 دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو شیشلی فاصله دارد. فاصله هتل من تخت تا فرودگاه آتاتورک 21 کیلومتر است و خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی و در صورت درخواست ارائه می شود. این هتل دارای انواع خدمات و امکانات رفاهی برای مهمانان می باشد.

هتل آپارتمان بل مزون استانبول Belle Maison Residence

هتل بل مزون استانبولیک هتل آپارتمان 4 ستاره با تمامی امکانات در منطقه شیشلی است. این منطقه پر جنب و جوش دسترسی آسانی به مرکز شهر، میدان تقسیم، جاذبه های گردشگری، مراکز خرید و دیگر جاذبه های استانبول دارد. این هتل با امکاناتی که برای اقامتی راحت و دلپذیر در نظر گرفته شده، فضایی صمیمی را به مهمانان خود ارائه می دهد. کارکنان مجرب و خوش برخورد هتل با تلاش خود اقامتی فراموش نشدنی و خاطره انگیز را برای شما رقم خواهند زد.

هتل وی وی آر استانبول هتل وی وی آر

هتل وی وی آر استانبول با موقعیت مناسب در منطقه شیشلی و امکانات رفاهی عالی، اقامتی آرام و بی دغدغه را به مهمانان خود ارائه می دهد. با اقامت در هتل VVR استانبول، دسترسی به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر آسان خواهد بود. در نزدیکی هتل خیابان نیشانتاشی با فروشگاه ها، بوتیک ها و مراکز تفریحی مختلف قرار دارد. برج گالاتا 4 کیلومتر و برج مدین 13 کیلومتر با هتل فاصله دارند.

هتل وی وی آر استانبول

مرکز خرید جواهرات; مکانی برای عاشقان خرید.

استانبول مقصدی محبوب برای عاشقان خرید است و گردشگران زیادی برای این منظور به این شهر سفر می کنند. مراکز خرید استانبول متنوع هستند و انواع برندهای معروف و برندهای ترک که قیمت مناسب تری دارند بر جذابیت های آنها افزوده است. اگر قصد دارید برای خرید به استانبول سفر کنید بلیط هواپیما به استانبولرزرو هتل های استانبول یا آنلاین رزرو کنید تور ترکیه می توانید به وب سایت یا برنامه Flytoday مراجعه کنید.

آیا تا به حال از مرکز خرید جواهرات استانبول دیدن کرده اید؟ تجربه خرید خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول مرکز خرید جواهرات استانبول

چگونه به مرکز خرید جواهرات استانبول برویم؟

می توانید با تاکسی، مترو یا پیاده از میدان تقسیم به مرکز خرید جواهر استانبول برسید.

در مرکز خرید جواهرات استانبول چه محصولاتی ارائه می شود؟

این مرکز خرید محصولاتی مانند پوشاک، لوازم الکترونیکی، لوازم آرایشی، کیف و کفش، جواهرات و … را عرضه می کند.

در مرکز خرید طلا و جواهر چه خدماتی ارائه می شود؟

مراکز خرید، سینما، گالری، اتاق مادر و کودک، حمام، مساجد، صرافی، پارکینگ و … از جمله خدمات ارائه شده توسط این مرکز خرید می باشد.

هتل های نزدیک پاساژ جواهر در استانبول کدامند؟

هتل هایی مانند هتل ماریوت شیشلی استانبول، هتل رادیسون بلو شیشلی استانبول، هتل مارمارا شیشلی استانبول و غیره. آنها به این مرکز خرید نزدیک هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.