افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

مصدومیت جلال الدین مشاریپوف جدی شد!

  • کد خبر : 222675
مصدومیت جلال الدین مشاریپوف جدی شد!

آفتاب نیوز: استقلالی ها دیروز در رفسنجان زودتر از موعد از رقابت های حذفی جام حذفی خداحافظی کردند. آبی ها در دیدار مقابل مس با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند. موضوعی که بیش از همه باخت آبی ها را تلخ کرد مصدومیت خرید جدید این تیم و کاپیتان تیم ملی ازبکستان است. ماشاریپوف در […]

آفتاب نیوز:

استقلالی ها دیروز در رفسنجان زودتر از موعد از رقابت های حذفی جام حذفی خداحافظی کردند. آبی ها در دیدار مقابل مس با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند. موضوعی که بیش از همه باخت آبی ها را تلخ کرد مصدومیت خرید جدید این تیم و کاپیتان تیم ملی ازبکستان است.

ماشاریپوف در این دیدار با خطاهای بازیکنان مس چندین بار مصدوم شد. ابتدا فرشید باقری بود که تکل عجیب و خشن روی پای این بازیکن انجام داد و سپس در دقایق پایانی نیمه اول پس از توپ ربایی از رامتین سلیمان زاده، در مقابل حامد لک قرار گرفت و پس از تکل به زمین افتاد. مدافع مسیها.

البته قبل از اینکه ماشاریپوف توپ را بدزدد و خطای خود را به مدافع مس اعلام کند، داور مسابقه سوت خود را زده بود اما پس از برخورد این بازیکن با حامد لک، مصدوم شد و روی زمین افتاد. مشکلی که باعث احساس درد در پای این بازیکن شد.

کادرفنی به سرپرستی جواد نکونام تصمیم به تعویض مشاریپوف در بین دو نیمه گرفت و مهرداد محمدی را به میدان فرستاد تا از تشدید مصدومیت این بازیکن و عواقب جبران ناپذیری برای استقلال جلوگیری کند.

اکنون شنیده ها حاکی از آن است که مصدومیت مشاریپوف در جدال با لک شدیدتر از آن چیزی است که تصور می شد و تیم پزشکی استقلال مراحل درمانی این بازیکن را آغاز کرده است اما حضور او در دیدار مقابل استقلال خوزستان نامشخص است و اینطور نیست. مشخص است که آیا او می تواند در تیمش بازی کند، آیا او به میدان خواهد رفت یا نه.

باید منتظر آزمایش های دقیق تری از پای مصدوم مشاریپوف باشیم و ببینیم که آیا پزشکان استقلال به او اجازه حضور در بازی بعدی را می دهند یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.