افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

روتین پوست کره ای چیست و چه مراحلی دارد؟ با چند ترفند ساده جوان بمانید

  • کد خبر : 22264
روتین پوست کره ای چیست و چه مراحلی دارد؟  با چند ترفند ساده جوان بمانید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز بارها در مورد انواع روتین های پوستی و روش های مراقبت از پوست صحبت کرده ایم، اما امروز می خواهیم شما را با معجزه یکی از روش های روتین پوست به نام روتین پوست کره ای آشنا کنیم. شما سزاوار جوانی و زیبایی ابدی هستید، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز بارها در مورد انواع روتین های پوستی و روش های مراقبت از پوست صحبت کرده ایم، اما امروز می خواهیم شما را با معجزه یکی از روش های روتین پوست به نام روتین پوست کره ای آشنا کنیم. شما سزاوار جوانی و زیبایی ابدی هستید، روال کره ای برای یادآوری این پیام مهم ایجاد شده است. این روتین مراقبت از پوست که با نام K-Beauty نیز شناخته می شود، در سال 2011 به دنیای غرب معرفی شد و اکنون به یک جنبش زیبایی قدرتمند تبدیل شده است. انجام گام های بلند روال کره ای به صورت روزانه ممکن است در ابتدا کمی دشوار به نظر برسد. اما نگران نباشید، کره ای ها فکر همه چیز را کرده اند. این روال خاص منحصر به توصیه های معمولی نیست. بلکه ترکیبی شگفت انگیز از مراقبت ویژه با استفاده از ابزارهای تخصصی است. پس بله درست شنیدید، این روال دارای ابزارهای خاص و جذابی است که شما را در تمام مراحل همراهی می کند. اعمال کننده ماسک، گواشا، غلتک یشم، برس صورت و غیره. آنها از معروف ترین ابزار آسیاب کره ای هستند. البته فکر نکنید که این روتین یک روتین پرهزینه و پرهزینه است، اما می توانید با چند ترفند ساده در خانه همیشه جوان و زیبا بمانید.

هرگز فراموش نکنید که زنان کره ای بدون پاک کردن آرایش به رختخواب نمی روند. اولین مرحله از روتین پوست کره ای، برای پاک کردن آرایش صورت است. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد مراحل مختلف این روتین مراقبت از پوست بیشتر بدانید.

روتین پوست کره ای

در مرحله اول پوست را پاکسازی و لایه برداری می کند.

برای شروع روتین پوست کره ای، ابتدا باید پوست خود را از آرایش پاک کنید، همانطور که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم، برای این کار می توانید از قلم های غیر صابونی، فوم ها و ژل های شستشو استفاده کنید، این شوینده ها پرکاربرد هستند، بهترین محصولات پاک کننده در این مرحله از این روال جدای از لایه برداری و شستشوی اولیه، یکی از مراحل اساسی در روتین پوست کره ای محسوب می شود. لایه بردارها آلودگی های انباشته شده در عمق منافذ و سلول های مرده پوست را تمیز می کنند. این مرحله نباید به صورت روزانه انجام شود، پس فراموش نکنید که اسکراب معمولاً یک یا دو بار در هفته بسته به نیاز هر فرد مجاز است.

روتین پوست کره ای

روتین پوست کره ای

امولسیون و سرم را فراموش نکنید

امولسیون یا اسانس جسورانه ترین بخش روتین پوست کره ای در نظر گرفته می شود. زیرا قبل از معرفی این روتین، اسانس ها به صورت روزانه استفاده نمی شد. اسانس ها بافت سبکی دارند و از نظر غلظت حالتی بین سرم و مقوی دارند. این محصول با خاصیت مرطوب کنندگی، سد چربی محافظ پوست را تقویت می کند. پس از استفاده از امولسیون، استفاده از سرم را فراموش نکنید زیرا سرم ها به عنوان یک تقویت کننده در روتین پوست کره ای عمل می کنند و تمام مراحل قبلی را تقویت می کنند.

روتین پوست کره ای

روتین پوست کره ای

و در آخر ماسک دستمال کاغذی و کرم مرطوب کننده بزنید.

حتما در این مرحله از روتین پوست کره ای خود از ماسک های ورقه ای استفاده کنید. همانطور که از نام این ماسک پیداست ساختار ورقه ای نازکی دارد که به راحتی روی پوست می نشیند. این ورقه ها پر از مواد مغذی هستند که پس از ۲۰ تا ۳۰ دقیقه قرار گرفتن روی پوست جذب می شوند. پس از برداشتن ماسک، پوست شما کاملاً هیدراته می شود. بنابراین اکنون به یک لایه محافظ برای حفظ این رطوبت نیاز دارید. پیشنهاد می کنیم برای تکمیل این روتین پوستی یک مرطوب کننده و کرم دور چشم خوب انتخاب کنید.

روتین پوست کره ای

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22264

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.