افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

حفاظت از میراث زمین با وسایل نقلیه هیبریدی پلاگین

  • کد خبر : 222603
حفاظت از میراث زمین با وسایل نقلیه هیبریدی پلاگین

به گزارش بازار، فونیکس NEV به عنوان اولین برند پیشگام در زمینه خودروهای انرژی نو در ایران که سازگاری بیشتری با محیط زیست و تغییرات زندگی امروزی دارد، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که از 13 تا 16 اسفند 1402 برگزار شد. مصلی امام خمینی (ره) در شبستان ب برگزار می […]

به گزارش بازار، فونیکس NEV به عنوان اولین برند پیشگام در زمینه خودروهای انرژی نو در ایران که سازگاری بیشتری با محیط زیست و تغییرات زندگی امروزی دارد، در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست که از 13 تا 16 اسفند 1402 برگزار شد. مصلی امام خمینی (ره) در شبستان ب برگزار می شود و پذیرای علاقه مندان است.

این برند مبتکر با درک تهدیدات زیست محیطی ناشی از آلودگی هوا، کاهش روزانه علف‌ها و جنگل‌ها و در نهایت جان انسان‌ها و حیوانات، با خطرات زیادی مواجه شده و به دغدغه مشترک کشورها، ملت‌ها و سازمان‌های ملی و بین‌المللی تبدیل شده است. با تولید و عرضه خودروهای انرژی نو با آینده پاک همگام است.

Phoenix NEV که در اوایل امسال با مونتاژ اولین خودروی هیبریدی پلاگین در ایران با عرضه خودروی هیبریدی پلاگین تیگو 8 پرو رسماً کار خود را آغاز کرد و با انجام تست درایو از بازار، پایه و اساس بازار را پایه گذاری کرد. خودروی هیبریدی پلاگین Tigo 7 Pro. این دو جنبه صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش کارایی را با هم ترکیب می کند.

تولید و عرضه خودروهای پلاگین هیبریدی گامی در جهت تحقق زندگی سبز است که می تواند نگرانی های زیست محیطی مردم را به دلیل مصرف بی رویه ذخایر محدود بنزین و تولید سرسام آور دی اکسید کربن و در نهایت تکرار کاهش دهد. روزهای آلوده شهرهای بزرگ ایران و در نگاهی وسیع تر، آسیب به جلوگیری از لایه اوزون و گرم شدن کره زمین در دهه های اخیر

تکامل عملکرد خودروهای هیبریدی پلاگین از طریق کاهش سوخت‌های فسیلی

برای بهبود کیفیت زندگی و حفاظت از میراث زمین، Phoenix NEV نه تنها عملکرد و کارایی خودروهای هیبریدی پلاگین را محدود کرده است، بلکه با ترکیب دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی، انرژی پاک را به قدرت بیشتری تبدیل کرده است. و قدرت، پاسخگو، سریع و ایمنی بیشتری نسبت به سایر خودروهای معمولی و بنزینی موجود در بازار است.

Tigo 8 Pro Plug-in Hybrid و Tigo 7 Pro Plug-in Hybrid دو خودروی نوآورانه و تمیز هستند که به گفته مشتریان و کارشناسان صنعت خودرو، توانسته اند بهترین پاسخ را در تست های رانندگی در مسافت های کوتاه یا طولانی در طول مسیر ارائه دهند. با سازگاری محیطی

پلاگین هیبریدی تیگو 8 پرو

برای درک بهتر این موضوع کافیست نگاهی به مشخصات تیگو 8 پرو پلاگین هیبریدی بیندازید که توانسته با سیستم هوشمند خود با بنزین بسیار کمتر انرژی الکتریکی در این خودروی هیبریدی تولید کند و قدرتی چشمگیر تولید کند. و پیچ و تاب.

دو موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی در تیگو 8 پرو هیبریدی پلاگین با هم 326 اسب بخار قدرت و 510 نیوتن متر گشتاور تولید می کنند که می تواند هیجان سرعت و قدرت را به راننده القا کند. در حالی که این خودرو در سفرهای شهری و روزانه در شهرهای بزرگ و روزهای پر ترافیک با اتکا به انرژی برق خود قادر است 75 کیلومتر را کاملا برقی و کاملاً تمیز طی کند و در سفرهای بین شهری و سفرهای با تکیه باک بنزین 60 لیتر. تا 950 کیلومتر را بدون توقف طی می کند.

سیستم شارژ خودکار و جلوگیری از اتلاف انرژی.

نکته جالب توجه سیستم شارژ خودکار هیبریدی پلاگین Tigo 8 Pro است.در هنگام ترمزگیری یا رانندگی با سرعت کم در ترافیک شهری و همچنین هنگام ترمزگیری آهسته یا خیلی سریع، باتری لیتیومی خودرو از طریق موتور الکتریکی شارژ می شود. . این بدان معناست که سوخت خودرو با توقف پشت چراغ قرمز دیگر هدر نمی رود و از طرف دیگر انرژی جنبشی ناشی از ترمز به سوخت پاک و الکتریکی تبدیل می شود و انرژی به طور تمیز در چرخه سوخت گردش می کند.طبیعت.

بازتعریف احترام به حقوق مصرف کننده

Phoenix NEV نه تنها بهبود کیفیت و کارایی خودروهای نوآورانه خود را به مصرف کنندگان ارائه می دهد، بلکه علاوه بر ارائه یک ایستگاه شارژ خانگی یا لپ تاپ برای مشتریان خود، ضمانت 7 ساله یا 200000 کیلومتری خودرو و منبع باتری را نیز ارائه می دهد. گامی دیگر در جهت اعتماد و احترام به حقوق مشتریان که پیشرو بازار خودرو ایران به شمار می رود.

Phoenix NEV برای آشنایی با سبک زندگی جدید و هماهنگی با محیط زیست از یکشنبه تا چهارشنبه (23 تا 26 اسفند) در مصلی امام خمینی (ره) تهران پذیرای علاقه مندان به خودرو و دوستداران دنیای پاک است و شما را به دیدن جدیدترین ها دعوت می کند. تکنولوژی در جهان .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222603

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.