افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

طرح استاندارد بازرسی عمومی و جشن آغاز شد

  • کد خبر : 222586
طرح استاندارد بازرسی عمومی و جشن آغاز شد

به گزارش بازار، طرح بازرسی عید سازمان استاندارد برای افزایش سطح کیفی خدمات امروز سه شنبه با حضور مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد آغاز شد. سیستم برنامه ریزی عیدانه برای 2 ابزار جدید و پیشرفته که دارای ویژگی هایی از جمله ابزار ایجاد فرم است که به بازرسان امکان ایجاد، ویرایش و ارسال […]

به گزارش بازار، طرح بازرسی عید سازمان استاندارد برای افزایش سطح کیفی خدمات امروز سه شنبه با حضور مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد آغاز شد.

سیستم برنامه ریزی عیدانه برای 2 ابزار جدید و پیشرفته که دارای ویژگی هایی از جمله ابزار ایجاد فرم است که به بازرسان امکان ایجاد، ویرایش و ارسال فرم های بازرسی به صورت آنلاین و آفلاین را می دهد. این ابزار فرم های کاغذی را حذف می کند و به جای آن از فرم های الکترونیکی استفاده می کند، به علاوه فرم ها به صورت آنلاین و فوری برای مدیران ارسال می شوند و نیازی به ذخیره یا انتقال فیزیکی ندارند.

علاوه بر این، فرم ها از عکاسی، صدا و ویدئو به عنوان چند رسانه ای پشتیبانی می کنند. فرم ها دارای معیارهای ارزیابی و امتیازدهی خاصی هستند تا بازرسان بتوانند به راحتی امتیاز خود را برای هر مورد اعلام کنند، ضمن اینکه فرم ها به صورت خودکار به ابزار داشبورد ارسال می شوند و داده های بازرسی در آن ابزار قابل مشاهده و تجزیه و تحلیل است.

این سیستم یک ابزار داشبورد است که به مدیران اجازه می دهد تا داده های بازرسی را به صورت تعاملی و خلاقانه مشاهده و تجزیه و تحلیل کنند. این ابزار به شما امکان جمع آوری و ادغام داده ها از منابع مختلف را می دهد و نیازی به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی نیست، علاوه بر این داشبوردها با استفاده از جداول، نمودارها و متون خوانا ایجاد می شوند و مدیران به راحتی می توانند وضعیت کلی و جزئی سرویس ها را مشاهده کنند.

داده ها به صورت پویا و بلادرنگ به روز می شوند تا مدیران بتوانند از تغییرات و روند خدمات مطلع شوند، داشبوردها با سایر مدیران و ذینفعان به اشتراک گذاشته شود و از ارتباط و همکاری بین آنها برای بهبود عملکرد استفاده شود. کیفیت خدمات و همچنین به عنوان پانل ها دارای بخشی برای تایید ارزیابی های انجام شده توسط سطوح مختلف سازمانی و مدیران می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد خدمات ارائه دهند.

این 2 ابزار به سازمان ملی استاندارد کمک می کند تا بازرسی های خود را به نحو احسن، دقیق و شفاف انجام دهد و کیفیت خدمات را در کشور ارتقا دهد.

شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه «مردم در» به نشانی https://1517.inso.gov.ir، تخلفات کیفی در حوزه کالا، خدمات و مؤسسات ارزیابی انطباق را گزارش کنند.

سامانه مانددار بستری الکترونیکی برای رسیدگی به گزارش ها، درخواست ها و نظرات شهروندان، اختلافات مردم در مورد کیفیت محصولات و خدمات است.
شهروندان می توانند با اعلام تخلفات در زمینه کالا، خودرو، خدمات (آسانسور، تجهیزات تفریحی، پمپ بنزین)، مؤسسات ارزیابی انطباق و همچنین انتقادات و پیشنهادات خود به صورت غیرحضوری، مراتب را به اطلاع مدیران برسانند و خواستار ارتقای کیفیت زندگی خود شوند.
پرتال پرطرفدار الکترونیکی به نشانی فوق این امکان را برای شهروندان فراهم کرده است تا با پیوست کردن عکس، فیلم و یا صوت در حوزه های مختلف از طریق شماره تماس 1517 و یا شماره پیامک 10001517 نسبت به ثبت نام و پیگیری نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222586

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.