افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان تشدید شد

  • کد خبر : 222561
نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان تشدید شد

حمیدرضا طحان در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان سمنان آغاز شده است، تاکید کرد: این طرح همه روزه در دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام می شود. . ، با حضور بازرسان در هشت شهرستان استان سمنان. وی […]

حمیدرضا طحان در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه طرح ویژه نظارت بر بازار شب عید و ماه مبارک رمضان در استان سمنان آغاز شده است، تاکید کرد: این طرح همه روزه در دو شیفت صبح و بعدازظهر انجام می شود. . ، با حضور بازرسان در هشت شهرستان استان سمنان.

وی با بیان اینکه بازرسان بازار را در آستانه عید و ماه رمضان به ویژه محصولات اساسی کنترل می کنند، افزود: این کنترل همه روزه حتی در روزهای تعطیل خواهد بود.

معاون نظارت و بازرسی صنعت معدن و تجارت سمنان هدف از این گشت ها را نظارت بر کالا و جلوگیری از گران فروشی دانست و تاکید کرد: عرضه کالا به مقدار کافی با هدف جلوگیری از کمبود سایر کالاهای اساسی است. هدف از اجرای طرح تشدید نظارت است.

طحان با بیان اینکه در این بازرسی ها بازرسان برای بررسی مواردی مانند گران فروشی، کم فروشی، کلاهبرداری و … در واحدهای صنفی حضور خواهند داشت. نظارت بر ارائه خدمات نیز در دستور کار بازرسان قرار دارد.

وی با بیان اینکه کالاهایی که در سبد حمایتی مردم قرار دارند مانند مواد غذایی، خشکبار، پوشاک، کفش و کالاهای تنظیم بازار در اولویت این بازرسی ها قرار خواهند گرفت، گفت: مردم نیز می توانند تخلفات را به اتحادیه ها گزارش کنند. در 124.

معاون صمت استان سمنان نیز گفت: این طرح تا 4 فروردین 1403 ادامه دارد و بازرسان بر بازارهای همه شهرستان های استان نظارت خواهند کرد.

طحان خواستار همکاری اصناف و مردم با طرح ویژه نظارت بر نوروز 1403 و ماه مبارک رمضان شد و تاکید کرد: گروه های سنتی کالا و خدمات در ایام عید و رمضان در این طرح به صورت ویژه رصد می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222561

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.