افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

جلالی: سرمربی تیم ملی جوانان به زودی معرفی می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 222542
جلالی: سرمربی تیم ملی جوانان به زودی معرفی می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در حاشیه مراسم روز درختکاری اظهار داشت: در حال تهیه طرح ۱۴-۱۴ هستیم و تقریباً از دو ماه پیش شروع به کار کردیم و ۱۲ کارگروه در این طرح و در اولین جلسه شرکت خواهند کرد. یکشنبه 22 اسفندماه با حضور مدیران فدراسیون فوتبال برگزار شد. وی ادامه داد: […]

به گزارش خبرنگار مهر، مجید جلالی در حاشیه مراسم روز درختکاری اظهار داشت: در حال تهیه طرح ۱۴-۱۴ هستیم و تقریباً از دو ماه پیش شروع به کار کردیم و ۱۲ کارگروه در این طرح و در اولین جلسه شرکت خواهند کرد. یکشنبه 22 اسفندماه با حضور مدیران فدراسیون فوتبال برگزار شد.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا پایان خرداد 1403 برنامه زمان بندی این پروژه را آماده کنیم و سپس با بازخوردهایی که دریافت می کنیم، ایرادات را برطرف کرده و در روزهای 14 الی 14 در معاونت فنی در سال 96 طرح را نهایی کنیم. سپتامبر. 1403.

وی افزود: پس از پایان جام ملت های آسیا 2023، 24 تیم شرکت کننده در این مسابقات را به طور کامل آنالیز کرده ایم و آنالیز دقیق تیم ها امروز یا فردا در سایت فدراسیون فوتبال منتشر می شود. انتخاب مطلق در حیطه وظایف من نیست، اما دوستانه امیر قلعه نویی را نصیحت خواهم کرد.

جلالی درباره روند طولانی انتخاب مربی تیم جوانان گفت: برای این منظور کمیته فنی تشکیل داده ایم و هدفمان این است که ظرف دو هفته به جمع بندی نهایی برای انتخاب سرمربی جدید تیم جوانان برسیم. ما در کار خود عجله نمی کنیم و شایسته ترین فرد را به عنوان سرمربی انتخاب می کنیم. تعداد زیادی اسامی برای انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان در نظر گرفته شده است و به زودی پس از مشخص شدن اعضای کمیته فنی، سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.

جلالی در خصوص استفاده از مربیان خارجی برای تیم های پایه فوتبال ایران گفت: برنامه ما این است که تا 5 سال آینده 40 تا 50 مربی باکیفیت داشته باشیم و برای این امر برنامه ریزی شده است و اگر در کمیته فنی به جمع بندی برسیم. که یک مربی خارجی حتما این افراد را زیر نظر خواهیم داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.