افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بهترین کرم های ضد چروک/پودر ذرات دار را به شما معرفی می کنیم، مهم نیست چند سال دارید، با این ها بیست ساله می شوید.

  • کد خبر : 222402
بهترین کرم های ضد چروک/پودر ذرات دار را به شما معرفی می کنیم، مهم نیست چند سال دارید، با این ها بیست ساله می شوید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- بدون شک برای داشتن یک استایل زیبا، نحوه آرایش کردن نیز مهم است. مراقب باشید مهم نیست که ما فقط آرایش خود را انجام دهیم و در واقع باید به موارد زیادی مانند سلامت پوست خود، انتخاب آرایش مناسب هم از نظر رنگ و هم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- بدون شک برای داشتن یک استایل زیبا، نحوه آرایش کردن نیز مهم است. مراقب باشید مهم نیست که ما فقط آرایش خود را انجام دهیم و در واقع باید به موارد زیادی مانند سلامت پوست خود، انتخاب آرایش مناسب هم از نظر رنگ و هم از نظر کیفیت توجه کنید.

بدون شک بعد از رژ لب، این کرم پودر است که در آرایش اهمیت زیادی پیدا می کند. زیرا انتخاب کرم پودر مناسب نیز می تواند بستر مناسبی برای پوست شما فراهم کند و مشخصه آن این است که پوست من و شما هر سال از جوانی خود دورتر شده و به چین و چروک نزدیک می شود. البته فکر نکنید سن من زیاد است، اما چیزی که مشخص است این است که افراد از 25 سالگی باید به فکر چین و چروک باشند تا کمتر و دیرتر ظاهر شوند.

اگر چین و چروک بیشتر یا کمتر داشتیم چه کنیم؟ بدون شک این کرم پودر می تواند به ما در آرایش کمک کند و چین و چروک ها را بیشتر مشخص نمی کند. آیا می دانید اگر فونداسیون درست انتخاب نشود، نه تنها زیبایی ما را دو چندان می کند، بلکه چین و چروک ها را دوچندان می کند و صورت ما را به مسیر اشتباه می برد؟

در این مقاله قصد داریم چند کرم پودر مناسب برای چین و چروک، مناسب و با کیفیت بسیار خوب را بشناسیم. این کرم ها ضد چروک هستند!

کرم پودر مدل چای سبز جوئل

در واقع کرم پودرهای مدل چای سبز جوئل یکی از بهترین کرم پودرهای ضد چروک به حساب می آیند. این محصول با ترکیبات گیاهی و ارگانیک ساخته و تولید می شود، از طرفی فاقد چربی بوده و دارای پوشش دهی بالایی است تا جایی که تا 12 ساعت دوام دارد.

از آنجایی که این کرم پودر در ترکیبات خود ویتامین E دارد، خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می بخشد و در کاهش چین و چروک موثر است. از دیگر ویژگی های این کرم پودر می توان به خاصیت آنتی اکسیدانی و بافت سبک آن اشاره کرد.

48545

کرم پودر آموتیا مدل روغن آرگان

کرم پودر روغن آرگان مدل آموتیا نیز یکی دیگر از کرم پودرها به حساب می آید که علاوه بر دارا بودن تمامی فاکتورهای یک کرم پودر خوب، به عنوان کرم پودر مرطوب کننده و ضد پیری نیز بسیار موثر است.

یکی از مزایای این سبک کرم پودر روغن آرگان آموتیا بدون چربی، بدون مواد نگهدارنده و ماندگاری آن تا 12 ساعت است. کیفیت بالای رنگ این کرم پودر و پوشانندگی خوب آن فوق العاده ایده آل است تا جایی که توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب کرده است. از دیگر ویژگی های این کرم پودر می توان به ویتامین E در ترکیبات آن اشاره کرد.

545534

پودر و کانسیلر دور چشم

این کرم پودر که iface نام دارد یکی از برندهای ترکیه ای در بازار ایران است و تمامی کسانی که از آن استفاده کرده اند از انتخاب خود بسیار راضی بوده اند. این کرم پودر با ترکیبات خود می تواند روند پیری پوست را کند کرده و به کاهش علائم پیری پوست کمک کند. یکی دیگر از دلایل محبوبیت این کرم پودر، بافت فوق العاده سبک و پوشش دهی بالا آن است.

654542

کرم پودر SynBeauty SynBeauty مدل BB

کرم بی بی مدل SynBeauty از شرکت SynBeauty را می توان پرفروش ترین بی بی کرم دانست زیرا به گفته بسیاری از کارشناسان عرصه آرایش، این کرم توانسته عنوان بهترین بی بی کرم را دریافت کند.

این کرم پودر تمام ویژگی های یک کرم پودر درجه یک را دارد، به علاوه تقریباً همه کارها را برای پوست شما انجام می دهد.

این کرم پودر می تواند تولید کلاژن در پوست را افزایش دهد و حاوی ویتامین E است، علاوه بر آن خاصیت آنتی اکسیدانی دارد، نیاسینامید دارد و به خوبی می تواند علائم پیری پوست را کاهش دهد و آن را از پیری زودرس نجات دهد.

5245



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222402

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.