افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

خراسان جنوبی برای کمک به همسایه سیل زده چابهار تلاش می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 222352
خراسان جنوبی برای کمک به همسایه سیل زده چابهار تلاش می کند – خبرگزاری مهر ایران و جهان

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مردم خراسان جنوبی همواره به نوع دوستی و کمک به دیگران شهره بوده اند. صحت این موضوع را باید در آمار جشن های گلریزان و جشن های نیکوکاری، کمک به بازسازی امامزاده ها و موارد دیگر بررسی کرد. افرادی که ممکن است با مشکلات مادی مواجه باشند اما همیشه […]

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها: مردم خراسان جنوبی همواره به نوع دوستی و کمک به دیگران شهره بوده اند. صحت این موضوع را باید در آمار جشن های گلریزان و جشن های نیکوکاری، کمک به بازسازی امامزاده ها و موارد دیگر بررسی کرد. افرادی که ممکن است با مشکلات مادی مواجه باشند اما همیشه کمک کننده هستند.

زمانی که خبر سیل سیستان و بلوچستان به گوش مردم خراسان جنوبی رسید، به حال همسایگان خود رحم کردند و تمام تلاش خود را برای کمک رسانی به آنها انجام دادند.

امدادگران خراسان جنوبی راهی چابهار شدند

محمدعلی کائوسی مدیرکل هلال احمر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نیروهای امدادی خراسان جنوبی بر اساس برنامه ریزی دقیق به استان سیستان و بلوچستان، شهرستان چابهار و روستاهای آن رفتند. تا مرهمی بر درد مردم منطقه باشد و در شرایط سیلاب، بتواند گره از کارش بگشاید.

وی با اشاره به اینکه سه هزار بسته غذایی از هلال احمر خراسان جنوبی به مناطق سیل زده چابهار ارسال شد، گفت: امدادگران ما راهی روستاهای اسلام شدند. بد پایین، بازار یعقوب، جویکاسماعیل بد بالا، اسماعیل بد پایین، کهیر و پرش از نظر میزان خسارت (هفت روستای چابهار) و قسمتی از آنها اولین گروه هایی بودند که وارد منطقه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تصریح کرد: در ارزیابی این روستاها، مواد غذایی مورد نیاز حادثه دیدگان سیل و ترافیک توزیع شده و مسیرهای دسترسی به این روستاها باز است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

توزیع مواد غذایی در مناطق زلزله زده

کاوسی بیان کرد: هلال احمر خراسان جنوبی به دلیل همجواری در استان سیستان و بلوچستان یکی از اولین استان هایی بود که بعد از سیل کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: در روزهای نخست وقوع سیل هزار بسته مواد غذایی شامل کنسرو، ماهی تن، چاقو و چنگال به همراه هزار ورق پتو و 5200 کیلو روکش نایلونی چادر برای سیل زدگان سیستان ارسال شد. همچنین روز گذشته 10 تیم عملیاتی 5 نفره برای امدادرسانی به سیل زدگان به سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی یادآور شد: روز گذشته جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی برای حمایت از سیل چابهار 2000 بسته غذایی 10 روزه شامل ماهی تن، چای، شکر، نمک و حبوبات ارسال کرد.

راه های کمک به مردم سیل زده

کاوسی گفت: ساکنین محترم خراسان جنوبی برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان می توانند کمک های خود را به حساب شماره زیر ارسال کنند. ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲ یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۲۳۵ کد دستوری 112*1*# را واریز کنید یا از آن استفاده کنید.

وی گفت: هلال احمر خراسان جنوبی تمام تلاش خود را برای کاهش آلام مردم سیل زده انجام خواهد داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222352

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.