افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

تمسخر هواداران پرسپولیس در حاشیه دیدار پرسپولیس و نفت – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222287
تمسخر هواداران پرسپولیس در حاشیه دیدار پرسپولیس و نفت – پرسپولیس نیوز

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف استقلال از جام حذفی رقیب سنتی خود را به سخره گرفتند. تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران رفت. برخی از حواشی این بازی به […]

هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پس از حذف استقلال از جام حذفی رقیب سنتی خود را به سخره گرفتند.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 20 امشب (دوشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام باشگاه های کشور در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران رفت. برخی از حواشی این بازی به شرح زیر است:

* هواداران پرسپولیس در بدو ورود به ورزشگاه آزادی پیگیر نتیجه بازی مس رفسنجان – استقلال در رفسنجان بودند و پس از گل دوم مس به استقلال به شدت خوشحال شدند.

* هواداران پرسپولیس پس از حذف استقلال از رقابت های جام حذفی با شعارهایی علیه این تیم به تمسخر رقیب سنتی خود پرداختند و با جام حذفی از استقلال خداحافظی کردند.

* علیرضا بیرانوند مدافع تیم پرسپولیس برای گرم کردن در میان تشویق هواداران این تیم وارد زمین شد.

* هواداران حاضر در ورزشگاه آزادی از امیررضا رفیعی دروازه بان تعویضی پرسپولیس که عملکرد خوبی مقابل ذوب آهن در لیگ برتر داشت استقبال کردند و رفیعی را تشویق کردند.

* عبدالکریم حسن، محمد خدابندلو، عیسی آل کثیر و اوستون ارنوف چهار بازیکن جدید پرسپولیس با صلاحدید عثمار در ترکیب یازدهم ابتدایی پرسپولیس قرار گرفتند.

* بازیکنان پرسپولیس در حالی که بدن خود را گرم می کردند مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* آنتونیو مانیکونه، سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار پرسپولیس و نفت و گاز گچساران را از نزدیک دنبال می کند.

* رضا درویش مدیرعامل و حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

* هواداران پرسپولیس در گزارش مسابقه علیه سرمربی استقلال شعار دادند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)