افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
1

فال حافظ 24 اسفند با شرح مفصل + فیلم

  • کد خبر : 222233
فال حافظ 24 اسفند با شرح مفصل + فیلم

به گزارش رکنا، فال حافظ در میان ایرانیان رواج زیادی دارد و این به دلیل تأثیر زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. با نیت و تفسیر فال حافظ. خودت بخون فال برای متولدین فروردین من سالها پیرو دین بودم. به فتوای طمع زندانی شدم رفتم خونه آنگا این قدم را با مرغ سلیمان قطع کردم. […]

به گزارش رکنا، فال حافظ در میان ایرانیان رواج زیادی دارد و این به دلیل تأثیر زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. با نیت و تفسیر فال حافظ. خودت بخون

فال برای متولدین فروردین

من سالها پیرو دین بودم.

به فتوای طمع زندانی شدم

رفتم خونه آنگا

این قدم را با مرغ سلیمان قطع کردم.

تعبیر فال حافظ:

تعبیر فال حافظ برای امروز اردیبهشت ماه عزیز نشان می دهد که تلاش زیادی کرده اید و مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته اید اما ناامید نباشید که بالاخره به آرزوی قلبی خود می رسید و روزهای خوشی فرا می رسد. برای موفقیت در کارهای مهم با دوستان مورد اعتماد خود مشورت کنید و دوستان را از دشمنان جدا کنید. از عقل و درایت خود استفاده کنید و همیشه به یاد خدا باشید.

فال برای متولدین فروردین

نماد ماه می

صنما با غم عشقت چه کنم؟

تا کی از درد تو گریه کنم؟

با شنیدن نصیحت دلم دیوانه شد.

به سرت زنجیر کنم؟

تعبیر فال حافظ:

ثمره دعای دیوان حافظ خود در اردیبهشت ماه این است که تا کنون درد و رنج فراوانی را متحمل شده اید، در برابر مشکلات آینده صبور باشید و از یأس و ناامیدی بر حذر باشید. به تلاش خود ادامه دهید و صبور باشید و از نیرنگ و ریا بدخواهان نترسید. برای رسیدن به نیت قلبی باید کنترل زندگی خود را به دست بگیرید و از بی احتیاطی دوری کنید تا سرنوشت خود را بسازید. هر چه بکارید درو خواهید کرد.

فال برای متولدین خرداد

نماد خرداد

خدا را با عبا از دست نده

پوشیده شده رندان رخ آشفته

شما حساس و بی حوصله هستید.

قیمت یک دسته دلقک

تفسیر فال امروز حافظ:

فال امروز شما خرداد ماهی عزیز نشان می دهد که شما فردی پاک دل، صادق و راستگو هستید و همین پاکی نیت شما می تواند منجر به سوء استفاده از سوی برخی افراد بدخواه و حسود شود. مراقب توطئه های آنها باشید. برای غلبه بر موانع و مشکلات به اراده ای متین و راسخ نیاز دارید، مهارت ها و استعدادهای زیادی دارید که باید قبل از شروع هر کاری آن ها را بشناسید و امتحان کنید.

فال برای متولدین تیرماه

نماد فلش

گلها بر زمینند و عاشقان بر کام.

سلطان عالم من بنده چنین روزی است.

امشب در این جمعیت شمع می آوری؟

در مجلس ما ماه رخ دوست پر است

تعبیر نیت شما در فال حافظ:

فال امروز برای شما تیر ماهی عزیز این تعبیر را دارد که به شما فال بسیار خوبی رسیده است که یک فال خاص و عام است. دوست شما همیشه با شماست و یک لحظه شما را ترک نخواهد کرد. عشق او قلب شکسته شما را ترمیم خواهد کرد. عشقت رو انکار نکن در بهار خبرهای خوبی به شما می دهند که شما را خوشحال می کند.

فال برای متولدین مرداد

نماد مرداد

دی پیر در حال فروش است، خوب است ذکر شود.

گفت: شراب بنوش و اندوهت را فراموش کن.

گفتم اسم و ننگ را به باد می دهم.

گفت هر چه می گوید قبول کن و هر اتفاقی بیفتد.

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

توصیه حافظ به شما مرداد ماهی عزیز این است که دست به کاری زده اید که سود و زیان آن مشخص نیست، اما ادامه دهید و سعی کنید کار مفیدی انجام دهید.

فال برای متولدین شهریور ماه

نماد شهریور

نقش شما را در کارگاه تصور کردم.

من آن را به شکل شما ندیدم و نشنیدم.

هر چند در درخواست شما باد شمال مترادف است

من به قد تو نرسیدم

تعبیر فال حافظ:

در تعبیر فال حافظ امروز شهریور ماهی عزیز می گویند مدت هاست که برای تحقق نیتت تلاش می کنی و با تلاش فراوان تمام مشکلات را برطرف کرده ای و تنها هدفت رسیدن به آن نیت است. مطمئن شوید که موتور جستجو موتور جستجو را پیدا خواهد کرد و تلاش شما بیهوده نخواهد بود. پس هرگز امید خود را برای فردایی بهتر از دست ندهید.

فال برای متولدین مهر ماه

نماد مهر

یک زین خوب که روی صورت گل می کشید.

روی صفحه گل و گل خط می کشید.

اشک های مخفیگاهم

با هفت پرده به بازار می روی.

تعبیر فال حافظ:

امروز حافظ به تو مهر ماهی عزیز هشدار داد که خداوند به اندازه نیازت به تو نعمت داده است. با دقت در مورد قصد خود فکر کنید و در آن عجله نکنید. زیرا اجرای این نیّت بیش از آنچه اکنون کمبود دارید، مستلزم آمادگی است. از دوستان و خانواده مورد اعتماد و دلسوز کمک و نصیحت بخواهید تا انشاالله در آینده نزدیک به خواسته قلبی خود برسید.

فال برای متولدین آبان

نماد ماه نوامبر

به پیشخدمت هایی که حاضرند به من خدمت کنند برگرد.

مشتاق خدمت و دعا برای دولتم.

هر چند صد راه در دریای گناه غرق می شوم

تا اینکه با عشق خانواده مهربانم آشنا شدم.

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فال امروز برای شما ماهی های عزیز نشان می دهد که روزهای زیادی را در انتظار گذرانده اید، این موضوع باعث دردسر شما شده است. برای رسیدن به مقصد باید به خدا توکل کرد و کمک خواست. اگرچه راه رسیدن به مقصد طولانی و پر پیچ و خم است اما ناامید نباشید همه چیز را به دست خدا بسپارید. اگر از یک راه به نتیجه نمی رسید، راه های دیگری را امتحان کنید تا به آنچه می خواهید برسید.

طالع بینی متولدین شانس

نماد شانس

هر بار که لباس می پوشید چو گل.

از یقه تا دامن بریدم.

قلبم را می شکند

که در سر زلف در خانه است.

تعبیر فال حافظ:

فال امروز برای شما آذر ماهی عزیز می گوید برای رسیدن به خواسته های قلبی خود باید بر انرژی و توانایی های خود تکیه کنید و به نیروی درونی خود تکیه کنید. اگرچه برای رسیدن به هدف راه پر پیچ و خم در پیش دارید، اما امید خود را از دست ندهید. آینده نگری و درایت کلید رسیدن به مقصد و موفقیت در این راه است. با برنامه ریزی، اعتماد به نفس و تلاش ادامه دهید و پیروزی با شما خواهد بود.

فال برای متولدین آذر ماه

نماد D

در وقت گل از حسرت شراب شرم کردم.

هیچ کس نباید از اینکه اشتباه کرده است خجالت بکشد.

صلاح ما کامل است و من رئیس بحث هستم.

نیمز شهید و ساقی خجالتی نیستند

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ شما در روز ماهی معشوق اینگونه تعبیر می شود که مدتی است دچار شک و تردید شده اید و ترس وجودتان را فرا گرفته است، بهتر است شک خود را رها کنید و عزت نفس خود را افزایش دهید و اعتماد به نفس. -باور مراقب تصمیمات عجولانه و لحظه ای باشید که نتیجه خوبی برای شما نخواهد داشت. برای موفقیت باید با افراد با دانش و تجربه مشورت کنید تا تصمیمات درست بگیرید.

فال متولدین بهمن

نماد بهمن

قسم به عظمت شاه شجاع

در مورد ثروت و قدرت با کسی اختلافی نیست.

خدا را در رختشویی بگذار

من از این وضعیت بوی خوبی نمی دهم

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز برای شما بهمن ماهی عزیز به این معناست که شما فردی قانع و خوددار هستید. شما هرگز در مورد ثروت دنیا بحث نمی کنید، بلکه باید در زندگی فعلی خود تغییراتی ایجاد کنید، زیرا با وضعیت فعلی به نتیجه مطلوب نخواهید رسید. در مورد وضعیت دوستان و خانواده خود بپرسید و آنها را دوست داشته باشید. غم ها و شادی ها در زندگی زیاد است و هیچ گنجی بدون رنج به دست نمی آید.

فال برای متولدین اسفند

نماد اسفند

رفتم حموم خوابم میومد.

خرقه و قالیچه تردمان آلوده به شراب.

آشنایان در راه عشق در این دریای عمیق

غرق شدند و به آب آلوده برنگشتند.

نتیجه تفل به دیوان حافظ:

فال امروز شما ماهی های عزیز می گوید قصد دارید کار مهمی انجام دهید، با گامی استوار و تلاش فراوان راه را بردارید و همیشه به یاد خدا باشید. صادق و صادق باشید. مراقب تصمیمات خود باشید. از سختی ها نترسید و تا رسیدن به هدف با تلاش و پشتکار پیش بروید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222233

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.