افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
0

از بازیکنانم بیشتر انتظار داشتم/ مقصر شکست من هستم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 222094
از بازیکنانم بیشتر انتظار داشتم/ مقصر شکست من هستم – خبرگزاری به اضافه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز قربانی پس از شکست 3 بر صفر نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم برای کسب تجربه اینجا بودیم اما از عملکرد تیم راضی نبودم به جز. به مدت 10 تا 15 دقیقه سرمربی نفت و گاز […]

به گزارش خبرنگار مهر، پیروز قربانی پس از شکست 3 بر صفر نفت و گاز گچساران مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، اظهار داشت: قبلا هم گفته بودم برای کسب تجربه اینجا بودیم اما از عملکرد تیم راضی نبودم به جز. به مدت 10 تا 15 دقیقه

سرمربی نفت و گاز افزود: دوست داشتم تیمم بهتر بازی کند. بازیکنان من در نیمه اول روی زمین افتادند. این تفاوت بین لیگ یک و لیگ برتر است. زمین لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است. همه چیز متفاوت بود و ما شکست خوردیم.

قربانی تاکید کرد: مقصر این باخت من هستم. من نباید از اصل خودم عدول می کردم. ما دو برابر بچه گانه بودیم که توجیهی ندارد.

وی با اشاره به عملکرد تیمش در فصل جاری لیگ یک، یادآور شد: به دلیل اینکه اولین سالی است که به این رقابت ها بازگشتیم، به دنبال تثبیت خود در لیگ یک هستیم، بازیکنانم در نیم فصل نتایج خوبی کسب کردند. . الان شرایط خوبی داریم. باشگاه اندازه تیم های دیگر را ندارد اما از نظر مالی منضبط است اما برای قهرمانی باید شرایط بیشتری وجود داشته باشد.

قربانی درباره عملکرد پرسپولیس و انتظارات این تیم برای قهرمانی گفت: پرسپولیس و استقلال همیشه باید مدعی قهرمانی باشند. پرسپولیس تیم بسیار خوبی با بازیکنان خوب و ترکیب جدید است که سبک بازی خوبی را به ارمغان آورده است. به عنوان یک استقلالی همیشه دوست دارم این تیم برنده شود.

وی درباره حذف آبی پوشان پس از باخت به مس رفسنجان گفت: احساس می کنم آنها تمرکز کرده اند و انرژی خود را برای قهرمانی در لیگ برتر گذاشته اند. پسرم هم مثل من استقلالی 100 آتشی است که فوزی خبرش را به من می گوید. معتقدم حضور آقای نویدکیا در مس رفسنجان تاثیر زیادی در موفقیت های اخیر این تیم داشته که نباید از آن غافل شد.

قربانی درباره فاصله لیگ های فوتبال کشور با تداوم غافلگیری در جام حذفی گفت: اختلاف 100 درصدی بین لیگ ها وجود دارد که از غافلگیری جلوگیری می کند. بین لیگ دو و لیگ یک و همچنین لیگ یک و لیگ برتر تفاوت زیادی وجود دارد.

وی درباره کمبود بازیکنان بومی مستعد در تیمش گفت: وظیفه من این نیست. این بازیکن باید ساخته سود باشد و من از آن در تیمم استفاده خواهم کرد. خوشبختانه در گچساران این اتفاق می افتد اما به هر حال بسیاری از باشگاه های صاحب نام این کار را انجام نمی دهند بلکه منتظر مکان مربی خود هستند. اکنون دوره بومی سازی به پایان رسیده است. باشگاه هایی مثل فولاد و سپاهان دز خیلی خوب کار می کنند و بازیکن هم می گیرند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222094

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.