افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

پیروانی: مالک پرسپولیس بودن افتخار است – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 222039
پیروانی: مالک پرسپولیس بودن افتخار است – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: این باشگاه تاریخ، سربلندی و میلیون ها هوادار دارد، هرکسی که دارد باید افتخار کند. افشین پیروانی بعد از بازی مقابل نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی بود و به تیم نفت به خاطر فوتبال بازی کردن تبریک می گویم. ما پرسپولیسی هستیم و محکوم به برد هستیم. امروز […]

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: این باشگاه تاریخ، سربلندی و میلیون ها هوادار دارد، هرکسی که دارد باید افتخار کند.

افشین پیروانی بعد از بازی مقابل نفت و گاز گچساران گفت: بازی خوبی بود و به تیم نفت به خاطر فوتبال بازی کردن تبریک می گویم. ما پرسپولیسی هستیم و محکوم به برد هستیم. امروز بازی خوبی انجام دادیم و حالا منتظریم ببینیم در بازی بعدی با کدام تیم روبرو خواهیم شد.

وی همچنین درباره وعده های هفته گذشته درویش در تمرین درباره مطالبات بازیکنان گفت: آقای درویش هم دیشب آمد و قرار شد تا قبل از دربی یا قبل از پایان سال حقوق آنها پرداخت شود. من یک درخواست دارم، باشگاه ما واقعاً مشکل مالی دارد. من از بچگی طرفدار این تیم بودم، مشکلات مالی داشت، بازیکن، مربی، مربی و مدیر شدیم و هنوز هم مشکل مالی داریم.

پیروانی ادامه داد: قطعا در آینده این مشکلات وجود خواهد داشت اما شرم آور است که این تیم پرطرفدار این همه دغدغه مالی دارد. برخی تیم ها از ابتدای فصل بودجه مشخصی دارند. باید راه حلی پیدا کنند. تا شاهد این مشکلات نباشیم.

وی درباره نگرانی هواداران از واگذاری مالکیت پرسپولیس به وزارتخانه ای غیر از وزارت ورزش نیز گفت: هرکس پرسپولیس را تحویل بگیرد و مالک آن شود برای او افتخار است. پرسپولیس تاریخ و تمدن و افتخار دارد. این یک باشگاه بزرگ با میلیون ها هوادار است، هرکسی که می آید باید به فکر کمک به تیم باشد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره آخرین بیماری غلام پیروانی نیز گفت: او برادر عزیز ماست. او عمل سختی را پشت سر گذاشت اما اکنون در شرایط خوبی است. با تشکر از همه کسانی که او را دنبال کردند. برای همه بیماران آرزوی سلامتی دارم.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)