افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

خودتان را گول بزنید و با نسخه پیشرفته جنگ 33 روزه روبرو خواهید شد

  • کد خبر : 222033
خودتان را گول بزنید و با نسخه پیشرفته جنگ 33 روزه روبرو خواهید شد

آفتاب نیوز: نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت هرگونه «حماقت» و تهاجم به خاک لبنان، نسخه پیشرفته جنگ 33 روزه (ژوئن 2006) تکرار خواهد شد. یک شکست شرم آور دیگر به شکست های آنها و یک پیروزی دیگر برای “پیروزی های ما افزایش خواهد […]

آفتاب نیوز:

نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان امروز خطاب به رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در صورت هرگونه «حماقت» و تهاجم به خاک لبنان، نسخه پیشرفته جنگ 33 روزه (ژوئن 2006) تکرار خواهد شد. یک شکست شرم آور دیگر به شکست های آنها و یک پیروزی دیگر برای “پیروزی های ما افزایش خواهد یافت… جنگ علیه غزه را متوقف کنید تا منطقه آرام شود.”

وی در ششمین همایش انجمن علمای مقاومت تحت عنوان «المرسوص آلبانی» که در لبنان برگزار شد، اظهار داشت: ما گرد هم می آییم تا صدای خیر در برابر بدی را بلند کنیم و از مقاومت شرافتمندانه در برابر استکبار و جایگاه خود در عرصه جهانی حمایت کنیم. در صورت مواجهه با این تقابل و تهاجم گناه آلود که به مرز نسل کشی رسیده است، اجازه دهید آن را روشن کنیم.»

وی افزود: اطمینان داریم که همه این رنج ها و چالش ها همراه با صلابت افسانه ای به پیروزی منجر خواهد شد، طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی هاست و در مشروعیت آن شکی نیست، آنها با اشغالگری روبرو هستند. که 75 سال به طول انجامیده است و این اشغال جز با مقاومت از بین نمی رود.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اگر حمایت آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه نبود، اسرائیل نمی توانست بیش از چند روز به این تجاوزات ادامه دهد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود از استواری مردم غزه تجلیل کرد و گفت: ساکنان غزه در دل نبرد و با شکم گرسنه اعلام کردند که صبور و استوار هستند و هرگز دست از تلاش بر نمی دارند. هدف گذاری کرده و تا آزادی فلسطین به فداکاری ادامه خواهد داد. در این شرایط، کمک به غزه وظیفه ماست و پایان دادن به اشغال فلسطین توسط اسرائیل به نفع لبنان و منطقه است.

نعیم قاسم افزود: مقاومت به دشمن اجازه نمی دهد نقشه های خود را عملی کند، از همه می خواهیم در این مسیر حرکت کنند… فلسطین از بحر تا طهر می رود و فلسطینی ها می توانند کشور کامل خود را در کل سرزمین فلسطین ایجاد کنند. مقاومت فلسطین و ما هیچ نتیجه دیگری را نمی پذیریم.

وی تاکید کرد: امروز اسرائیل در مرحله ای است که بدون چشم انداز چاره ای جز کشتار ندارد، در حالی که مقاومت در سنگر دشمن را متوقف می کند چرا دیگران از غزه حمایت نمی کنند؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=222033

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.