افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

این لوازم جانبی برای قلم ضروری هستند; یک ساعت مچی و دستبند به تنهایی نمی تواند شما را ملکه کند!

  • کد خبر : 22197
این لوازم جانبی برای قلم ضروری هستند;  یک ساعت مچی و دستبند به تنهایی نمی تواند شما را ملکه کند!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکسسوری ها در دنیای مد تازگی ندارند لوازم جانبی از زمان مصر و یونان باستان مورد توجه پادشاهان بوده است. در آن زمان نه تنها زنان، بلکه بیشتر مردان نیز زیورآلات می پوشیدند و لباس های خود را با […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برایتان جالب باشد که بدانید اکسسوری ها در دنیای مد تازگی ندارند لوازم جانبی از زمان مصر و یونان باستان مورد توجه پادشاهان بوده است. در آن زمان نه تنها زنان، بلکه بیشتر مردان نیز زیورآلات می پوشیدند و لباس های خود را با لوازم تزئین می کردند. البته اکسسوری ها به مرور زمان تغییر کرده اند، یعنی اکسسوری های اصلی به شکل اکسسوری های امروزی نبوده اند. در سال هایی که زنان پیراهن های بزرگ با دامن های پف دار را ترجیح می دادند و گردنبندهای سنگین و مجلل می پوشیدند. کوکو شانل تمام این قوانین را در لباس های کلاسیک زیر پا گذاشت و ظرافت را در طراحی لباس و اکسسوری ها قرار داد. از جمله اکسسوری های مهم شانل که امروزه نیز مورد پسند بسیاری از خانم هاست می توان به گردنبند مروارید، گوشواره مروارید، کلاه و کیف های مینیمالیستی اشاره کرد. تفاوت گردنبند کوکو شانل با سایر گردنبندها در ظرافت، زیبایی و سبکی است. انتخاب لوازم جانبی مدرن می تواند جذابیت کلی استایل را افزایش دهد و بدون ایجاد تغییرات زیادی ظاهری منحصر به فرد ایجاد کند. به عنوان مثال، استفاده از ساعت مچی، دستبند یا گوشواره می تواند ظاهری مجلل و جذاب به شما بدهد.

البته فراموش نکنید که لوازم جانبی بسته به سبک یا مکانی که در حال آماده شدن برای رفتن هستید می توانند تغییر کنند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از اکسسوری های جذاب و لوکس برای استایل زنانه آشنا شوید.

لوازم آرایش اجباری

دستبند استایل های رسمی و رسمی را فراموش نکنید.

اگر قصد دارید در یک مهمانی شرکت کنید و لباس شب به این سبک بپوشید، بهتر است با ساعت اکسسوری نکنید و به جای آن از دستبند استفاده کنید. البته هرگز از کیف های قالیچه حصیری و بافتنی یا کیف های ماکرامه بافته شده در سبک های مدرن و اسپرت استفاده نکنید. پس فراموش نکنید که هر نوع اکسسوری نمی تواند برای همه سبک ها مناسب باشد. همانطور که اشاره کردیم باید دقت داشته باشید که اکسسوری های استایل خود را با توجه به استایل خود و مکانی که قرار است در آن حضور داشته باشید انتخاب کنید.

لوازم آرایش اجباری

لوازم آرایش اجباری

گوشواره های آویز برای هر سبکی

شاید برای شما کمی عجیب به نظر برسد، اما گوشواره ها بیشتر از سایر اکسسوری ها روی استایل شما تاثیر می گذارند، پس سعی کنید هر مدلی که می پوشید گوشواره را فراموش نکنید. جالب است بدانید که شواهد نشان می دهد که در عصر برنز، زن و مرد هر دو گوشواره استفاده می کردند. مجسمه های مصر باستان اسناد تاریخی هستند که ثابت می کنند گوشواره یکی از لوازم جانبی محبوب در بین فراعنه بوده است. حال اگر می خواهید در مورد انواع گوشواره بیشتر بدانید و گزینه متفاوتی داشته باشید بهتر است مطالب قبلی در مورد انواع گوشواره را مطالعه کنید.

لوازم آرایش اجباری

لوازم آرایش اجباری

زمان را در دستان خود نگه دارید!

ساعت مچی کاملاً ثابت است و هرگز از مد نمی افتد. ساعت ها انواع مختلفی دارند اما شما می توانید بر اساس انتخاب و عادت خود بند چرمی یا استیل را انتخاب کنید. البته به خاطر داشته باشید که ساعت هایی مانند دستبند و گوشواره می توانند برای سبک های مختلف کمی متفاوت باشند، برای مثال ساعت های بند چرمی بیشتر برای استایل های ساده و غیر رسمی استفاده می شوند تا مدل های رسمی و رسمی، بیشتر ساعت های استیل تقاضا دارند. بنابراین اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید، بهتر است ساعت مچی استیل با تزئینات جواهرات را انتخاب کنید.

لوازم آرایش اجباری

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.