افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

تلاش اتاق بازرگانی گرگان استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان است

  • کد خبر : 221831
تلاش اتاق بازرگانی گرگان استفاده بیشتر از ظرفیت بانوان است

به گزارش خبرنگار بازار، امیر یوسفی بعدازظهر دوشنبه در اولین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان اظهار داشت: برای تحقق اهداف اتاق بازرگانی گرگان و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان، بازرگانان و بازرگانان 10 کمیسیون تخصصی تشکیل شد. در این سازمان تشکیل شده است. رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: اتاق […]

به گزارش خبرنگار بازار، امیر یوسفی بعدازظهر دوشنبه در اولین همایش تجلیل از بانوان کارآفرین استان گلستان اظهار داشت: برای تحقق اهداف اتاق بازرگانی گرگان و رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان، بازرگانان و بازرگانان 10 کمیسیون تخصصی تشکیل شد. در این سازمان تشکیل شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان افزود: اتاق با حضور افراد توانمند، با نظرات کارشناسی و دانش هر روز در عرصه اقتصادی کشور فعالتر می شود.

وی گفت: اهداف اتاق زمانی محقق می شود که دولت بخش خصوصی، تشکل های صنفی و صنعتی را جدی بگیرد و این سازمان با تکیه بر فعالان اقتصادی نقش موثری در توسعه مناطق مختلف استان ایفا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه آینده هر جامعه به دست زنان رقم می خورد، افزود: زنان وظیفه تربیت افراد را بر عهده دارند، بنابراین آینده مردان نیز توسط این قشر تعیین می شود.

یوسفی تصریح کرد: باید فرصت بیشتری در اختیار بانوان قرار گیرد تا حضور بهتری در جامعه داشته باشند.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان تصریح کرد: در تمام زمینه هایی که در اختیار بانوان قرار داده ایم به نتایج مثبتی دست یافته ایم و امیدواریم بانوان این موضوع را باور کنند و به خود اعتماد بیشتری داشته باشند.

یوسفی با بیان اینکه تمام تلاش ما در جهت بهره برداری از ظرفیت این مجموعه است، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که خدمات و مسئولیت های بیشتری را به بانوان اتاق بازرگانی واگذار می کنیم.

وی در خاتمه گفت: امیدواریم در سال های آینده همایش های بزرگتری برای تجلیل از بانوان مجری برگزار شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.