افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

ایجاد خوابگاه ویژه مادران در اولویت دانشگاه الزهرا است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 221815
ایجاد خوابگاه ویژه مادران در اولویت دانشگاه الزهرا است – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا در نشست خبری امروز دوشنبه 23 اسفند 1402 گفت: تدوین طرح. استقرار اتاق خواب مخصوص مادران قبل از اتاق خواب. متاهل و از نظر زمانی توجه و اولویت دانشگاه الزهرا به استقرار این یک هاستل عالی است. ناظم بکایی درباره احداث پارک علم و فناوری […]

به گزارش خبرنگار مهر زهرا ناظم بکایی رئیس دانشگاه الزهرا در نشست خبری امروز دوشنبه 23 اسفند 1402 گفت: تدوین طرح. استقرار اتاق خواب مخصوص مادران قبل از اتاق خواب. متاهل و از نظر زمانی توجه و اولویت دانشگاه الزهرا به استقرار این یک هاستل عالی است.

ناظم بکایی درباره احداث پارک علم و فناوری دانشگاه الزهرا(س) گفت: پارک علم و فناوری نیز همین ویژگی ها و شرایط را دارد. ابتدا باید شرکت های دانش بنیان دور هم جمع شوند تا یک خوشه تشکیل دهند و سپس به پارک علم و فناوری تبدیل شود. پارک: در دانشگاه الزهرا اینطور نیست متر.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه الزهرا مانند سایر دانشگاه ها با کمبود اعتبار مواجه است. اکنون بیشترین مشکلات دانشگاه تغذیه دانشجویان است و این موضوع بارها اعلام شده است. متر که وزارت علوم باید بار تغذیه را از دوش دانشگاه ها بردارد و اگر این اتفاق بیفتد بخش قابل توجهی از کسری اعتباری دانشگاه ها حل می شود.

رئیس دانشگاه الزهرا بیان کرد: دانشگاه الزهرا 10 هزار دانشجو در 11 دانشکده دارد و تعداد زیادی دانشجو در خوابگاه ها سکونت دارند. سال گذشته دانشگاه الزهرا توانست دو خوابگاه را از نظر ساخت و ساز از سطح 5 به سطح 3 ارتقا دهد و ساخت آزمایشگاه را آغاز کردیم.

وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر فعالیت ساختمانی بر اساس قوانین و مقررات انجام می شود و در خصوص این مجتمع خوابگاهی تمامی مراحل قانونی طی شده است. که در به خواست خدا این پروژه طی یک سال تا یک سال و نیم تکمیل می شود.

ناظم بکایی افزود: تلاش می شود تعدادی رشته میان رشته ای به این دانشگاه اضافه و مجوز آن را اخذ کند.

و افزود: در حوزه آموزش در حال بازنگری در مقاطع شغلی و رشته ها هستیم و ایجاد مدرسه خانواده را در دستور کار خود داریم.

رئیس دانشگاه الزهرا ادامه داد: دانشجویان در عرصه علوم ورزشی به موفقیت های بزرگی دست یافتند که در این زمینه به عرصه های ملی و بین المللی توجه ویژه ای شد. بین المللی دارند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221815

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.