افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
7

رامز جای کوارتربک متیو استافورد در ذخیره مصدوم

  • کد خبر : 2217
رامز جای کوارتربک متیو استافورد در ذخیره مصدوم

کیوب کهنه کار در این فصل چندین بازی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است. برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید. کمتر از یک روز پس از اینکه متیو استافورد را برای هفته سیزدهم غایب کردند، رامز روز شنبه اعلام کرد که این بازیکن ستاره به عنوان […]



کیوب کهنه کار در این فصل چندین بازی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است.

برای مشاهده رسانه های جاسازی شده، مقاله اصلی را مشاهده کنید.

کمتر از یک روز پس از اینکه متیو استافورد را برای هفته سیزدهم غایب کردند، رامز روز شنبه اعلام کرد که این بازیکن ستاره به عنوان ذخیره مصدوم قرار گرفته است و عملاً فصل او به پایان می رسد.

استافورد، 34 ساله، از هفته 11 پس از تشخیص آسیب دیدگی گردن و قرار گرفتن در پروتکل ضربه مغزی برای دومین بار در یک ماه پس از ضربه به سر در برابر قدیس، بازی نکرده است. مربی رمز، شان مک‌وی، جمعه به خبرنگاران گفت استافورد رسماً پروتکل را پاک کرد، اما برای بازی خانگی لس‌آنجلس مقابل سیهاوکس در روز یکشنبه غیرفعال خواهد ماند. پشتیبان QB جان وولفورد قرار است به جای استافورد شروع شود.

اگرچه استافورد پس از از دست دادن چهار بازی بعدی، واجد شرایط بازگشت در هفته هفدهم خواهد بود، اما با توجه به دورنمای فعلی تیم، بعید به نظر می رسد که این کهنه سرباز 14 ساله در این فصل دوباره میدان را ببیند. او اکنون به کوپر کوپ (مچ پا) و آلن رابینسون (پا، پایان فصل) در IR ملحق خواهد شد، اگرچه تیم به طور رسمی تایید نکرده است که آیا استافورد و کوپپ ادامه فصل را از دست خواهند داد یا خیر.

در حالی که رامز در امتیاز 3-8 نشسته و کاملاً از جدول پلی آف خارج شده است، اخبار روز شنبه می تواند نشان دهنده پایان یک کمپین خسته کننده برای استافورد باشد که کمتر از یک سال از قهرمانی لس آنجلس تا پیروزی در Super Bowl LVI فاصله گرفته است. این به‌روزرسانی همچنین گزارش‌های متعددی را در هفته‌های اخیر در مورد احتمال اینکه Rams در نهایت تصمیم به تعطیلی QB کهنه‌کار در میان مشکلات سلامتی او و مبارزات مداوم تیم بگیرد، تأیید می‌کند.

استافورد قبلاً دو روز پس از باخت رامز در هفته نهم مقابل باکانیرز، تحت پروتکل ضربه مغزی قرار گرفت و باعث شد هفته 10 را از دست بدهد. سفر دوم او به این پروتکل، گمانه زنی هایی را در مورد بازگشت استافورد به تیم در این فصل ایجاد کرد و حتی منجر به تصمیم NFLPA شد. برای نظارت بر وضعیت تا اطمینان حاصل شود که مصدومیت او پس از چندین گزارش متناقض به درستی مدیریت شده است.

علاوه بر پیامدهایی که حضور استافورد در IR در این فصل روی رام ها خواهد داشت، شایان ذکر است که این باشگاه همچنان مدیون انتخاب دور اول شیرها برای سال 2023 پس از معامله پرفروشی است که او را در مارس 2021 به لس آنجلس آورد.

استافورد در 9 شروع خود در این فصل، 2087 یارد، 10 تاچ داون و 8 مهار را ثبت کرد.

  • NFL بیشتر: شان پیتون از کالب ویلیامز به عنوان دلیلی که NFL پیش نویس قرعه کشی را پذیرفته است ذکر می کند
  • جاستین فیلدز در حال روند به سمت هفته 13 بازگشت در مقابل پکرز
  • جونز می‌گوید دیون سندرز «بسیار توانمند» مربی NFL است
  • رام دایجست:پیش‌نمایش بازی Rams vs. Seahawks Divisional Clash: فهرست ضعیف LA

برای پوشش بیشتر لس آنجلس رامز برو به رام دایجست



Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.