افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
3

پیشنهاد وزیر اقتصاد برای تشکیل کارگروه تامین مالی مشترک بورس و بانک مرکزی

  • کد خبر : 221495
پیشنهاد وزیر اقتصاد برای تشکیل کارگروه تامین مالی مشترک بورس و بانک مرکزی

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه در آستانه اجرای برنامه هفتم هستیم، گفت: با توجه به اینکه تا یک ماه دیگر اجرای برنامه هفتم توسعه کشور آغاز می شود، گفت: هر چقدر هم که باشد. بسیار در بخش‌های مختلف برنامه ششم از بحث بهره‌وری، شمول مالی […]

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به اینکه در آستانه اجرای برنامه هفتم هستیم، گفت: با توجه به اینکه تا یک ماه دیگر اجرای برنامه هفتم توسعه کشور آغاز می شود، گفت: هر چقدر هم که باشد. بسیار در بخش‌های مختلف برنامه ششم از بحث بهره‌وری، شمول مالی و عدالت اقتصادی غفلت کرده‌ایم، جبران این تاخیرها در برنامه هفتم الزامی است.

وی در نهمین همایش مالی اسلامی تاکید کرد: در اوایل دهه 90 در بحث صنعت مالی با کشورهای اسلامی عقب ماندگی های کمی داشتیم، اما در سال 1342 در رتبه سوم شاخص های تامین مالی اسلامی قرار گرفتیم و علیرغم چندین سال رکود در توسعه، ابزارها. و نهادها در سطح صنعت داخلی، جلسات و کنفرانس های انجمن مالی اسلامی می تواند راه حل باشد.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه نیازمند پیشنهادات عملی انجمن مالی اسلامی هستیم، گفت: پیشنهاد مشخص من ایجاد کارگروه مشترک بین بورس و بانک مرکزی و سایر نهادهای درگیر در تامین مالی است که بر اساس آن سیاست ها را تدوین کند. پیشنهادات ارائه شده در این کارگروه خواهد بود

خاندوزی ادامه داد: در اردیبهشت ماه سال آینده، سیاست های پیشنهادی ارائه شده در نهمین کنفرانس مالی اسلامی که در این کارگروه مورد بررسی قرار گرفت، در سال اول برنامه هفتم مورد بررسی قرار می گیرد تا ایده های کارشناسان اجرایی شود. من معتقدم کشور باید بیش از این کار کند: از ظرفیت نخبگان انجمن مالی اسلامی استفاده کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.