افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

دارای چند کت تابستانی خنک شما می توانید در این مانتوها شیک و باحال باشید!

  • کد خبر : 22148
دارای چند کت تابستانی خنک  شما می توانید در این مانتوها شیک و باحال باشید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید فصل تابستان، گرما و انتخاب لباس مناسب برای این فصل یکی از مهم ترین دغدغه های هر خانم شیک پوش ایرانی است. پس فراموش نکنید که انتخاب مانتو تابستانی دشوارتر از انتخاب مانتو زمستانی است. حال می دانید مهم ترین خصوصیتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید فصل تابستان، گرما و انتخاب لباس مناسب برای این فصل یکی از مهم ترین دغدغه های هر خانم شیک پوش ایرانی است. پس فراموش نکنید که انتخاب مانتو تابستانی دشوارتر از انتخاب مانتو زمستانی است. حال می دانید مهم ترین خصوصیتی که در این فصل گرم برای انتخاب مانتو باید به آن توجه کنید چیست؟ بله، پارچه یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که در انتخاب مانتو تابستانی باید به آن توجه کرد. بدون اغراق می گویم مدل مانتو و نوع پارچه هر کدام نشان دهنده 50 درصد یک محصول است. اگر برایتان مهم است که با توجه به مدل مانتو انتخاب شده از چه پارچه ای استفاده شده است، خوب است بدانید که مانتو لنین یکی از بهترین گزینه ها برای روزهای گرم سال است. کتانی نوعی پارچه نخی با الیاف طبیعی است که به دلیل قابلیت تنفس، باعث می شود هوا در زیر کت به گردش درآید، بنابراین می توان گفت بدن را خنک نگه می دارد.

قبل از اینکه انواع پارچه های مناسب فصل تابستان به خصوص مانتو را به شما معرفی کنیم، باید چند نکته را بیان کنیم. اول از همه، در مورد لباس تابستانی قوانینی وجود دارد، از جمله اینکه رنگ های تیره و مشکی را نباید در هوای گرم پوشید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با چند مدل مانتو تابستانی عالی آشنا شوید.

کت خنک

شنل کتانی; با آرامش و طراوت به استقبال تابستان بروید

جالب است بدانید که بسیاری از خانم ها این مانتو را نمی پوشند زیرا پارچه کتان خیلی زود چروک می شود و پارچه ای نازک است در حالی که این دلیل اصلا دلیل خوبی برای نپوشیدن خنک ترین و زیباترین مانتو تابستانی نیست. پارچه کتان اصل از الیاف کتان یا کتان بافته می شود و انواع مختلفی دارد که به راحتی می توان آنها را چاپ کرد و یا دوخت های تزئینی ساخت. دوستداران پارچه های طبیعی از طرفداران پر و پا قرص پارچه کتان هستند. پس اگر به دنبال مانتویی باحال و در عین حال شیک هستید، مانتو لنین بهترین گزینه برای شماست.

کت خنک

c3cf5cc961a8ed6d17335a77cc80bae0

کت کتان؛ ترند خنک تابستانی 1402 را فراموش نکنید

تابستان فصل استایل های جذاب، رنگارنگ و مد روز است. خنکی لباس در تابستان شرط اصلی است و بعد از ترند لباس خارج از کشور، خنک نگه داشتن در تابستان کار آسانی است. تاپ های بلند، تاپ های مانتویی جلو باز، تاپ های جلو بسته و تاپ های سایز بزرگ از جمله انتخاب های برتر برای بهار و تابستان امسال هستند. جالب است بدانید که می توانید ست های کاغذی و شلواری بپوشید زیرا این ست ها اخیرا بسیار مد شده اند. البته اگر قصد دارید کاغذ را خودتان بچینید، بهتر است از شلوارهای پارچه ای و نخی استفاده کنید.

6ce1f0 (1)

کت خنک

مانتو را باید در تمام فصول پوشید البته بسته به فصل.

مانتو یکی از پرطرفدارترین مدل های مانتو برای همه خانم ها با هر استایلی است، بنابراین مهم نیست که چه مدلی دارید، می توانید مانتوهایی متناسب با فصل بپوشید. مانتوهای بیرونی همانطور که از نامشان پیداست کت هایی هستند که به سبک مانتوهای مردانه دوخته می شوند. این مانتوها در جلو و دکمه روباز موجود هستند. البته فراموش نکنید که مانتوهای تابستانی باید از پارچه های نخی خنک تهیه شوند و آستر نداشته باشند.

کت خنک

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22148

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.