افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

مردم باید با وجود همه تحریم ها و تهدیدها در آرامش زندگی کنند.

  • کد خبر : 221464
مردم باید با وجود همه تحریم ها و تهدیدها در آرامش زندگی کنند.

به گزارش رکنا، ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی وی با بیان اینکه صمیمانه از فرماندهان و مربیان این دانشگاه برای تربیت جوانانی آگاه، شجاع، متدین، متخصص و مشتاق ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت تشکر می کنم، ادامه داد: دانشگاه مکانی ارزشمند برای آموزش، پژوهش است. […]

به گزارش رکنا، ریاست جمهوری آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی وی با بیان اینکه صمیمانه از فرماندهان و مربیان این دانشگاه برای تربیت جوانانی آگاه، شجاع، متدین، متخصص و مشتاق ایجاد، حفظ و ارتقای امنیت تشکر می کنم، ادامه داد: دانشگاه مکانی ارزشمند برای آموزش، پژوهش است. ، انتقال تجربه، توسعه و ارتقاء مهارتها. مهارت ها شامل شناخت برخی تهدیدها و یافتن راه حل برای مقابله با آنها است.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه امام مجتبی(ع) و سایر دانشگاه های نیروهای مسلح ماموریت شناسایی آسیب ها و شناخت دقیق خروجی ها برای ارتقای امنیت کشور را دارند.

وی ادامه داد: بر اساس دستورات فرمانده معظم کل قوا نیروهای مسلح مومن، متقی، آگاه، وقت شناس، مردم دوست و با اعتماد به نفس هستند. شما در قلب ملت جای دارید. نیروهای مسلح همیشه مشکلات مردم را حل می کنند. آنها از موجودیت خود در برابر تهدیدها دفاع کرده اند. نقش شما به عنوان یک افسر پلیس بسیار مهم است. نقش پیشگیری از جرم، نقش مهم نظم و قانون، نقش مهم شناسایی جرایم سازمان یافته، نقش مقابله با جرم و آسیب های اجتماعی. هنگام انجام این مأموریت های خطرناک، سه اصل اساسی وجود دارد: احتیاط و عقلانیت، مهربانی و اقتدار.

رئیس جمهور تصریح کرد: عقلانیت به معنای ترس و محافظه کاری نیست، به معنای دقیق عمل کردن، شناخت دشمن و انجام اقدامات مناسب است. مردم شهر و روستا باید پلیس را پناهگاه خود در برابر آسیب بدانند. پلیس باید خود را با اقتدار در برابر مجرمان و مجرمان نشان دهد. پرسنل مجرب، شجاع، آگاه، مجرب و خدادوست داریم که همیشه در سنگرها حضور دارند و شرایط و اوضاع را رصد می کنند و هرگز از آنها غافل نمی شوند تا دشمن از غفلت آنها سوء استفاده کند.

رئیسی تقویت قرارگاه دفاعی کشور را مهم دانست و افزود: سه عنصر اقتدار دفاعی، ثبات اقتصادی و ظرفیت فرهنگی برای تقویت قرارگاه دفاعی کشور مهم است.

رئیس جمهور ابزار کار را کلید کار نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: شما علم، ایمان، توانایی و دانش دارید اما داشتن ابزار مناسب بسیار مهم است. دولت اصرار دارد که به فرجا کمک کند تا دانش و ابزار کار را در اختیار پلیس قرار دهد. کمک به پولیس در دستور کار دولت است زیرا فرمانده کل قوا دستور داده است.

وی ادامه داد: مردم باید با وجود همه تحریم ها و تهدیدها در آرامش زندگی کنند. آرامش پیر و جوان و همه افراد کشور در سایه امنیت موجب رشد و پیشرفت می شود. دشمن فتنه و کارشکنی می کند، اما ملت مصمم است راه پیشرفت را با قاطعیت ادامه دهد. در جنگ اراده ها، اراده ملت ایران تاکنون پیروز ظاهر شده است. تجربه نشان داده است که در 45 سال گذشته مردم و نیروهای مسلح با اعتماد به نفس و توکل به خدا در عرصه های مختلف پیروز ظاهر شده اند.

وی ادامه داد: ما می خواستیم و در عرصه های مختلف موفق بودیم اما دشمن می خواست اما نتوانست. افراد آگاه در همه زمینه ها حضور دارند. دنیا در 22 بهمن شاهد حضور مردم در پای صندوق های رای و کمک به نیروهای مسلح بود. نقش مردم نقش برجسته ای است. مردم کشور ما تصمیم خواهند گرفت. از مردم بخاطر حضور پرشور و باشکوهشان در انتخابات تشکر می کنم.

رئیس جمهور ادامه داد: دشمن می داند که مهمترین مؤلفه اقتدار و قدرت ما ملت است. نیروهای مسلح ایران در قلب مردم جای دارند. امروزه مردم عاشق پلیس و سایر نیروهای مسلح هستند، اما منفورترین نیروهای نظامی و مسلح در جهان، ارتش و نیروهای مسلح آمریکا هستند. جهان از رژیم صهیونیستی و ارتش آمریکا و نیروهای تحت حمایت آنها متنفر است.

رئیسی ادامه داد: یقین دارم وعده الهی که تا کنون برای ملت ایران مشهود است، در تمامی سناریوها شاهد پیروزی خواهیم بود. مقاومت جانانه ملت فلسطین موجب نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی فلسطینیان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221464

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.