افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

معرفی انواع ریمل و موارد استفاده از آنها; با دانستن انواع برس های ریمل، دیگر نیازی به کاشت مژه ندارید

  • کد خبر : 22145
معرفی انواع ریمل و موارد استفاده از آنها;  با دانستن انواع برس های ریمل، دیگر نیازی به کاشت مژه ندارید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شاید برای شما کمی عجیب باشد اما برای داشتن مژه های پرپشت نیازی به آرایشگران حرفه ای با حقوق بالا و استفاده از چسب های مضر ندارید، فقط باید انواع برس های ریمل را بشناسید. ریمل یکی از محبوب ترین و متداول ترین ابزارهای زیبایی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شاید برای شما کمی عجیب باشد اما برای داشتن مژه های پرپشت نیازی به آرایشگران حرفه ای با حقوق بالا و استفاده از چسب های مضر ندارید، فقط باید انواع برس های ریمل را بشناسید. ریمل یکی از محبوب ترین و متداول ترین ابزارهای زیبایی چشم است که استفاده از آن آسان بوده و فوراً تأثیر چشمگیری دارد. ریمل مژه ها را پرتر می کند و چشمان شما را زیباتر می کند و با جداسازی مژه ها چشم ها را بزرگتر نشان می دهد. حال اگر می خواهید چشمانی زیبا اما طبیعی داشته باشید، بهتر است ابتدا با انواع ریمل و عملکرد آنها آشنا شوید و سپس ریمل بخرید. ریمل ها دنیای متنوعی دارند و هر کدام برای هدف خاصی طراحی و تولید شده اند، برای مثال باید بدانید که آیا به ریمل حجم دهنده نیاز دارید یا ریمل بلند کننده مژه. پس فراموش نکنید که تنها چیزی که نیاز دارید یک ریمل مناسب و با کیفیت است. البته به دلیل وجود انواع برندها، فرمول ها، مواد اولیه و برس های ریمل در بازار، انتخاب برای شما سخت خواهد بود.

بنابراین باید ریمل خود را با توجه به نوع و رنگ پوست، چشم و مژه خود و همچنین کاربرد مورد انتظارتان از ریمل انتخاب کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع ریمل و تفاوت برس های آن ها آشنا شوید.

انواع ماسک

ریمل حجم دهنده؛ داشتن مژه های پرپشت و حجیم.

ریمل های حجم دهنده برای پرپشت نشان دادن مژه های شما طراحی و تولید شده اند و می توان گفت با استفاده از این ریمل دیگر نیازی به کاشت مژه و هزینه های بالا برای زیبایی چشم خود نخواهید داشت. این نوع ریمل ها فرمول ضخیم تری دارند و ممکن است حاوی پلیمرهای سیلیکونی یا موم باشند، زیرا قرار است مژه ها را پرتر نشان دهند. ریمل های حجم دهنده برای خانم هایی که مژه های نازک یا کم حجم و مسافت های طولانی دارند مناسب است. این نوع ریمل ها برس ضخیم و درشتی دارند و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را در تمام جهات مژه ها می زنند.

انواع ماسک

انواع ماسک

ریمل اثر لیفتینگ; چشم های زیبا و کشیده فقط با یک ماسک

جالب است بدانید که این ریمل ها برای افرادی طراحی شده اند که مژه های پرپشت اما کوتاهی دارند، بنابراین اگر می خواهید ظاهری بلند و زیبا داشته باشید و نیازی به حجم دادن به مژه های خود نداشته باشید، تنها یک ریمل کافی است. یک بلند کننده در کیف آرایش شما ریمل بلندکننده معمولاً دارای موادی مانند الیاف است که می تواند به مژه های شما بچسبد تا آنها را بلندتر نشان دهد. آنها فرمولی دارند که در آن می توانید چندین لایه را بدون اینکه ریمل روی مژه هایتان جمع شود بمالید.

انواع ماسک

انواع ماسک

اگر مژه های بی شکل دارید، از ریمل فر کننده استفاده کنید.

برخی از خانم ها مژه های پرپشت و بلندی دارند اما مژه هایشان صاف و بی حالت است و همین موضوع آنها را آزار می دهد. پس اگر شما هم این مشکل را دارید و می‌خواهید مژه‌های بلند شده زیبایی داشته باشید، بهتر است یک ریمل فرکننده بخرید. این نوع ریمل مژه ها را شکل می دهد و آنها را به سمت بالا نشان می دهد. ریمل های فر کننده اغلب حاوی پلیمر و رزین هستند که به حفظ موقتی فر مژه ها کمک می کند.

انواع ماسک

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.