افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

22 مدل از زیباترین مانتوهای حصیری / با این رنگ شاداب و ترد خوش تیپ ترین

  • کد خبر : 221332
22 مدل از زیباترین مانتوهای حصیری / با این رنگ شاداب و ترد خوش تیپ ترین

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خیلی خیلی نزدیک عید هستیم و خانم های زیادی برای خرید عید رفت و آمد می کنند. در بین ما ایرانی ها رسم است که برای عید سر تا پای خود را نو کنیم و تا می توانیم لباس نو بخریم. مانتو مهمترین قسمت استایل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خیلی خیلی نزدیک عید هستیم و خانم های زیادی برای خرید عید رفت و آمد می کنند. در بین ما ایرانی ها رسم است که برای عید سر تا پای خود را نو کنیم و تا می توانیم لباس نو بخریم. مانتو مهمترین قسمت استایل خانم ها محسوب می شود، اگر بخواهیم حقیقت را بگوییم واقعا تاثیر زیادی در زیباتر شدن استایل دارد البته اگر درست و با رنگ مناسب انتخاب شود.

هر سال رنگ و مدل مانتو مد می شود و از آنجایی که بهار هنوز تا حدودی تازه است، توصیه نمی شود به سراغ مانتوهایی بروید که خیلی خنک هستند. پیشنهاد ما استفاده از مانتوهای حصیری است که رنگ ها و مدل های زیادی دارند. رنگ های زیادی وجود دارد که می توانید با خیالی آسوده آنها را انتخاب کنید. زیرا کت ها معمولا رنگ های تکراری دارند و همیشه پوشیده می شوند. مثلا مشکی سرمه ای یا کرم و قهوه ای! اما این سبک از مانتوهای حصیری با تنوع رنگی که دارد می تواند استایل شما را تند و فوق العاده جذاب کند.

کت حصیری و جذابیت فوق العاده آن; پارچه چیست؟

در دنیای مد امروزی، کت کتی حیسری توانست به سرعت جایگاه محبوب خود را در بین خانم ها در هر سنی پیدا کند و بسیار محبوب شود. این سبک از مانتوها نه تنها ظاهر جذاب خود را دارند بلکه با طرح های متفاوت و راحتی فوق العاده خود توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند.

کت حصیری معمولا از پارچه ای سنگین و ضخیم درست می شود، بنابراین می تواند به خوبی از شما در برابر سرما محافظت کند. نام «حصیری» به دلیل نقش و خطوط خاصی است که در پارچه کت دیده می شود و بسیار شبیه به شکل حصیر است.

طراحی این سبک مانتو معمولا شامل یقه بلند و دکمه هایی در جلو است که برای بستن مانتو استفاده می شود. علاوه بر این، معمولاً دو جیب در جلوی کت دارند که می توان از آنها برای نگهداری دست یا اشیاء دیگر استفاده کرد.

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی

یک کت نی



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=221332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.