افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

زیبا کرمعلی در لباس فجر وینتیج; دینامیت زیبا با استایل قدیمی و روسری مینی چه کرد!

  • کد خبر : 22114

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز زیبا کرمعلی متولد 21 آذر 1375 در کرج بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون ایرانی است که فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنر تهران است. زیبا کرمعلی در دوران دانشجویی از اعضای انجمن علمی دانشکده سینما و تئاتر بود و با اکران فیلم «ماجرای نیمروز […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز زیبا کرمعلی متولد 21 آذر 1375 در کرج بازیگر سینما، صحنه و تلویزیون ایرانی است که فارغ التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنر تهران است. زیبا کرمعلی در دوران دانشجویی از اعضای انجمن علمی دانشکده سینما و تئاتر بود و با اکران فیلم «ماجرای نیمروز 1» تلاش کرد تا این فیلم همزمان در دانشگاه به نمایش درآید. پس از مدتی محمدحسین مهدویان و گروه تولید فیلم برای اکران داستان نیمروز 1 به دانشگاه رفتند و از زیبا کرمعلی برای بازی در فیلم لاتاری دعوت کردند. زیباکرمعلی در اولین تجربه بازیگری خود در سینما در سومین فیلم ساخته محمدحسین مهدویان با عنوان هلاری مقابل دوربین ایستاد و می توان گفت این فیلم باعث شد تا این بازیگر به اوج شهرت و شناخته شدن برسد. . جالب است بدانید زیبا کرمعلی پس از بازی در فیلم لاتاری و سپس دینامیت مدتی از بازیگری فاصله گرفت و به سینما علاقه مند شد. تهتر اولین تجربه کارگردانی و نویسندگی او در زمینه ساخت فیلم کوتاه است که به همراه عماد راد کارگردانی کرده است.

با نگاهی به استایل های این بازیگر جوان می توان گفت زیبا کرمعلی بازیگر خوش سلیقه ای است که اغلب مطابق موازین اسلامی لباس می پوشد، او عاشق استایل وینتیج در دنیای مد است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب و زیبای کرمعلی آشنا شوید.

کرمالی زیبا

کرمالی زیبا

زیبا کرمعلی با چکمه های بلند در چهلمین جشنواره فیلم فجر

همانطور که گفته شد، زیبا کرمعلی به لباس های وینتیج و وینتیج علاقه دارد و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، برای شرکت در چهلمین جشنواره فیلم فجر، استایل وینتیج را با سبک مینیمال ترکیب کرده است. . جالب است بدانید که سبک وینتیج به ترکیب و پوشیدن عناصر یک ست لباس گفته می شود که در گذشته رایج بوده است. برخلاف تصور رایج که وقتی نام وینتیج را می شنوید، یاد لباس های قدیمی و خارج از مد می افتید، وینتیج درباره محصولی با ارزش و گران قیمت است که از دیرباز به دست ما رسیده است و قرار است به بررسی آن بپردازیم. چیزهای خوب خاطرات با دیدنش

کرمالی زیبا

کرمالی زیبا

زیبا کرمعلی با لباس آبی در اکران فیلم کنار حلزون

شاید این مجموعه آبی زیبای کرمعلی به معنای آبی فوتبالی نباشد، اما هر نوع آبی در نهایت می تواند حس آرامش را در بیننده القا کند. استایلی که زیبا کرمعلی برای اکران فیلم «صدای حلزون» بر تن کرده است، تا حدودی می توان آن را یک استایل کژوال هوشمند دانست چرا که او ظاهری کلاسیک دارد اما لباس هایی به تن می کند که استایل یا برش های غیررسمی دارند. به عنوان مثال در سبک کلاسیک از ست های سایز بزرگ مانند این استفاده نمی شود، در استایل های کلاسیک معمولا کت ها یا جلیقه هایی با برش های رسمی و کت و شلوارهای اندامی را می بینیم.

کرمالی زیبا

کرمالی زیبا

استایل وینتیج و بانوی زیبای کرمعلی در اکران فیلم عنکبوت

خوب است بدانید که کلمه Vintage یک استاندارد صنعتی است که برای ارائه محصولات یا پوشاک ساخته شده بین 20 تا 100 سال پیش استفاده می شود. پس پس از آشنایی با اصطلاح وینتیج باید بدانید که سبک لباس های وینتیج در واقع تقلیدی از دوران کلاسیک با سلیقه مدرن در طراحی لباس است. همانطور که از تصاویر مشخص است و در قسمت های قبل گفتیم زیبا کرمعلی یکی از بازیگرانی است که به خوبی این سبک را می شناسد و سبک زیر را دوست دارد، کاملا ماهرانه از عناصر این سبک استفاده می کند.

کرمالی زیبا

کرمالی زیبا

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و استایل زیبای کرمعلی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22114

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.