افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

سازمان تامین اجتماعی: دادن باشگاه پرسپولیس به ما از ته چاه می افتد/ درخواست خرید این باشگاه نداریم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 221098
سازمان تامین اجتماعی: دادن باشگاه پرسپولیس به ما از ته چاه می افتد/ درخواست خرید این باشگاه نداریم – پرسپولیس نیوز

مدیرکل نظارت بر امور مشترک شرکت‌های تامین اجتماعی، واگذاری باشگاه پرسپولیس به این سازمان را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: بدون توجه به این موضوع، انتقال از چاله به چاه می‌افتد. جمشید محرابی مدیرکل نظارت بر شرکت های تامین اجتماعی گفت: 56 درصد سهام ذوب آهن اصفهان را در اختیار داریم و هم اکنون مالکیت […]

مدیرکل نظارت بر امور مشترک شرکت‌های تامین اجتماعی، واگذاری باشگاه پرسپولیس به این سازمان را غیرقانونی توصیف کرد و گفت: بدون توجه به این موضوع، انتقال از چاله به چاه می‌افتد.

جمشید محرابی مدیرکل نظارت بر شرکت های تامین اجتماعی گفت: 56 درصد سهام ذوب آهن اصفهان را در اختیار داریم و هم اکنون مالکیت این باشگاه را داریم.

وی ادامه داد: ماده L3 آیین نامه مجوزهای حرفه ای کنفدراسیون فوتبال آسیا اجازه اعطای مجوز حرفه ای برای مالکیت مستقیم یا غیرمستقیم بیش از یک باشگاه را نمی دهد. در واقع ما یک مشکل ریشه ای داریم: می خواهیم مالکیت پرسپولیس را در اختیار بگیریم و یک بار دیگر بحث مالکیت مشترک پرسپولیس مطرح می شود و مشکل این باشگاه حل نمی شود.

محرابی تصریح کرد: نکته بعدی این است که سازمان تامین اجتماعی متعلق به 47 میلیون بیمه شده است و حق بیمه ای که دریافت می کند باید به جایی برده شود که سودآوری بیشتری داشته باشد. همه می دانیم که باشگاه داری در ایران سود چندانی ندارد و اگر هم باشد، حوزه های دیگری هم می تواند سودآور باشد تا بتوانیم حقوق ماهانه بازنشستگان و کارگران را پرداخت کنیم.

مدیرکل نظارت بر امور مشترک شرکت های تامین اجتماعی با یادآوری اینکه “نگرانی های جدی در این زمینه وجود دارد”، افزود: مصوبه هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی داریم که رسما اعلام کرده است که به چهار دلیل توصیه می شود مالکیت پرسپولیس را در اختیار بگیریم: اینطور نیست.

محرابی خاطرنشان کرد: نکته دیگر این است که ذی نفعان اصلی سازمان که بازنشستگان هستند بارها مخالفت و نگرانی خود را با این واگذاری از طریق کانون بازنشستگان اعلام کرده اند. نمایندگان نیز مخالف این موضوع هستند.

وی گفت: من به عنوان یک فرد مسئول در سازمان تامین اجتماعی و به عنوان فردی که پرسپولیسی هستم و علاقه و عشق زیادی به این تیم دارم، می گویم بدون توجه به مسائل حقوقی، واگذاری پرسپولیس به تامین اجتماعی در حال خارج شدن است. یک سوراخ به یک چاه

مدیر کل نظارت بر امور سازمان تامین اجتماعی در پایان یادآور شد: بحث خرید باشگاه پرسپولیس توسط سازمان تامین اجتماعی اصلا مطرح نیست اما پیشنهاد می شود باشگاه پرسپولیس به این سازمان واگذار شود. سازمان تامین اجتماعی به جای بخشی از بدهی سنگین دولت! ما درخواست خرید باشگاه پرسپولیس را نداریم و احتمالا این پیشنهاد از سوی خود دولت خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)