افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
1

ارزش مالی سه تیم از سپاهان بیشتر است/می خواهم بازیکن بمیرم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 220932
ارزش مالی سه تیم از سپاهان بیشتر است/می خواهم بازیکن بمیرم – خبرگزاری به علاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شمس آذر قزوین در جام حذفی گفت: رقابت متفاوتی است و باید کارهای متفاوتی انجام دهیم و از حریف آگاه هستیم و نتیجه را می دانیم. ” بازی ما در لیگ شمس آذر حریف آسانی نیست. ما باید […]

به گزارش خبرنگار مهر، خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل شمس آذر قزوین در جام حذفی گفت: رقابت متفاوتی است و باید کارهای متفاوتی انجام دهیم و از حریف آگاه هستیم و نتیجه را می دانیم. ” بازی ما در لیگ شمس آذر حریف آسانی نیست. ما باید تمام تلاش خود را برای رسیدن به فینال انجام دهیم.

سرمربی سپاهان اصفهان افزود: باید بازی جذابی باشد. از هواداران می خواهم به ورزشگاه بیایند. می دانم که بازی میان هفته است اما تیم به همه حمایت نیاز دارد. با همه چالش ها با حضور هواداران می توانیم با هم از چالش ها عبور کنیم.

وی درباره آخرین وضعیت مصدومان سپاهان تصریح کرد: بعد از بازی با استقلال برای بازیکنان مشکلاتی داشتیم. فرشاد احمدزاده، محمدجواد حسین نژاد به طور جزئی مصدوم شدند، محمد کریمی نیز مصدوم و رو به بهبود است، آریا یوسفی نیز مصدوم است.

مورایس وی با اشاره به ضعف دفاعی تیمش خاطرنشان کرد: وقتی صحبت از دفاع می شود باید سازمان دفاعی را بررسی کنیم. آریا یوسفی یکی از مدافعان مصدوم، دانشگر، یزدانی، محمدی، نورافکن و حتی دابو و فکر نمی کنم به یک مدافع نیاز داشته باشم.

وی ادامه داد: پیش از این برای زکی پور که از مصدومیت برگشته و می تواند در دفاع چپ، مرکز چپ و هافبک بازی کند، جایگزینی در دفاع چپ نداشتیم؛ بازیکنانی داریم که توانایی بازی در پست های مختلف را دارند.

مورایس وی در خصوص شکست های پی در پی سپاهان در هفته های اخیر تصریح کرد: اگر به اتفاقات نگاه کنیم، لحظات خوبی نداشته ایم. من نمی خواهم به گذشته برگردم زیرا به آینده نگاه می کنم. بازی هایی بود که 6 بازیکن نداشتیم. گاهی اوقات گل می‌خوردیم که آنها می‌گرفتند و بعد آن را مردود می‌گفتند و طوفان زیادی در اطراف تیم ایجاد می‌شد.

مورایس وی در دفاع از بازیکنانش تاکید کرد: همه بازیکنان تیم کیفیت لازم را دارند. ما و باشگاه باید به آنها اعتماد کنیم. لیگ را با ترکیب خوبی شروع کردیم و پیروز می شدیم، بی دلیل از اول به چهارم رسیدیم اما اتفاقاتی افتاد که روی ما تاثیر منفی گذاشت و به رقیبمان اعتماد به نفس داد تا با روحیه بهتری ادامه دهیم. تیمی که شایسته آن بود به مقام چهارم رسید و سایر تیم ها صعود کردند اما حالا باید با هم کار کنیم و تلاش کنیم.

وی با کنایه به هزینه های سپاهان اشاره کرد و گفت: در سایت انتقال قیمت تمام تجهیزات در بازار را ببینید، قیمت سپاهان چقدر است؟ استقلال، پرسپولیس و تراکتور بالاتر هستند، چرا فقط ما را جریمه می کردند و دیگری نباید جریمه می شد؟ می گویند سپاهان باشگاه پولداری است اما مجموعه فولاد پولدار و موفق است.

مورایس وی در خصوص تمرینات پیش روی هواداران گفت: از تمرین بعدی حضور هواداران آزاد است، می توانند بیایند و شرایط زمین را ببینند که در لیگ سه یا چهار شاهد آن نیستیم. آنها به سپاهان حمله کردند و باورم نمی شود که باشگاه سپاهان برای پیشرفت فوتبال و سازمان گام برمی دارد. می خواهم بدانم باشگاه های دیگر چه می کنند که فقط ما را جریمه کردند، سپاهان هدف بود. احساس می کنم تنها ما اشتباه کردیم. سپاهان فقط باید برای سربلندی و رشد فوتبال ایران بجنگد.

سرمربی سپاهان اصفهان افزود: بازیکنان ایرانی خوبی داریم. باید به بازیکنان ایرانی و کیفیت آنها اعتماد کنیم. ما نباید علیه خودمان باشیم. ما نباید به عقب برگردیم، هیچ سیستمی وجود ندارد که خطا نداشته باشد، اما اگر همه همکاری کنند و همبستگی داشته باشند می توانند بر مشکلات فائق آیند، شرایط سختی بوده است و باید ادامه دهیم.

وی با اشاره به باخت مقابل الهلال عربستان در دو بازی خانگی و خارج از خانه در لیگ قهرمانان آسیا یادآور شد: این بازیکنان و تیمی که دیدید با بهترین تیم آسیا بازی کردند و فقط 10 برد داشتند. هيچ كس آنها باختند، یک بازیکن تیم من خارجی و بقیه ایرانی بودند، اما تیم بازیکنان خارجی و ملی زیادی داشت.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: کیفیت بازیکنان ایرانی بسیار خوب است و باید به آنها اعتماد کنیم. ما نمی توانیم بازیکنان معروف دنیا را به ایران بیاوریم. باید به بازیکنان ایرانی اعتماد کنیم و روزی بازیکنان ایران را بپذیرند. علی عربی تجربه کمی دارد و پتانسیل بالایی دارد و از خیلی از بازیکنان لیگ برتری بهتر است. ما بازیکنی می خواهیم که جانش را در زمین بدهد و حتی یک خارجی پیدا کند مثل این خب من نمیارمش اینجا

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.