افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
8

زنده: گل مسی باعث برتری آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک شانزدهم نهایی شد

  • کد خبر : 2209
زنده: گل مسی باعث برتری آرژانتین مقابل استرالیا در مرحله یک شانزدهم نهایی شد

فوق ستاره آرژانتینی اولین گل تاریخ خود را در مرحله حذفی جام جهانی به ثمر رساند تا لا آلبی سلسته در نیمه اول پیش بیفتد. پس از یک مرحله گروهی پرآشوب که با باخت برای هر تیم آغاز شد،آرژانتینواسترالیادر مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف هم می روند. هر بازی از اینجا […]



فوق ستاره آرژانتینی اولین گل تاریخ خود را در مرحله حذفی جام جهانی به ثمر رساند تا لا آلبی سلسته در نیمه اول پیش بیفتد.

پس از یک مرحله گروهی پرآشوب که با باخت برای هر تیم آغاز شد،آرژانتینواسترالیادر مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2022 به مصاف هم می روند.

هر بازی از اینجا به بعد می‌تواند آخرین بازی لیونل مسی در جام جهانی باشد، در حالی که آرژانتین با فشار زیادی روبه‌رو می‌شود تا آخرین فشار را برای ستاره PSG در پنجمین تورنمنت خود انجام دهد. لا آلبی سلسته با شکست تکان دهنده خود در برابر عربستان سعودی شروعی فاجعه آمیز داشت تا مرحله گروهی را باز کند، قبل از اینکه دو برد 2-0 مقابل مکزیک و لهستان به برتری رسید و همچنان آرژانتین را در گروه برد.

در همین حال استرالیا در اولین بازی خود برای مدت کوتاهی مقابل فرانسه مدافع عنوان قهرمانی پیش افتاد و سپس شکست 4-1 را متحمل شد. تیم ساکروس که از سوی بسیاری انتخاب شد تا در گروه D پس از راهیابی به مسابقات پلی آف بین قاره ای، آخری شود، سپس تونس را شکست داد و دانمارک را با پیروزی 1–0 شگفت زده کرد تا دومین سفر تاریخ خود به دور حذفی را ثبت کند.

بازی شنبه همچنین نقطه عطفی برای مسی بود که در هزارمین بازی خود برای باشگاه و کشور بازی می کند. در همین حال، مت رایان و متیو لکی به طور مشترک رکورد مردان استرالیایی برای حضور در جام جهانی را با 10 بازی ثبت کردند.

استرالیا خوشحال بود که در 10 دقیقه ابتدایی عقب نشسته بود، زیرا آرژانتین سعی کرد از اطراف Socceroos عبور کند، بی فایده بود. در 15 دقیقه ابتدایی هیچ شوتی بین دو طرف نبود.

ساکروس ها در دقیقه 24 برای اولین اقدام واقعی بازی صاحب یک کرنر شدند، اما استرالیا قادر به تهدید نبود.

پنج دقیقه بعد، استرالیا با هری سوتار، مدافع 6 فوتی، یک موقعیت دیگر در کرنر داشت، اما ضربه سر او در میان مدافعان آرژانتین ارسال شد.

اما آرژانتین اولین ضربه را در دقیقه 35 به لطف مسی در گلی که نهمین گل این فوق ستاره در جام جهانی اما اولین گل او در مرحله حذفی جام جهانی بود، زد. در لبه محوطه، مسی یک پاس سریع از نیکلاس اوتامندی گرفت، پاهایش را محکم کرد و سپس یک شوت کم ارتفاع را از میان ساق های سوتار فرستاد که با سرعت به گوشه دور دروازه رفت.

درست پس از پایان نیمه، امیلیانو مارتینز دروازه بان آرژانتین هیچ لطفی به آرژانتین نکرد که به میچل دوک اجازه داد تا او را ببندد و بخشی از فاصله او را بگیرد، اگرچه این انحراف به سمت دروازه هدایت نشد.

برای به‌روزرسانی‌های زنده و نکات برجسته گل‌ها و بازی‌های کلیدی در طول مسابقه، اینجا را دنبال کنید (بازخوانی برای آخرین به روز رسانی ها).


ترکیب دو تیم به شرح زیر است:


ترکیب کامل جام جهانی:

آرژانتین

دروازه بان ها: فرانکو آرمانی (ریور پلات)، امی مارتینز (استون ویلا)، جرونیمو رولی (ویارئال)

مدافعان: مارکوس آکونا (سویا)، خوان فویت (ویارئال)، لیساندرو مارتینز (منچستریونایتد)، ناهوئل مولینا (اتلتیکو مادرید)، گونزالو مونتیل (سویا)، نیکلاس اوتامندی (بنفیکا)، ژرمان پزلا (رئال بتیس)، کریستیان روم نیکلاس تاگلیافیکو (لیون)

هافبک ها: رودریگو دی پل (اتلتیکو مادرید)، انزو فرناندز (بنفیکا)، الخاندرو گومز (سویا)، الکسیس مک آلیستر (برایتون)، اگزکوئیل پالاسیوس (بایر لورکوزن)، لئاندرو پاردس (یوونتوس)، گویدو رودریگز (رئال بتیس)

مهاجمان: تیاگو آلمادا (آتلانتا یونایتد) خولیان آلوارز (منچستر سیتی)، آنخل کوریا (اتلتیکو مادرید)، پائولو دیبالا (رم)، آنخل دی ماریا (یوونتوس)، لائوتارو مارتینز (اینترمیلان)، لیونل مسی (پاری سن ژرمن)

استرالیا

دروازه بان ها: اندرو ردمین (سیدنی اف سی)، مت رایان (کپنهاگ)، دنی ووکویچ (سنترال کوست مارینرز)

مدافعان: ناتانیل اتکینسون (قلب میدلوتیان)، عزیز بهیچ (داندی یونایتد)، میلوش دگنک (کلمبوس کرو)، توماس دنگ (آلبیکس نیگاتا)، فران کاراچیچ (برشا)، جوئل کینگ (اودنسه بولدکلاب)، کی رولز (قلب میدلوتیان) هری سوتار (استوک سیتی)، بیلی رایت (ساندرلند)

هافبک ها: کیانو باکوس (سنت میرن)، کامرون دولین (قلب میدلوتیان)، آجدین هراستیک (هلاس ورونا)، جکسون اروین (سنت پائولی)، رایلی مک گری (میدلزبرو)، آرون موی (سلتیک)

به جلو: مارتین بویل (هیبرنیان)، جیسون کامینگز (سنترال کوست مارینرز)، میچل دوک (فاجیانو اوکایاما)، کریگ گودوین (آدلاید یونایتد)، گارانگ کوول (سنترال کوست مارینرز)، متیو لکی (ملبورن سیتی)، اور مابیل (کادیز)، جیمی مکلارن (ملبورن سیتی)

پوشش بیشتر جام جهانی:

  • USMNT بازی خارج از جام جهانی توسط Savvy Netherlands
  • ویلسون: شیاطین، اشک ها و تخریب متقابل تضمینی برای غنا، اروگوئه
  • اسپانیا از لحظه فاجعه جان سالم به در می برد – و ممکن است برای آن بهتر باشد
  • ویلسون: تسلط مسی در لحظه جان تازه ای به جام جهانی آرژانتین می دهد





Source link

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=2209

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.