افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پالایشگاه ها باید تا 24 اسفند عملکرد سهمیه مرحله اول را به وزارت راه و شهرسازی ارائه کنند.

  • کد خبر : 220647
پالایشگاه ها باید تا 24 اسفند عملکرد سهمیه مرحله اول را به وزارت راه و شهرسازی ارائه کنند.

به گزارش بازار، دومین نشست کاری گروه قیر با مسئولیت امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و با حضور مشاور وزیر و دبیر این گروه برگزار شد. وزارت نفت، نمایندگان شرکت ملی پالایش فرآورده‌های نفتی و دستگاه‌های اجرایی موضوع بند «ک تبصره یک» قانون بودجه سال جاری و […]

به گزارش بازار، دومین نشست کاری گروه قیر با مسئولیت امیر محمود غفاری معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی و با حضور مشاور وزیر و دبیر این گروه برگزار شد. وزارت نفت، نمایندگان شرکت ملی پالایش فرآورده‌های نفتی و دستگاه‌های اجرایی موضوع بند «ک تبصره یک» قانون بودجه سال جاری و نمایندگان 7 پالایشگاه کشور تشکیل جلسه دادند. حداکثر استفاده از ظرفیت قانونی فوق الذکر و همچنین گزارش عملکرد هر یک از پالایشگاه ها و دستگاه های اجرایی.

در این راستا هر یک از پالایشگاه ها به طور جداگانه گزارش عملکرد خود را به دستگاه های اجرایی ارائه کردند و در مقابل مشکلات اجرایی دستگاه ها نیز مطرح، بحث و بررسی و رفع شد.

در جلسه مذکور تایید شد که بر اساس اعلام اولین سهمیه ماده اولیه قیر معادل 33 ​​درصد از کل اعتبارات بند قانونی مذکور، 79 درصد آن توسط این وزارتخانه به پالایشگاه ها معرفی شده است. به طور متوسط ​​54 درصد مواد اولیه توسط پالایشگاه ها تحویل داده شده است.

در جلسه فوق موارد ذیل جمع بندی و تصمیم گیری شد. تمامی پالایشگاه ها باید به طور جداگانه سهمیه مرحله اول خود را تا تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ به شرکت ها و دستگاه های اجرایی قیرسازی به وزارت راه و شهرسازی تحویل دهند». همچنین مقرر شد «به شرکت های قیر اطلاع داده شود تا محموله های دریافتی را در اسرع وقت به پالایشگاه ارائه و ارزش افزوده مربوطه را واریز و بلافاصله نسبت به حمل میله وکیوم اقدام کنند». همچنین مقرر شد کلیه پالایشگاه ها قبل از پایان سال نسبت به صدور فاکتور فروش و ارزش افزوده کلیه حواله های صادر شده به نام خود اقدام کنند.

گفتنی است در بند «ک» تبصره قانونی قبلی مبلغ 20 همت برای دستگاه های اجرایی ذیربط تصویب و تسریع شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.