افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

نبیل بهویی: اسمار گفت دوستت دارم/ می ماندم قطعا گل های بیشتری می زدم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 220638
نبیل بهویی: اسمار گفت دوستت دارم/ می ماندم قطعا گل های بیشتری می زدم – پرسپولیس نیوز

مهاجم پرسپولیس معتقد است این تیم در نیم فصل دوم پدیده ای را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد. همانطور که انتظار می رفت نبیل بهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس یکی از افرادی بود که نیم فصل از این تیم جدا شد. سران پرسپولیس با وجود اینکه نیاز به مهاجم داشتند، جدایی شهاب زاهدی را پذیرفتند […]

مهاجم پرسپولیس معتقد است این تیم در نیم فصل دوم پدیده ای را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد.

همانطور که انتظار می رفت نبیل بهویی مهاجم سوئدی پرسپولیس یکی از افرادی بود که نیم فصل از این تیم جدا شد.

سران پرسپولیس با وجود اینکه نیاز به مهاجم داشتند، جدایی شهاب زاهدی را پذیرفتند و قرارداد نبیل را هم فسخ کردند تا جا برای ثبت خریدهای جدیدشان باز شود و مهاجم جدیدی به جای نبیل جذب شود.

بهویی که خریدش از ابتدای فصل همبازی و پر حرف و حدیث شد، در بیشتر بازی های پرسپولیس نیمکت نشین بود. اما گل زدن و پنالتی گرفتن نتیجه کار او در پرسپولیس بود. فراتر از بحث های فنی و اینکه آیا او بازیکن خوبی بود یا خیر، شخصیت عالی این بازیکن باعث شد که رفتن او کوچکترین حاشیه ای برای پرسپولیس باقی نگذاشته باشد. در ادامه با توجه به رفتار نبیل، بازیکنان پرسپولیس رابطه بسیار خوبی با او داشتند.

حالا پس از گذشت چند روز از فسخ قرارداد و جدایی از باهویی، مهاجم سوئدی این فرصت را پیدا کرد تا با نیم فصل گفت وگویی داشته باشد.

بیایید با فسخ قرارداد شما شروع کنیم. چطور تصمیم به جدایی گرفتی؟
خب این یک توافق دوجانبه بین من و باشگاه پرسپولیس بود. از ابتدا بین ما توافق شده بود که در صورت عدم رضایت و توافق طرفین، قرارداد فسخ شود و از پرسپولیس جدا شوم. شاید برخی بندهای قرارداد از نظر فیفا درست نباشد و حتی ممکن است با آن مخالفت شود. با این حال از روز اول صحبت و توافق کرده بودیم. به همین دلیل، اخلاق حکم می کند که به قول و قول خود وفا کنیم. به نظر من حرف های گفته شده باید بسیار معتبرتر و مهمتر از آنچه در قرارداد نوشته شده باشد. حتی قبل از بازی با آلومینیوم که اولین بازی ما در نیم فصل دوم بود، به سرمربی تیم گفتم اگر به من نیازی نداشته باشد، می توانم پس از صحبت با مدیران باشگاه، تیم را ترک کنم و به لیگ دیگری بروم. مثل لیگ ترکیه

پاسخ عثمر چه بود؟
اسمار به من گفت که به تو نیاز دارم و از تو می خواهم به تیم کمک کنی. سرمربی به من گفت که پنجره نقل و انتقالات ما بسته است و امکان استفاده از بازیکنان جدید وجود ندارد. به همین دلیل از من خواست که در تیم باشم. به دلیل تعهد اخلاقی که به تیمم داشتم، قبول کردم دو بازی در کنار تیم باشم و سپس قراردادم را لغو کردم.

حتی شایعه ای در مورد تو شنیده می شد که ممکن است اسمار تو را در تیم نگه دارد و تا پایان فصل به نوعی به تو نیاز داشته باشد.
به هر حال اینها اصول حرفه ای است و نمی توان از مربی انتقاد کرد یا با او قهر کرد. هر مربی می تواند امروز شما را دوست داشته باشد و به شما نیاز داشته باشد، اما بگوید که روز بعد شما را نمی خواهد. شما باید خیلی حرفه ای به این مسائل برخورد کنید و خوش بین باشید. خیلی مهم نیست که ببینیم چه کسی راست می گوید و چه کسی دروغ می گوید و بهتر است همیشه مثبت اندیش باشید.

می گویند چند تیم لیگ برتری تو را می خواهند. آیا می توانیم دوباره شما را در ایران ببینیم؟
بله، من خودم متوجه این موضوع شدم و صحبت هایی غیرمستقیم صورت گرفت. از تیم هایی که به من پیشنهاد دادند بسیار سپاسگزارم اما به آنها گفتم که هیچ برنامه ای برای ماندن در ایران ندارم. پرسپولیس را به خاطر نام بزرگش انتخاب کردم و وقتی به این تیم آمدم خیلی دوستش داشتم. به همین دلیل می خواست فقط برای پرسپولیس ایران بازی کند.

ورود شما به ایران و پرسپولیس با سردرگمی فراوانی همراه بود و گفته می شد شما گزینه یحیی گل محمدی نیستید.
رزومه من واضح بود در تیم های بزرگی بازی کردم که هواداران زیادی دارند. مهم نیست که چگونه در یک تیم قرار می گیرید. تنها چیزی که مهم است این است که به تعهدات خود عمل کنید و بهترین کار را برای موفقیت تیم انجام دهید. وقتی برای اولین بار وارد ایران شدم، به ویروس کرونا مبتلا شدم و این باعث شد خیلی از نظر جسمی عقب بیفتم. شرایط سخت بود و آمادگی بدنی زیادی نداشتم. بعد از آن فشار تمرینات بدنسازی باعث شد تا از چند جا مصدوم شوم و همه این عوامل دست به دست هم داد تا شرایط مطابق میل من پیش نرود. حتی به توصیه ارسلان مرتاض مدیر برنامه هایم از فضای مجازی دور شدم. حتی در این مدت فقط چند بار از هتل خارج شدم. می خواستم تمام تمرکزم را روی تیم بگذارم و در نیم فصل شرایط بهتری در پرسپولیس داشته باشم اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد و با توافق رفتم.

برخورد اعضای تیم با شما چگونه بود؟
بی نهایت محترم بود. همه بچه ها با هم دوست بودند و رابطه صمیمی داشتند. دوستان خوبی در ایران پیدا کردم و قطعا دلم برایشان تنگ خواهد شد.

فوتبال ایران را چطور دیدی؟
برخلاف پیش بینی ها و تصوراتی که در مورد لیگ ایران وجود دارد، لیگ ایران از سطح بالایی برخوردار است. سرعت تیم ها بسیار بالاست و تیم ها به صورت فیزیکی بازی می کنند. خیلی ها فکر می کردند ایران لیگ راحتی دارد اما اینطور نیست و سطح لیگ ایران بالاست. بازیکنان خوبی در فوتبال شما بازی می کنند و تیم ایران یکی از بهترین تیم های آسیا محسوب می شود.

در کل تجربه حضور در پرسپولیس چگونه بود؟
من فکر کردم آن فوق العاده بود. روزهای خوبی در ایران و پرسپولیس داشتم. همه چیز عالی بود و من خاطرات زیبایی از این تیم و هوادارانش خواهم داشت.

فکر می کنی اگر بیشتر بازی می کردی می توانستی گل های بیشتری بزنی؟
شک نکنید که این اتفاق می افتد. قطعا اگر بیشتر بازی می کردم، گل های بیشتری به پرسپولیس می زدم و خودم را بیشتر نشان می دادم. معمولا مدتی طول می کشید تا با شرایط تیم سازگار شوم. به همین دلیل برنامه من این بود که در نیم فصل دوم کیفیت واقعی خودم را به همه نشان دهم.

خریدهای جدید پرسپولیس را چطور دیدید؟
به نظر من عبدالکریم مدافع بزرگی است که مرد سال آسیا شده و کیفیت خوبی دارد. اورونوف نیز بازیکن تیم ملی ازبکستان است که توانایی بالایی دارد. در مورد خدابندلو شنیدم که بازیکن خوبی است اما مدت زیادی نتوانستم با او تمرین کنم. به نظرم ابوالفضل بابایی استعداد بزرگی است که قطعا می تواند در آینده به تیم ملی ایران کمک کند. قطعا در آینده بیشتر از این بازیکن جوان خواهیم شنید و معتقدم پرسپولیس یک مهاجم باکیفیت به خدمت گرفت و امسال پدیده ای را به فوتبال ایران معرفی خواهد کرد. پیش بینی من این است که این بازیکن سال ها در یک تیم اروپایی بازی خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس را از نظر شرایط و امکانات چگونه دیده اید؟
به نظر من پرسپولیس به عنوان یکی از قدرتمندترین تیم های ایران از امکانات بدی برخوردار نبود و مدیریت باشگاه تلاش کرد تا بهترین شرایط را برای تیم فراهم کند. خرابی هایی هم وجود داشت که معمولاً در همه تجهیزات وجود دارد و طبیعی است. با این حال پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و یکی از بهترین های آسیا، حق دارد شرایط بهتری را تجربه کند.

شما رابطه نزدیکی با زلاتان به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان دارید. در این مورد به ما بگویید.
من با بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا دوست هستم. با این حال، دوستی و رابطه من با زلاتان متفاوت است زیرا او فردی متفاوت است. زلاتان یک اسطوره است و شخصیت بزرگی دارد. او مثل برادرم باقی می ماند و برایش آرزوی سلامتی و موفقیت در ادامه زندگی دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220638

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.