افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمار: جام حذفی همیشه شگفتی دارد/ به دنبال مهاجمی هستیم که به ما کمک کند – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 220567
اسمار: جام حذفی همیشه شگفتی دارد/ به دنبال مهاجمی هستیم که به ما کمک کند – پرسپولیس نیوز

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار با نفت و گاز گچساران در جام حذفی گفت: در جام حذفی همیشه شگفتی وجود دارد و در این فصل هم اتفاقاتی داشتیم. اسمار لوس ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار داشت: فصل گذشته توانستیم […]

سرمربی پرسپولیس در خصوص دیدار با نفت و گاز گچساران در جام حذفی گفت: در جام حذفی همیشه شگفتی وجود دارد و در این فصل هم اتفاقاتی داشتیم.

اسمار لوس ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در جام حذفی اظهار داشت: فصل گذشته توانستیم جام حذفی را که جام سختی بود، ببریم. در این جام ها تیم ها غافلگیر می شوند و معمولا اتفاقات عجیبی می افتد. به همین دلیل مردم فوتبال را دوست دارند.

وی ادامه داد: اگرچه در دیدار اول مقابل آلومینیوم شکست خوردیم، اما تیم ما در سه دیدار اخیر فرم خوبی پیدا کرده است. مسابقات جام حذفی را شروع می کنیم که باید در دقیقه 90 نتیجه بازی را مشخص کنیم. فردا بازی خوبی خواهد بود چون تیم نفت تیمی است که فوتبال بازی می کند. امیدوارم فردا بازی خوبی انجام دهیم و نتیجه بازی آنطور که می خواهیم به نفع ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عملکرد بازیکنان جدید این تیم و اینکه آیا از ابتدا در بازی فردا از آنها استفاده خواهد کرد یا خیر، گفت: همیشه در استفاده از بازیکن جدید چالش هایی برای بازیکن و کادر فنی وجود دارد. . رابطه بازیکنان قدیم و جدید این نیست که بگوییم در یک مسابقه نشان داده می شود، اما این چیزی است که در تمرینات می بینیم و مطمئن هستم که آنها روز به روز بهتر خواهند شد. برنامه بازی های بسیار فشرده ای تا عید نوروز داریم و در تمرین امروز تصمیم می گیریم فردا کدام بازیکن به میدان برود.

عثمر در پاسخ به این سوال در مورد جذب مهاجم خارجی و اینکه رضا درویش اعلام کرده درخواستی برای جذب مهاجم نداشته است، گفت: در مورد صحبت های درویش اظهار نظر نمی کنم اما به دنبال مهاجمی نیستیم. ما به دنبال بازیکنی هستیم که بتواند به ما کمک کند. ما باید بازیکن آزاد بگیریم اما او باید شرایط ما را داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که «با توجه به اینکه فردا با یک تیم دسته اولی بازی دارید، آیا علیرضا بیرانوند دوباره در دروازه خواهد بود یا دوباره به رفیعی اعتماد می شود؟» کنفرانس خبری. من آن را اعلام می کنم. امروز تمرین می کنیم و بعد تصمیم می گیریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چه بگویم؟! دو راه برای اظهار نظر در مورد بازیکنان و کادر مربیگری وجود دارد. چیزی که همه می بینند نتایج است. موضوع دیگر این است که کادر فنی تیم چه می خواهند و در زمین چه می خواهند.

عثمر در پاسخ به این سوال که با توجه به استقلالی بودن سرمربی تیم نفت و گاز، این دیدار را می توان دربی نامید، تصریح کرد: مطمئنم تمام تمرکز او روی مدیریت نفت است نه استقلال!

وی درباره اتفاقات قبل از دیدار با ذوب آهن و کشف اوراق عجیب در رختکن تیمش توضیح داد: قبل از بازی نمی دانستم چنین اتفاقی افتاده است و بعد از بازی از مصاحبه بازیکنان متوجه شدم. . در برزیل باورهای زیادی وجود دارد. خیلی چیزها دیده می شود اما به نظر من این چیزها نتیجه بازی را تغییر نمی دهد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان تیمش در سه بازی قبلی بیشتر از دوران گل محمدی فوتبال هجومی بازی می کرد و اینکه چه فلسفه ای در پرسپولیس دارد، گفت: فصل گذشته تیم ما سه قهرمانی به دست آورد و ما موفق شدیم. هیچ ایرادی در تجهیزات پیدا نمی کند. همه هواداران راضی بودند. زمانی که یحیی گل محمدی حضور داشت، ما این فلسفه را داشتیم که بتوانیم توپ را بگیریم، نگه داریم و گل بزنیم. کاری که ما انجام می دهیم این است که از نقاط قوت بازیکنان استفاده کنیم و بتوانیم گل بزنیم.

عثمر تصریح کرد: شاید این نظر شخصی برخی افراد باشد اما به نظر من در فوتبال باید تعامل وجود داشته باشد. شما باید به اندازه حمله دفاع کنید و این را با تیم ما در سه بازی اخیر دیدید.

وی در خصوص مشکلات مالی پرسپولیس و حضور درویش در تمرین روز گذشته تصریح کرد: هرکس کار حرفه ای انجام دهد حق دارد. ما همیشه سعی می کنیم وظیفه خود را در چارچوب زمین به درستی انجام دهیم. بخش مالی را به مدیریت، هیئت مدیره و سرپرست تیم واگذار می کنیم تا تمرکز خود را روی زمین حفظ کنند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان به سوالی درباره رنگ پیراهن مشکی خود و دلیل آن پاسخ داد: من رنگ مشکی را دوست دارم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220567

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.