افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

تابستان امسال از پوشیدن این شال و روسری دست نکشید. فراموش نکنید که لوازم جانبی معجزه می کنند

  • کد خبر : 22052
تابستان امسال از پوشیدن این شال و روسری دست نکشید.  فراموش نکنید که لوازم جانبی معجزه می کنند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید که شال و روسری جزء استایل زنان مسلمان نیست، اما این اجناس جزو پرطرفدارترین اکسسوری های زنانه در سراسر جهان هستند. بنابراین در زمستان حتی زنان اروپایی را می بینیم که از انواع شال یا روسری برای در امان ماندن از سرما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید که شال و روسری جزء استایل زنان مسلمان نیست، اما این اجناس جزو پرطرفدارترین اکسسوری های زنانه در سراسر جهان هستند. بنابراین در زمستان حتی زنان اروپایی را می بینیم که از انواع شال یا روسری برای در امان ماندن از سرما یا در فصول دیگر به عنوان اکسسوری و تزیین استایل استفاده می کنند. تاریخچه پوشیدن روسری به روم باستان برمی گردد. البته با گذشت زمان نحوه پوشیدن روسری تغییر کرد و استفاده از آن در فصول مختلف با کاربردهای مختلف به پوششی مناسب برای حفظ حجاب، گرم نگه داشتن سر و زیباسازی استایل تبدیل شد. شاید برای شما کمی عجیب باشد، اما شال و روسری به عنوان بهترین ترند برای تکمیل استایل در سال 2022 انتخاب شدند و بسیاری از کانال ها و مجلات مد در سال 2022 از روسری به عنوان اکسسوری برای تکمیل لباس های خود استفاده کرده اند. پس فراموش نکنید که می توانید با انتخاب یک روسری شیک با رنگ های شاد به استایل خود روح تازه ای ببخشید و استایل خود را به روسری شاد و پرانرژی تبدیل کنید.

برای تابستان امسال چند ترکیب رنگ در ترندهای تابستانی جلب توجه می کند که پیشنهاد می کنیم از این رنگ ها برای شال استفاده کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از ترندها و شال های تابستانی ۲۰۲۳ آشنا شوید.

شال ترند 1402

شال سیاه و سفید؛ لباس های کلاسیک و لوکس بپوشید

جالب است بدانید شال ها دنیای متنوع و جذابی دارند پس طبیعی است که انتخاب و ترکیب این لباس ها تا حدودی برای شما سخت باشد. اما جای نگرانی نیست زیرا اگر مانند هر خانم شیک پوشی به استایل های مدرن و جذاب علاقه دارید، می توانید شال یا روسری خود را از میان رنگ های مد روز سال انتخاب کنید. برای این کار فقط باید از روندهای دنیای مد آگاه باشید. یکی از ترندهای شیک و کلاسیک امسال، ترکیب رنگ های مشکی و سفید است، بنابراین اگر برای مهمانی آماده می شوید و مانتو انتخابی شما مشکی است، بهترین گزینه برای شما ممکن است شال سفید و مشکی باشد.

شال ترند 1402

شال ترند 1402

سبز دوباره، این بار سبز را با سرخابی امتحان کنید

جالب است بدانید امسال با شروع فصل بهار روسری های حریر یا حریر بیش از همیشه مد شده اند. روسری های نازک تقریبا براق که برای فصول گرم سال بسیار مناسب هستند و می توانید این روسری ها را با کت تابستانی یا نازک بپوشید. یا نحوه بستن روسری جدید و استفاده از آن به عنوان شال گردن در مهمانی ها را بیاموزید. البته پیشنهاد ما برای تابستان 1402 این است که یکی از این روسری ها را در رنگ های سبز و سرخابی انتخاب کنید زیرا این ترکیب رنگ هم برای استایل های کلاسیک و هم برای استایل های غیر رسمی معجزه می کند.

شال ترند 1402

شال ترند 1402

شال نارنجی و سبز را فراموش نکنید. این ترکیب رنگ برای استایل معجزه می کند.

فراموش نکنید که راحتی اولین رکن شیک بودن است، پس سعی کنید چیزی را انتخاب کنید که در آن احساس راحتی و زیبایی داشته باشید و در مرحله اول به شما خوش آید و در مرحله دوم به سراغ مد بروید. پس ابتدا باید بدانید که با روسری احساس راحتی بیشتری می کنید یا شال. البته فرقی نمی‌کند شال یا روسری انتخاب کنید، می‌توانید هر کدام را با الهام از رنگ‌های مد روز مانند نارنجی و سبز انتخاب کنید. البته اگر علاقه ای به شال های رنگارنگ و آراسته ندارید، می توانید به سادگی از یکی از رنگ ها استفاده کنید.

شال ترند 1402

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.