افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
2

رشد 2.5 برابری دارایی های تحت مدیریت صندوق های هدیه فارابی

  • کد خبر : 220487
رشد 2.5 برابری دارایی های تحت مدیریت صندوق های هدیه فارابی

به گزارش بازار، دارایی های تحت مدیریت صندوق هدیه فارابی از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از 2.5 برابر افزایش یافته است. این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به این صندوق و ویژگی های مثبت آن برای تجربه یک سرمایه گذاری مطمئن است. صندوق با درآمد ثابت هدیه فارابی صندوق با درآمد […]

به گزارش بازار، دارایی های تحت مدیریت صندوق هدیه فارابی از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه بیش از 2.5 برابر افزایش یافته است. این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به این صندوق و ویژگی های مثبت آن برای تجربه یک سرمایه گذاری مطمئن است.

صندوق با درآمد ثابت هدیه فارابی

صندوق با درآمد ثابت هدیه فارابی از نوع صدور و انصراف است و این صندوق برای افرادی که دانش، تجربه و زمان کافی برای تحلیل و بررسی بازار ندارند، گزینه بسیار مناسبی محسوب می شود. با سرمایه گذاری در این صندوق، دارایی های شما توسط تیمی متخصص از تحلیلگران بازار سرمایه مدیریت می شود و در نهایت بازده مشخصی به واحدهای این صندوق تعلق می گیرد. سرمایه گذاری و درآمد حاصل از صندوق وقف معاف از مالیات است و کلیه مراحل سرمایه گذاری به صورت آنلاین انجام می شود.

بازدهی بالاتر از سپرده های بانکی

ترکیب سبد صندوق هدیه فارابی به گونه ای است که عمده منابع مالی این صندوق صرف سرمایه گذاری در دارایی های بدون ریسک از جمله اوراق قرضه و سپرده های بانکی می شود. سبد صندوق هدیه فارابی به گونه ای ساماندهی شده است که قیمت واحدهای آن دچار نوسان نباشد و همواره در جهت مثبت و افزایشی حرکت کند.

حالا بازده ساده سالانه صندوق وقف دلالی فارابی 23.4 درصد است که بیش از سود بانکی روزانه محاسبه و ماهانه به حساب مردم واریز می شود. گفته می شود، این امکان برای مردم وجود دارد که بازدهی بالاتری را مشاهده کنند.

امکان دریافت سود مرکب تا 26.1 درصد.

هنگام سرمایه گذاری در صندوق با درآمد ثابت هدیه فارابی شما می توانید از سود موثر سالانه تا 26.1 درصد سود. برای این کار فقط باید گزینه سود مرکب را در پنل کاربری خود در سایت صندوق فعال کنید. به این ترتیب سود ماهیانه ای که در پانزدهم هر ماه به شما واریز می شود مجدداً در صندوق سرمایه گذاری می شود و شما نیز از سود خود بهره مند خواهید شد.

سرمایه گذاری آنلاین بدون ریسک

اگر در سرمایه گذاری فردی محتاط هستید و می خواهید بازدهی بالاتری نسبت به سپرده های بانکی بدون ریسک داشته باشید و مهمتر از همه می خواهید سود روزانه دریافت کنید، صندوق هدیه گزینه بسیار مناسبی برای شماست. این پس زمینه زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار فعال است و تجربه سرمایه گذاری بدون ریسک را به شما می دهد.

نحوه سرمایه گذاری در صندوق هدیه فارابی

سرمایه گذاری در صندوق هدیه فارابی به صورت آنلاین و مشاوره پورتال خدمات یکپارچه فارابی (فارابیزن) ممکن است. با مراجعه به این لینک می توانید پس از وارد نمودن شماره همراه خود وارد فارابیزن شوید و سرمایه گذاری خود را شروع کنید. همانطور که گفته شد این صندوق از نوع صدور و ابطال می باشد و برای سرمایه گذاری آن باید درخواست خرید واحدهای خود را در این سامانه ثبت کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220487

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.