افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

به نظر شما چه شلواری امسال شیک است؟ از شلوار جین بوت‌کات گرفته تا بافتنی، بیاموزید که چگونه آن‌ها را استایل کنید!

  • کد خبر : 22046
به نظر شما چه شلواری امسال شیک است؟  از شلوار جین بوت‌کات گرفته تا بافتنی، بیاموزید که چگونه آن‌ها را استایل کنید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز جالب است بدانید صنعت مد و لباس همیشه در حال تغییر است و هر سال مدل های جدیدی را به دنیا معرفی می کند. اما چیز جدیدی که اخیراً بسیار پیدا کرده ایم این است که پس از چند سال روندهای قدیمی دوباره به سبک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز جالب است بدانید صنعت مد و لباس همیشه در حال تغییر است و هر سال مدل های جدیدی را به دنیا معرفی می کند. اما چیز جدیدی که اخیراً بسیار پیدا کرده ایم این است که پس از چند سال روندهای قدیمی دوباره به سبک خود بازگشته اند و طرفداران جدیدی را جذب می کنند. شلوار بوت کات یکی از این لباس هاست که می توان به عنوان نمونه به آن اشاره کرد. فراموش نکنید که دمپایی ها شلوارهایی با سابقه نسبتا قدیمی هستند. شلوار جین بوت کات در اصل توسط ملوانان در روزهای اولیه که کارهای کثیف انجام می دادند می پوشیدند تا بدون نگرانی کثیف شوند. مدل بوت کات مثل امروز جاذب بود و روی زانو می خورد و از زانو تا مچ پا پهن بود تا با لباس هماهنگ شود و روی کفش نیفتد. با گذشت زمان، شلوار جین به طور فزاینده‌ای در لبه چکمه گشاد شد، تا اینکه به زودی با شلوار جین ملوانی و شلوار گشاد (چیزی که امروزه به‌عنوان شلوار جین برش بوت یا گشاد می‌شناسیم) جایگزین شدند.

اگر در مورد تفاوت شلوار بوت کات و دمپایی شک دارید، باید بگوییم که این دو شلوار شبیه هم هستند اما در برخی جزئیات با هم تفاوت دارند. برای آشنایی بیشتر با شلوار بوت کات تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شلوار برش بوت

تفاوت بین شلوار بوت کات و دمپایی

برای درک تفاوت این دو شلوار به مدل های دمپایی نگاهی بیندازید، البته اگر دقت کنید متوجه می شوید که این دو مدل تفاوت چندانی با هم ندارند، اصولا تفاوت شلوار دمپایی بوت با دمپایی در این است که قسمت پایین آن آزادتر است. فلیپ فلاپ ها از زانو به پایین می گشایند، اما شکل گرد دارند و بیشتر با کفش هایی مانند صندل، کفش راحت ست می شوند. در حالی که گشاد پایین شلوار بوت کات بیشتر است و حالت زاویه دار و زاویه دار دارد و معمولا با کفش های پاشنه بلند یا بوت می توان آن را پوشید. البته، شما می توانید با هر دو شلوار ظاهری شگفت انگیز داشته باشید و این فقط به استایل شخصی شما بستگی دارد.

شلوار برش بوت

شلوار برش بوت

چگونه شلوار جین بوت برش بپوشیم؟

از جمله پرطرفدارترین شلوارهای بوت کات، شلوارهای جین بوت کات هستند که از کتانی یا جین ساخته می شوند و در طرح ها و رنگ های مختلفی مانند آبی روشن، آبی تیره و مشکی هستند. این مدل شلوار بوت کات را می توانید برای استایل های کژوال و با مانتوهای اسپرت مانند کتان استفاده کنید. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید این شلوار را برای ظاهری نیمه رسمی بپوشید. در عوض، می‌توانید شلوار جین بوت‌کات را با کت ست کنید، اما مطمئن شوید که کت انتخابی به سبک کلاسیک نباشد.

شلوار برش بوت

شلوار برش بوت

شلوار پارچه ای برش چکمه; با شلوارهای ترند سال آشنا شوید

جالب است بدانید که یکی از شلوارهای ترند سال را می توان شلوار پارچه ای بوت کات نامید البته بازشو. به طور کلی شلوارهای کات بوت پارچه ای از رایج ترین مدل های شلوار بوت کات هستند و از پارچه های مختلفی مانند کتان، کرپ و غیره تولید می شوند. این شلوار را می توانید در استایل های رسمی و کلاسیک بپوشید و برای زیباتر شدن ظاهر خود می توانید کفش های پاشنه بلند و کت های فانتزی مانند مانتوهای ژاکارد بپوشید. البته دقت کنید که کت انتخابی زیاد بلند نباشد زیرا در این صورت ممکن است به راحتی با شلوار شما ترکیب نشود.

شلوار برش بوت

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22046

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.