افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 26 September , 2024
2

آشپزخانه های مدرن و جدید / خانم شما شایسته داشتن چنین فضایی برای نشان دادن کیست

  • کد خبر : 220426
آشپزخانه های مدرن و جدید / خانم شما شایسته داشتن چنین فضایی برای نشان دادن کیست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند دکوراسیون و چیدمان آنها شیک و شیک به نظر برسد و برای این کار حساب و کتاب مخصوص به خود را برای وسایل کوچکتر و وسایلی که در خانه استفاده می کنند دارند، زیرا می دانید که این روزها دکوراسیون دارند. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند دکوراسیون و چیدمان آنها شیک و شیک به نظر برسد و برای این کار حساب و کتاب مخصوص به خود را برای وسایل کوچکتر و وسایلی که در خانه استفاده می کنند دارند، زیرا می دانید که این روزها دکوراسیون دارند. با حرکت به سمت مینیمالیسم دیگر خبری از وسایل زیاد و خانه های به هم ریخته نیست و مدرنیته در مقالات مختلف به نمایش گذاشته می شود، مثلاً این روزها خیلی ها دنبال دکوراسیون فرش مدرن می گردند و خبری از فرش های کلاسیک نقشه دار نیست و طرح های شلوغی وجود ندارد و فرش های ساده تر که رنگ های خاصی دارند در بین مردم بسیار شیک و محبوب هستند.

حالا که از مدرن بودن صحبت می کنیم، می خواهیم در مورد آشپزخانه های مدرن با شما صحبت کنیم که امروزه هر خانمی آرزوی داشتن آن را دارد و به همین دلیل ممکن است در برخی موارد حتی نیازی به تعویض وسایل آشپزخانه نباشد. و تنها نیازی که در این محیط بسیار به چشم می آید این است که باید دکوراسیون را تغییر دهید تا به آنچه می خواهید برسید مثلا اگر در این فضا گل های مناسب آشپزخانه دارید اما چیدمان آن ها به اندازه ای باشد که باید باشد و شاید خوب، اینطور نیست و شما جای بدی را برای آنها انتخاب کرده اید، سعی کنید مکان مناسب تری برای آنها پیدا کنید تا فضا زیباتر به نظر برسد. حالا وقت را تلف نکنیم و برویم برای آشپزخانه های جدید و مدرن ایده بگیریم.

کابینت آشپزخانه مدرن چه مدل هایی هستند؟

بیشتر فضای اشغال شده در آشپزخانه به کانترها و کابینت های آن اختصاص دارد، بنابراین اگر می خواهید این فضا را مدرن کنید، بهتر است به سراغ این عنصر بروید و تغییراتی در آن ایجاد کنید.

بصری ترین فضا در هر آشپزخانه ای کابینت و میز آن است. بنابراین اگر می خواهید این اتاق در خانه مدرن تری احساس شود، بهتر است ابتدا به سراغ این عناصر مهم دکوراسیون بروید.

مثلا کمدهای امروزی در مقایسه با کمدهای کلاسیک کمی مسطح هستند و دسته ندارند و یا اگر دارند دسته های آن ها مینیمال و بسیار باریک هستند تا به راحتی باز و بسته شوند. این مدل های کابینت حتی طرح و تزئینی ندارند و بسیار ساده هستند. اصولا کاربردی بودن اشیا و عناصر در دکوراسیون مدرن بسیار مهمتر از زرق و برق آنهاست و اگر آشپزخانه مدرن می خواهید اما عاشق تجمل و زرق و برق هستید باید تصمیم خود را بگیرید زیرا این دو با هم ترکیب نمی شوند.

آشپزخانه های مدرن

یکی دیگر از ویژگی های کابینت های مدرن یکپارچه بودن وسایل است و با این مدل طراحی فقط کافی است دست خود را کمی دراز کنید تا از فر به مایکروفر بروید و نیازی نیست از این طرف آشپزخانه بروید. به دیگران.

آشپزخانه های مدرن

رنگ ها در آشپزخانه مدرن چگونه باید باشند؟

طراحی مدرن امروزی بیشتر بر رنگ‌های گرم و تیره تمرکز دارد و از مواد طبیعی مانند سنگ و روکش چوب استفاده می‌کند، اما گاهی اوقات استثناهایی وجود دارد، مثلاً در چیدمان آشپزخانه مدرن، اگر رنگ‌هایی را انتخاب کنید که تند و خاص هستند. دریغ نکنید و آن رنگ را به رنگ های آشپزخانه، کابینت یا فرش و هر عنصر دیگری اضافه کنید، زیرا در پایان روز باید در این فضا احساس خوبی داشته باشید و این رنگ ها نیز می توانند حس خوبی به شما بدهند. بسیاری از افراد را باور کنید و فقط به انتخاب رنگ های نقره ای و خاکستری فکر نکنید.

در این میان رنگ سفید را می توان یکی از پرکاربردترین رنگ ها در مبلمان دانست که هیچ گاه از مد نمی افتد و هم در دکوراسیون کلاسیک و هم در دکوراسیون مدرن کاربرد خاص خود را دارد و با این حساب می توانید آن را در آشپزخانه مدرن خود بیابید. در رنگ های سفید، شیری یا کرم استفاده کنید و از آنها برای ایجاد فضایی مدرن در کنار هم استفاده کنید و فرش هایی در این رنگ ها نیز می توانند در آشپزخانه مدرن بسیار زیبا به نظر برسند.

آشپزخانه های مدرن

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن باید نورپردازی عالی داشته باشید

نورپردازی را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های آشپزخانه مدرن دانست و فرقی نمی‌کند معماری آشپزخانه شما به گونه‌ای باشد که پنجره‌دار باشد و نور وارد آن شود یا بدون پنجره و فاقد نور در هر صورت. بنابراین نور آشپزخانه باید همه جا روشن باشد.

به همین دلیل در آشپزخانه های مدرن زیر ردیف بالایی کابینت ها لامپ ها قرار می گیرد یا از چراغ های مخفی زیادی در سقف استفاده می شود تا آشپزخانه سبک و روشن به نظر برسد و در نتیجه جلوه ای مجلل به همه چیز می دهد.

آشپزخانه های مدرن

آشپزخانه های مدرن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.