افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

بازدید از برج میلاد گران شد

  • کد خبر : 220404
بازدید از برج میلاد گران شد

به گزارش بازار، امروز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طرح اصلاحیه تصویب قیمت استفاده از مراکز فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی زیر نظر برج میلاد ارائه شد. ماندری پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در ابتدا بیان کرد: بلیت بازدیدکنندگان داخلی از عرشه دید باز در سال گذشته 80 هزار تومان […]

به گزارش بازار، امروز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طرح اصلاحیه تصویب قیمت استفاده از مراکز فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و ورزشی زیر نظر برج میلاد ارائه شد. ماندری پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در ابتدا بیان کرد: بلیت بازدیدکنندگان داخلی از عرشه دید باز در سال گذشته 80 هزار تومان بوده و پیشنهاد شهرداری و کمیسیون 110 هزار تومان است.

وی گفت: شهرداری تهران برای ورود بازدیدکنندگان داخلی به سه طبقه سکو، موزه شهرداری و موزه مشاهیر، 195 هزار تومان و برای گنبد آسمان 195 هزار تومان و رقم پیشنهادی کمیسیون پیشنهاد جداگانه ارائه کرده است. . 180 هزار تومان است. وی بیان کرد: سال قبل بلیت بازدید از تمامی طبقات 120 هزار تومان بود.

ماندری پور ادامه داد: سال گذشته بلیت بازدید از عرشه دیدبانی باز برای بازدیدکنندگان خارجی 15 دلار بود و سال آینده نیز همین مبلغ پیش بینی می شود اما کمیسیون 20 دلار را پیشنهاد کرده است.

وی افزود: 25 دلار برای بازدید از سه طبقه سکو، موزه مشاهیر و موزه شهرداری پیشنهاد می شود و رقم مورد نظر ما 30 دلار است و بلیت بازدیدکنندگان خارجی گنبد آسمان 25 دلار از شهرداری و 30 دلار از کمیسیون

از سوی دیگر مهدی آخریان رئیس کمیته حقوقی شورا با بیان اینکه برای بازدید از تمامی آپارتمان ها باید 360 هزار تومان پرداخت شود که برای خانواده های پنج نفره مبلغ بالایی است، گفت: این رقم بالاست. حتی برای گردشگران خارجی و در صورت امکان تلاش برای ارائه تخفیف باعث افزایش بازدید می شود.

ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا نیز با اشاره به پیشنهاد افزایش 35 درصدی قیمت بلیت سکوی باز، اظهار داشت: بلیت بازدید از بخش‌های مختلف نباید تفکیک شود. در این صورت قیمت بلیت 360 هزار تومان خواهد بود که افزایش قابل توجهی دارد و افزایش قیمت از 120 تا 195 هزار تومان بالاست و پیشنهاد ما در مجموع افزایش 25 درصدی است.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران بازدید از برج های سایر کشورها را بسیار بیشتر از این رقم عنوان کرد و گفت: پیشنهاد ما این است که رقم سه طبقه یک مقدار مشخص باشد و جدا نباشد.

حبیب کاشانی، خزانه دار شورا نیز با اعلام اینکه برخی در فضای مجازی طوری رفتار می کنند که انگار در جنگی پیروز شده اند که یک طرف آن اسلام و طرف دیگر کفار است و گفت: امروز باید به معیشت مردم و روندها توجه کنیم. از زندگی .

وی با بیان اینکه نباید قیمت بلیت را به اندازه ای تعیین کنیم که مردم نتوانند از برج بازدید کنند، گفت: باید منصفانه نگاه کنیم زیرا ممکن است مردم جنوب شهر هم بخواهند یک بار از برج میلاد بازدید کنند و هزینه دیدار برایشان سنگین خواهد بود.

سیداحمد علوی رئیس کمیته گردشگری شورای شهر با بیان اینکه پیشنهاد شهرداری تهران برای بازدید از این برج 195 هزار تومان است و تلاش می کنیم تا ارقام منطقی تر شود، گفت: امکان بازدید از برج دیده می شود. میلاد برای همه در جداول تخفیف

وی با بیان اینکه پیشنهاد من این است که در هفته جهانی سازمان های مردم نهاد به سمن ها تخفیف داده شود.

علوی با تاکید بر اینکه این برج برای بازدیدهای گسترده در نظر گرفته نشده است، خاطرنشان کرد: ظرفیت آسانسورهای برج ویژه است و در صورت عدم انجام اقدامات مناسب می تواند زیان آور باشد.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه پیشنهاد کرد بلیت بازدید از عرشه رصد باز 100 هزار تومان، سه طبقه 180 هزار تومان و سکو، گنبد آسمان، موزه معروف و 300 هزار تومان تعیین شود. موزه شهرداری

این پیشنهاد با حداکثر رای موافق اعضا به تصویب رسید.

به گزارش ایرنا، تمامی مصوبات شورا با تایید هیات تطبیق استانداری تهران قابل اجرا است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220404

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.