افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

برتری ترامپ بر بایدن در نظرسنجی جدید نیویورک تایمز – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 220272
برتری ترامپ بر بایدن در نظرسنجی جدید نیویورک تایمز – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 8 ماه باقی مانده است، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان از کاهش محبوبیت جو دارد. بایدن، رئیس رئیس جمهور فعلی آمریکا او با دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی خود روبرو می شود. بر اساس این گزارش، شبکه خبری الجزیره روز شنبه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در نوامبر 2024 8 ماه باقی مانده است، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان از کاهش محبوبیت جو دارد. بایدن، رئیس رئیس جمهور فعلی آمریکا او با دونالد ترامپ، رقیب انتخاباتی خود روبرو می شود.

بر اساس این گزارش، شبکه خبری الجزیره روز شنبه گزارش داد که یک نظرسنجی مشترک که روزنامه نیویورک تایمز که با همکاری دانشگاه “سینا” منتشر شده است، نشان می دهد که شانس “جو بایدن” رئیس جمهور فعلی ایالات متحده برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آینده در مقایسه با رقیب جمهوری خواه او “دونالد” کم است. ترامپ “..

به گزارش الجزیره، این نظرسنجی که با شرکت 980 نفر انجام شده است، در شرایطی انجام شده است که آمریکا خود را برای رقابت “سه شنبه بزرگ”، انتخابات مقدماتی در بیش از 10 ایالت آماده می کند و پیش بینی ها حاکی از آن است. که قاطعانه در رقابت داخلی پیروز خواهد شد: حزب جمهوری خواه برای نامزدی، نیکی هیلی، تنها رقیب خود در خطوط حزبی را شکست خواهد داد.

از سوی دیگر، طبق نظرسنجی نیویورک تایمز، بایدن از نظر حمایت رای دهندگان آمریکایی در مقایسه با دونالد ترامپ و نیکی هیلی سفیر سابق در سازمان ملل شانس کمتری دارد، زیرا هر دو از او جان سالم به در برده اند.

این نظرسنجی نشان می دهد که اگر انتخابات ریاست جمهوری امروز برگزار می شد، 48 درصد از شرکت کنندگان به دونالد ترامپ رای می دادند، در حالی که آرا بایدن به 43 درصد خواهد رسید.

هنگام مقایسه جوها بایدن و مهربانی هیلیاین نظرسنجی نشان می دهد که 45 درصد از پاسخ دهندگان هیلی رای، در حالی که 35 درصد بایدن رای خواهد داد و این 10 درصد بیشتر از سطح حمایت است بایدن در مقابل، 77 درصد رای دادن به دونالد ترامپ را انتخاب کردند.

این نظرسنجی همچنین نشان داد که تنها 24 درصد از آمریکایی ها معتقدند که ایالات متحده در دوران ریاست جمهوری بایدن در مسیر درستی حرکت می کند: 65 درصد با سیاست های دولت فعلی موافق نیستند و 11 درصد می گویند که نمی دانند از چه کسی حمایت خواهند کرد. همچنین بخش بزرگی از پاسخ دادن خودداری کردند.

این نظرسنجی با شرکت 980 نفر از افرادی که قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری را دارند در فاصله زمانی 4 تا 8 بهمن ماه انجام شده است.

دونالد ترامپ هشدار داده است که اگر جو بایدن، رئیس اگر رئیس جمهور آمریکا در قدرت بماند، واشنگتن جنگ جهانی سوم را قبل از شروع آن شکست خواهد داد.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر برگزار می شود. بایدن او قصد دارد برای یک دوره جدید ریاست جمهوری نامزد شود، در حالی که ترامپ در رقابت برای نامزد شدن توسط حزب جمهوری خواه رهبری می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220272

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.