افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » مفقودی به نام طارمی!

  • کد خبر : 220232
اسمارتک نیوز » مفقودی به نام طارمی!

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، غیبت های سریالی مهدی طارمی در لیست پورتو خبرساز شده است. بازیکنی که تا فصل گذشته یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم پرتغالی محسوب می شد و تجربه قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و جام حذفی فوتبال پرتغال با پورتو را دارد اما این مهاجم تیم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، غیبت های سریالی مهدی طارمی در لیست پورتو خبرساز شده است. بازیکنی که تا فصل گذشته یکی از بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم پرتغالی محسوب می شد و تجربه قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی و جام حذفی فوتبال پرتغال با پورتو را دارد اما این مهاجم تیم فوتبال ایران که سابقه حضور آقای گلی در لیگ برتر پرتغال را دارد و بدترین فصل حضورش در این کشور را پشت سر می گذارد. در 11 بازی اخیر پورتو در لیگ برتر پرتغال، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، او تنها یک بازی و 22 دقیقه با تیمش مقابل آروکا انجام داده است و در 10 بازی دیگر غایب بوده که 4 بازی آن در موعد مقرر بود. به حضورش در جام ملت های آسیا اما شش غیبت دیگر این بازیکن به دلیل عدم آمادگی و مصدومیت بود! این در حالی است که پورتو فردا در دیداری حساس در لیگ برتر پرتغال باید به مصاف بنفیکا برود که شرایط طارمی برای حضور در این دیدار نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد. اگرچه روزنامه “ابولا” در خبری اعلام کرد طارمی روند مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و برای دیدار حساس مقابل بنفیکا خواهد آمد، اما تصمیم نهایی در اختیار سرمربی پورتو، سرخیو کونسسائو خواهد بود. اما بررسی آمار و ارقام نشان می دهد طارمی در فصل جاری عملکرد ناامیدکننده ای داشته است. او در لیگ برتر پرتغال در 16 بازی سه گل به ثمر رساند و در 25 باری که در تمامی رقابت ها به میدان رفت توانست 6 گل به ثمر برساند و در 4 بار به عنوان یک گلزن بدرخشد. این در حالی است که طارمی در آستانه ثبت یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال ایران است. مورد توجه باشگاه اینتر قرار گرفته و به گفته خبرنگاران سرشناس و سرشناس عرصه نقل و انتقالات، تنها چیزی که برای طارمی باقی مانده است تا به نراتزوری بپیوندد، امضای قراردادش است و این بازیکن به کار خود در باشگاه ادامه خواهد داد. سری آ ایتالیا از فصل آینده شروع می شود. طارمی در این شرایط منتظر اعلام زمان تست های پزشکی خود است تا گام نهایی را برای پیوستن به اینتر بردارد. با این شرایط شایعاتی به وجود آمده و گفته می شود طارمی برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش قصد بازگشت به میادین را ندارد! با این اوصاف، مشخص نیست طارمی چه زمانی به میادین بازخواهد گشت، اما بعید است که او بخواهد تا پایان فصل از ترکیب پورتو دور باشد.

آیا طارمی به تیم ملی راه پیدا می کند؟

تیم ملی ایران قرار است در دو بازی مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف ترکمنستان برود و مشخص نیست طارمی برای این دو دیدار به اردوی ملی دعوت خواهد شد یا خیر. آنچه مشخص است طارمی پس از پایان جام ملت های آسیا در پنج بازی تنها 22 دقیقه به میدان رفت که نشان از عدم آمادگی او دارد و باید دید غیبت او در تیم پرتغال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و جزئیات بیشتری از او مصدومیت و البته حضور او در معاینات پزشکی اینتر چه زمانی به صورت رسمی اعلام می شود؟

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.