افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

عکس های واقعی بازیگر نقش برادر شیطون یوسف + عکس و بیوگرافی داوود شیخ.

  • کد خبر : 220090
عکس های واقعی بازیگر نقش برادر شیطون یوسف + عکس و بیوگرافی داوود شیخ.

شیخ داوود بازیگر، تهیه کننده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان متولد 1345 است. داود شیخ دارای مدرک لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه هنر و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. داوود شیخ از نوجوانی به بازیگری علاقه زیادی داشت و در دوران دانشجویی شاگرد اساتید بزرگی چون حمید سحرگیان، […]

شیخ داوود بازیگر، تهیه کننده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان متولد 1345 است. داود شیخ دارای مدرک لیسانس بازیگری تئاتر از دانشگاه هنر و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

داوود شیخ از نوجوانی به بازیگری علاقه زیادی داشت و در دوران دانشجویی شاگرد اساتید بزرگی چون حمید سحرگیان، ناصر آقایی وایراج راد و هایده حائری و غیره بود و انگیزه اصلی او در عرصه این بزرگان بود. مردان عمل کردند. داوود شیخ در سال 1983 در رادیو و تلویزیون کار کرد و تولید را در تلویزیون دنبال کرد.

داوود شیخ در سینما

داوود شیخ برای اولین بار در سال ۱۳۷۲ در فیلم راننده سفیر به کارگردانی حبیب الله بهمنی و شفیع آقا محمدیان در کنار هنرمندانی چون سیدناصر امامی، سیدعلی حسینی، بیتا فرنگی و محمدباقر سیدی بازی کرد.

«تهران ساعت ۷ صبح» از دیگر فیلم‌هایی است که داوود شیخ در آن بازی کرده است، تهران ساعت ۷ صبح فیلمی به کارگردانی امیرشهاب رضویان، نویسندگی مجید اسلامی و فرزاد پورخوشبخت و با بازی بهناز جعفری، مهران رجبی، حسن مزنی، و غیره. سال 1381 است.

شیخ داوود

داوود شیخ در تلویزیون، سریال داوود شیخ

داوود شیخ به عنوان بازیگر در سریال یوسف پیامبر، شک مشکوک، آهوی ماه نهم ظاهر شده است. این بازیگر در نقش یهودا در یوسف پیامبر، نقش رحیمی در سریال دایره شک (داستان: یاکوزا) و در آهو نهم ایفای نقش کرد.

داوود شیخ با بازی در سریال یوسف پیامبر شهرت دارد

داوود شیخ با بازی یوسف پیامبر در این سریال شهرت دارد. این بازیگر می دانست چگونه در نقش یهودا، پسر چهارم یعقوب و برادر یوسف، ماهرانه بازی کند و خود را به مخاطبان تلویزیون معرفی کند. یوسف پیامبر به کارگردانی فرج الله سلحشور داستان زندگی پرفراز و نشیب حضرت یوسف را از کودکی تا جوانی روایت می کند.

اولین قسمت از این سریال 45 قسمتی در سال 1396 پخش شد.داوود شیخ در سریال یوسف پیامبر در کنار بازیگرانی چون مصطفی زمانی، کوروش زارعی، کتایون ریاحی، الهام حمیدی، محمود پاک نیت و … بازی کرده است.

شیخ داوود

نحوه انتخاب بازیگر نقش یهودا در سریال یوسف پیامبر

داوود شیخ با بیان اینکه برای بازی در سریال یوسف پیامبر به عنوان بازیگر نقش یهودا انتخاب شده است، گفت: آشنایی با جمال شورجه و سلحشور و فیزیک بدنی آنها باعث شده تا بازی در این سریال و نقش بزرگسالان یهودا را انتخاب کند.

البته قبل از یوسف پیامبر، فرج الله سلحشور در ساخت سریال غار اصحاب، داوود شیخ را برای ایفای نقش جستجو می کرد. مردان فرشتگان مجموعه تلویزیونی به کارگردانی فرج الله سلحشورا است که داستان تاریخی یاران کهف را روایت می کند.

یهودا از اجداد بوعز، داوود و عیسی، پسر چهارم یعقوب و لیا و برادر کوچکتر روبن، شمعون و لاوی. و او برادر بزرگتر ایساکار و زبولون بود. او با دختری از کنعان به نام شعع ازدواج کرد. قوم یهود از نسل یهودا هستند، زمانی که برادران یوسف قصد کشتن او را داشتند، لاوی آنها را متوقف کرد و برادرانش را تشویق کرد تا یوسف را بفروشند. پیامبران بنی اسرائیل عبارتند از: یعقوب، یوسف، یوشع، هارون، داوود، سلیمان، الیاس، الیاس، یونس، عزیر و زکریا.

فیلم های داوود شیخ

راننده سفیر.

تهران ساعت 7 صبح

رشته های نامرئی

سریال داوود شیخ

یوسف پیامبر

دایره شک

گوزن ماه نهم

آثار داوود شیخ

به کارگردانی و تهیه کنندگی داوود شیخ

شب های آفتابی

سند دعوت

جنگ سحر

آسمان می بارد

فیلم کوتاه سایه ها

مستند با آبادی روبرو می شود

کارستان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220090

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.