افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

یوسفی: باید گل های بیشتری می زدیم/ پرسپولیس همچنان در گلزنی مشکل دارد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 220073
یوسفی: باید گل های بیشتری می زدیم/ پرسپولیس همچنان در گلزنی مشکل دارد – پرسپولیس نیوز

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر می خواهد در لیگ برتر قهرمان شود باید به روند بردهای خود ادامه دهد. رحیم یوسفی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد و می توانست گل […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس اگر می خواهد در لیگ برتر قهرمان شود باید به روند بردهای خود ادامه دهد.

رحیم یوسفی در گفت وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس مقابل ذوب آهن خیلی خوب بازی کرد و می توانست گل های بیشتری به این تیم بزند اما همچنان مسائلی وجود دارد. در این تیم بازیکنان تهاجمی و رو به جلو نتوانستند ضربات نهایی را بزنند. در نهایت گلسیانی تک گل بازی را از روی یک پنالتی به ثمر رساند.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با مصدومیت مرتضی پورعلیگنجی مشکلات دفاعی بیشتر شد و برای رفع این مشکل عبدالکریم حسن به پرسپولیس پیوست. امیدوارم این مدافع قطری در بازی های بعدی با سایر بازیکنان هماهنگ شود تا کمی از مشکلات دفاعی پرسپولیس کاسته شود. البته عبدالکریم در دیدار با ذوب آهن کمی کند و نه چندان تند عمل کرد. اورونوف و محمد خدابندلو هم اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام دادند و نشان دادند که می توانند به این تیم کمک کنند. باید به این بازیکنان فرصت داد تا با سایر بازیکنان هماهنگی لازم را به دست آورند.

*فولاد مقابل پرسپولیس به دنبال فرار از بحران است

این کارشناس فوتبال با یادآوری دیدار تیم های پرسپولیس و نفت و گاز گچساران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی خاطرنشان کرد: نام پرسپولیس بزرگ است و تیم ها وقتی با این تیم روبرو می شوند به شدت از آن می ترسند. اما در جام حذفی بازیکنان باید به گونه ای به مصاف تیم های دسته پایینی نفت و گاز گچساران بروند تا بتوانند قدرت اصلی پرسپولیس را به آنها نشان دهند. البته چون در تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می کند نباید هیچ تیمی را دست کم بگیرد.

یوسفی درباره دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در هفته هجدهم لیگ برتر ادامه داد: همه بازی های لیگ برتر سخت است. فولاد چند هفته است که نتایج خوبی کسب نکرده و قطعا به دنبال فرار از بحران مقابل پرسپولیس است. بازی با فولاد قبل از دربی است و بازیکنان باید با مدیریت و تمرکز زیاد کاری انجام دهند تا دچار مصدومیت و محرومیت نشوند. چرا که نمی توان چیزی را پیش بینی کرد و ممکن است با یک اشتباه کوچک از بازی بعدی مقابل استقلال محروم شوند. بنابراین بازیکنان باید دقت بیشتری داشته باشند تا بی مورد کارت دریافت نکنند.

* اگر ترابی بیشتر به تیم خدمت کند مفیدتر می شود

وی با اشاره به اینکه دربی در راه قهرمانی لیگ برتر است، افزود: قطعاً دربی برای قهرمانی تیم های استقلال و پرسپولیس بسیار مهم است و اگر پرسپولیس می خواهد قهرمان لیگ برتر شود باید ادامه دهد. بردهای پیاپی”. اگر بازیکنان فوتبال خود را به نمایش بگذارند، مطمئناً سربلند و پیروز از دربی بیرون خواهند آمد و عیدی خوبی را برای هواداران پرسپولیس به ارمغان خواهند آورد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد مهدی ترابی در این فصل گفت: ترابی بهترین بازیکن پرسپولیس است و زحمات زیادی برای این تیم کشیده است. اما در بازی ها بیش از حد می چرخد ​​و وقتی وارد محوطه می شود باید هم تیمی هایش را در 18 قدمی با دید عالی خود ببیند و به آنها اجازه دهد توپ و فرصت گلزنی را در اختیار داشته باشند. فکر می کنم اگر بیشتر به تیم خدمت کند بسیار مفیدتر خواهد بود.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)