افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

عکس دختر زیبای بهمن هاشمی مجری محبوب تلویزیون + بیوگرافی و اطلاعات شخصی مجری.

  • کد خبر : 220056
عکس دختر زیبای بهمن هاشمی مجری محبوب تلویزیون + بیوگرافی و اطلاعات شخصی مجری.

بهمن هاشمی متولد 11 مرداد 1341 در تهران مجری و صداپیشه است. وی فارغ التحصیل مرکز مطالعات قرآن و تجوید است که جدای از بازیگری در عرصه بازیگری بوده و از مدرسین حرفه دولایه است و شریک تبلیغاتی دارد. نام اصلی بهمن هاشمی اکبر حسین میرزهاشمی با نام هنری «بهمن هاشمی» در تهران به دنیا […]

بهمن هاشمی متولد 11 مرداد 1341 در تهران مجری و صداپیشه است. وی فارغ التحصیل مرکز مطالعات قرآن و تجوید است که جدای از بازیگری در عرصه بازیگری بوده و از مدرسین حرفه دولایه است و شریک تبلیغاتی دارد.

نام اصلی بهمن هاشمی

اکبر حسین میرزهاشمی با نام هنری «بهمن هاشمی» در تهران به دنیا آمد. در خانواده ای متدین و از نظر مادی متوسط ​​بزرگ شدم و در سال 1348 در سن هفت سالگی در دبستان تنکابنی زیر مجموعه بازار صابون پز خانه ثبت نام کردم.

ازدواج و فرزندان

بهمن هاشمی سال هاست که ازدواج کرده و ثمره این زندگی دختری به نام «صبا» است.

بهمن هاشمی

دومین اثر بهمن هاشمی

من مدیر دفتر تبلیغاتی به نام «نگاه دو» هستم که یکی از وظایف آن اجراست و تیم زیر نظر من این کارهای مختلف را سازماندهی می کند. از جمله فعالیت های این شرکت تبلیغاتی می توان به برگزاری مراسم و جشن های سازمانی و سازمانی، برگزاری کنسرت، برگزاری سمینار و همایش، نمایشگاه، ارائه تندیس و لوح تقدیر و … اشاره کرد.

آموزش و پرورش بهمن هاشمی

ما نتوانستیم دانشگاه برویم و از آنجایی که در خانواده ای با موقعیت اقتصادی متوسط ​​بزرگ شدم و پدرم کارگر ساده ای بود، مثل همه جوان های آن زمان به دنبال کار بودم.

باید به این نکته هم اشاره کنم که شروع کار من مربوط به این مرحله نیست و در دوران نوجوانی در هر حرفه ای که تصورش را بکنید شاگرد بودم تا هزینه زندگی ام را تامین کنم اما از ۱۹ سالگی به دنبال کار مستقل بودم و خودم را وقف کردم. به ساخت و ساز و خرید و فروش ساختمان و مواردی از این دست و من در این زمینه ها کار کردم.

سال 1370 و به موازات سال 30 که با افرادی چون علی حاج محمد، شاهین و شاهرخ بیانی ملاقات کردم. با افرادی که در ورزش و در باشگاه فوتبال استقلال کار می کردند آشنا شدم و دوست شدم. جمشید دهل، عکاس روزنامه دنیای صحت، در یکی از دیدارهای دوستانه ای که با ورزشکاران داشتیم، متوجه استعداد من در عرصه صدا و سیما شد.

بهمن هاشمی

بهمن هاشمی و ورودش به تلویزیون

در آذرماه 1370 با معرفی «جمشید دهل» در برنامه «دنیای ورزش» به سمت مدیر وقت گروه ورزش شبکه دو سیما جناب آقای کیومرث صالح نیا منصوب شدم و پس از بررسی صدا و تصویر، استارت. کار کردن.

ملقب به بهمن هاشمی

پس از چند ماه عضویت در سازمان، در راهروی صدابرداری و پخش شبکه دو با آقای خسرو شاهی و دیگر صداپیشگان واحد دوبله آشنا شدم که باعث شد وارد عرصه دوبله شوم.

تامین برنامه شبکه دو سیما پس از شنیدن صدایم در تیزر فیلم “Told Shum” که از شبکه اول سیما پخش شد، به خواندن تیزرهای فیلم های شبکه دو دعوت شدم و از آن زمان تا کنون مشغول تهیه Soy Do هستم. برنامه سیما آنلاین.

موقت

بهمن هاشمی سابقه بازیگری را نیز دارد که اولین بار در سال ۱۳۷۸ در مجموعه تلویزیونی «محاکمه» حضور داشت و در سال ۱۳۸۶ در فیلم «دلقک» به عنوان گزارشگر بازی کرد.

علاقه مند به دوبله

دوبله کار اصلی هنری من است و تا آخر عمر به دوبله خواهم پرداخت. من عاشق دوبله هستم و همیشه با انگیزه روز اول این کار را انجام می دهم.

اصطلاحات اجرایی

مواظب باشید این معروف ترین و البته مبهم ترین اصطلاحی بود که هاشمی همیشه در صحبت هایش به کار می برد و از یک لحظه به بعد سبک صحبت او تبدیل به یک علامت تجاری شد.

من کارمند رادیو نیستم

من کارمند صداوسیما نیستم، در این سال ها بیمه اختیاری و روزمزد پرداختم و مطمئنا بعد از بازنشستگی مستمری زیادی نخواهم گرفت. من نگران آینده هستم اما نگران نیستم چون زمان می گذرد و نمی توانی برخلاف جریان رودخانه زندگی کنی، می خواهم در سنین پیری شغل و تجارت کوچکی مثل کافه رستوران داشته باشم.

دوبله یا بازیگری

من خودم را خادم مردم می دانم، هر دو را انجام می دهم، اما بحث این است که کدام یک را بیشتر دوست دارند، به هر حال کار اصلی من صداگذاری است.

من اینجا هستم تا صدایم در بیاید.

اثر هنری عقب نشینی ندارد، هنگام صحبت باید صحبت کنید تا صدایتان شنیده شود، در بازیگری و بازیگری هم همینطور است. در عین حال با توجه به سن خود حرکت می کنیم. ما مثل فوتبالیست هایی هستیم که بعد از مدتی بازی کردن، مربی می شوند و بعد از تمرین، مدیران باشگاه و سپس رئیس فدراسیون می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=220056

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.