افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » خبر خوش کونسسائو برای هواداران پورتو درباره مهدی طارمی

  • کد خبر : 219948
اسمارتک نیوز » خبر خوش کونسسائو برای هواداران پورتو درباره مهدی طارمی

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پورتو فردا شب در چارچوب مرحله بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دراگو به مصاف بنفیکای رهبر این تیم می رود. پورتو که با 49 امتیاز در رده سوم قرار دارد به مصاف بنفیکا می رود که با 58 امتیاز صدرنشین است. با توجه به […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، تیم فوتبال پورتو فردا شب در چارچوب مرحله بیست و چهارم لیگ برتر پرتغال در ورزشگاه دراگو به مصاف بنفیکای رهبر این تیم می رود. پورتو که با 49 امتیاز در رده سوم قرار دارد به مصاف بنفیکا می رود که با 58 امتیاز صدرنشین است.

با توجه به ظریف بودن این دیدار، حضور مهدی طارمی در تیم پورتو به یکی از دغدغه های هواداران این تیم تبدیل شده است. طارمی پس از پایان جام ملت ها مصدوم شد و به تمرینات پورتو بازگشت و سه بازی از جمله بازی رفت مقابل آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ژل ویسنته در لیگ برتر پرتغال و سانتا کلارا در یک چهارم را از دست داد. فینال جام حذفی در این شرایط حضور ستاره ایرانی پورتو در دیدار فردا شب نامشخص است.

با این حال سرخیو کونسسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی فرداشب با خوش بینی از بهبودی طارمی و احتمال حضور او در بازی امروز مقابل بنفیکا صحبت کرد.

کونسسائو که علاوه بر طارمی با مصدومیت اوانیلسون و گالنو در آستانه دیدار مقابل بنفیکا دست و پنجه نرم می کند، گفت: در حال ارزیابی گالنو و اوانیلسون هستیم. حضور او در بازی فردا نامشخص است اما احتمال بازی او بیشتر از غیبت است.

وی در خصوص احتمال حضور طارمی در این دیدار حساس گفت: طارمی امروز نشانه هایی از پیشرفت را نشان داد. فردا بعد از تمرین دوباره وضعیت آن را بررسی می کنیم و تمرین مشخص می کند که آیا می توانیم از آن استفاده کنیم یا خیر.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219948

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.