افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
2

نگاهی به تیپ های کژوال هانیه تاسلی; بازیگر نازی سریال کمد دارد و فقط کیف چرمی!

  • کد خبر : 21991
نگاهی به تیپ های کژوال هانیه تاسلی;  بازیگر نازی سریال کمد دارد و فقط کیف چرمی!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز هانیه توسلی وی متولد 23 خرداد 1358 در شهر همدان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد تهران است. او فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و اولین کار سینمایی او را می توان در حضور در فیلم […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز هانیه توسلی وی متولد 23 خرداد 1358 در شهر همدان، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر، فارغ التحصیل از دانشگاه آزاد تهران است. او فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرد و اولین کار سینمایی او را می توان در حضور در فیلم سگکشی بهرام بیضایی دید. چند سال پس از شروع بازیگری، او تندیس بهترین بازیگر زن را از هفتمین جشنواره فیلم خانه برای بازی در فیلم شب های روشن دریافت کرد. هانیه طوسلی همچنین برای بازی در فیلم دهلیز برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر در سال 1392 شد. وی سابقه بازی در سریال های سه ماهی، مردن به شهریور، عصر جمعه، آمدیم، تو نرفتی، سیانور، هفت ماهگی، مرثیه ای برای کتابسوزی، شام آخر، نقطه کور را در کارنامه دارد. ، ایده اصلی ، جهان با من می رقصد ، مادری ، خط ویژه ، کلمب ، شکاف ، سوء تفاهم و جسو در کارنامه هنری خود. حال اگر بخواهیم نگاهی کلی به استایل های این بازیگر جوان و با استعداد کشورمان بیندازیم باید بگوییم که او بیشتر اوقات لباس راحتی و راحتی می پوشد.

جالب است بدانید که هانیه توسلی اعتماد چندانی به استفاده از ترندهای روز دنیای مد و مد ندارد و به نظر می رسد اعتقادی به جراحی های زیبایی و تکنیک های آرایش پیچیده ندارد. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از سبک های هانیه تاسلی آشنا شوید.

هانیه توسلی

استایل تیره و راحت هانیه توسلی با محسن کیایی

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، هانیه توسلی معمولا لباس هایی می پوشد که در ابتدا احساس راحتی می کند. پس طبیعی است که او در مراسم اکران فیلم «حلزون بدیش» با یک کت مشکی راحت به سبک کژوال شرکت کند. البته یکی از ویژگی های استایل این بازیگر زن این است که کیف و کفش چرمی را بیش از هر نوع اکسسوری دوست دارد و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید در این استایل از کیف و کفش چرمی عسلی رنگ استفاده کرده است. . می توان گفت این افزونه ها استایل ساده او را به یک استایل جذاب تبدیل کرده اند.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با مانتو چهار گوش در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

هانیه طوسلی برای سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر طبق معمول لباس غیر رسمی به تن کرد. همانطور که در عکس های زیر مشاهده می کنید، یک کت و شلوار چکمه ای و یک کیف چرم خاکستری زیبا را می بینیم. ما اغلب سبک کژوال را به عنوان لباس های راحت و شیک می شناسیم که برای موقعیت های رسمی چندان مناسب نیستند. خب، البته این درست است، زیرا این واقعیت است. کژوال یعنی هر لباس و اکسسوری که کلاسیک و رسمی نباشد. البته نباید آن ها را با لباس های ورزشی اشتباه بگیرید.

هانیه توسلی

هانیه توسلی

هانیه توسلی با شال گلدار و شلوار تکراری در اکران فیلم آتابایی

بعد از کیف چرمی می توان گفت که هانیه طوسلی علاقه زیادی به شلوارهای بوت کات دارد، چرا که همانطور که می بینید در اکثر لباس های او نیز این شلوار را دیده ایم. در تیپ زیر، هانیه توسلی طبق معمول یک شلوار جین بوت کات را با یک شال گلدار و کیف چرمی با ظاهری غیررسمی ست کرده است. جالب است بدانید کژوال بودن مفهومی بسیار گسترده است، اما محدودیت ها و قوانین خاص خود را نیز دارد، بنابراین نمی توان به همه لباس های کژوال برچسب کژوال زد. اما چیزی که در بین تمام وسایل مورد استفاده در این سبک رایج است این است که فرد در آنها مانند استایل زیر احساس راحتی و سبکی می کند.

هانیه توسلی

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک هانیه توسلی قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.