افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

توزیع 5000 تن سیب و پرتقال شب عید در استان تهران

  • کد خبر : 219882
توزیع 5000 تن سیب و پرتقال شب عید در استان تهران

به گزارش بازار، جبرئیل بررادی گفت: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، علاوه بر برنامه ریزی دقیق میوه در شب عید، ذخیره سازی های خوبی در زمینه عرضه خرما نیز انجام شده است. برای ایام مبارک رمضان مورد نیاز است و در تامین و تامین این خرما مشکل دارد، محصولی با […]

به گزارش بازار، جبرئیل بررادی گفت: با توجه به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، علاوه بر برنامه ریزی دقیق میوه در شب عید، ذخیره سازی های خوبی در زمینه عرضه خرما نیز انجام شده است. برای ایام مبارک رمضان مورد نیاز است و در تامین و تامین این خرما مشکل دارد، محصولی با قیمت مناسب در استان نداریم.

وی افزود: امسال تنظیم بازار میوه شب عید در 16 شهرستان استان تهران بر عهده سازمان تعاون روستایی استان است که هم اکنون سیب و پرتقال باکیفیت عرضه می کند. مدیران شناسایی شد و از 31 اسفندماه فرآیند توزیع برای تنظیم بازار میوه از شب عید آغاز می شود.

برادی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تاریخ های مورد نیاز شهروندان در این ایام توسط سازمان تعاون روستایی شهرستان ها تهیه شده است که یک هفته قبل از ماه مبارک در شهرستان ها توزیع می شود. ، 15 مارس.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: در منطقه تهران ساماندهی بازار میوه شب عید اعم از سیب، پرتقال و خرما بر عهده سازمان میادین خواهد بود. بارها و بازارهای تارا در شهر ارائه می شود.

وی در خصوص میزان این اقلام گفت: حدود 5 هزار تن سیب و پرتقال و 300 تن خرما برای عید و ماه مبارک رمضان تهیه شده است که در صورت نیاز شهروندان این میزان قابل افزایش است.

برادری با بیان اینکه قیمت این اقلام بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار تعیین و توزیع می شود، تصریح کرد: برای جلب رضایت عموم مردم استان، میوه ها از یکنواختی و کیفیت خوبی برخوردار هستند.

برادری در خصوص روند عرضه محصولات پروتئینی گفت: گوشت قرمز و مرغ منجمد در سطح شهرستان های استان و در غرفه های سازمان تره بار با قیمت مصوب مقررات بازار توزیع می شود. روند عرضه تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت. همچنین گوشت قرمز گرم در تهران (سازمان مدین) نیز توزیع می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران با بیان اینکه از نظر تامین و توزیع مایحتاج مردم در روزهای پایانی سال به ویژه میوه جات، گوشت قرمز و مرغ مشکلی وجود ندارد، گفت: مردم می توانند این اقلام را با مرغوب تهیه کنند. با کیفیت و دسترسی آسان.” اجازه کوچکترین التهابی را در بازار در آستانه عید نوروز و ایام مبارک رمضان در عرضه و توزیع این اقلام نخواهیم داد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.