افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

ما برخی از لباس های رسمی برای استایل های رسمی را ارائه می دهیم. به نظر شما کت ژاکارد بهتر است یا کت و شلوار؟

  • کد خبر : 21988
ما برخی از لباس های رسمی برای استایل های رسمی را ارائه می دهیم.  به نظر شما کت ژاکارد بهتر است یا کت و شلوار؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همه خانم های ایرانی دوست دارند آراسته و شیک به نظر برسند و به همین دلیل همیشه هنگام خرید مانتو حساسیت خاصی از خود نشان می دهند. البته این را فراموش نکن بدون شک اگر گران ترین مانتو را برای حضور در مهمانی های خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همه خانم های ایرانی دوست دارند آراسته و شیک به نظر برسند و به همین دلیل همیشه هنگام خرید مانتو حساسیت خاصی از خود نشان می دهند. البته این را فراموش نکن بدون شک اگر گران ترین مانتو را برای حضور در مهمانی های خود انتخاب و خریداری کنید، تا زمانی که ندانید آن را با چه شال یا روسری می خواهید ترکیب کنید، خیالتان راحت نیست. بنابراین، اگر برای رفتن به یک مهمانی آماده می شوید، خوب است که ابتدا لباس های شیک سال را بشناسید و سپس بدانید که چگونه می توانید آنها را ترکیب کنید. برای مثال وقتی می گوییم کت مجلسی، منظورمان کت ژاکارد یا کت گربه ای است، زیرا این مانتوها از شما یک خانم شیک پوش و مجلل می سازد. همه ما اصول ترکیب لباس ها را می دانیم، مثلاً می دانیم لباس های دقیقاً یکسان، تک رنگ و راه راه های عمودی ما را بلندتر و لاغرتر نشان می دهد یا اینکه انتخاب لباس های چند لایه با راه راه افقی باعث می شود چاق تر و کوتاه تر به نظر برسیم.

می توان گفت که ما تا حدودی می دانیم که چگونه لباس بپوشیم، اما در برخی شرایط به سختی می توانیم لباس را واقعاً ست کنیم. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از استایل های جذاب مجلسی 1402 آشنا شوید.

کت با شکوه

کت ژاکارد; ترند مانتوهای سال را بشناسید

جالب است بدانید که بهار امسال مانتوهای ژاکاردی و گلدوزی شده دو مدل مانتو پرفروش بودند. برای رفتن به مهمانی چه گزینه ای بهتر از کت ترند سال؟ البته توجه داشته باشید که مانتوهای ژاکارد معمولاً ظاهری مجلل دارند و به دلیل نوع پارچه ژاکارد تمایل به قیمت بالاتری نسبت به سایر مانتوهای زنانه دارند. خوب، بزرگترین دغدغه خانم ها برای حضور در مهمانی های رسمی این است که لباس شب را با چه چیزی ترکیب کنند؟ باید گفت که می توانید مانتو ژاکارد را با شلوارهای راسته یا برش بوت ترکیب کنید، اما اگر این مدل ها را دوست ندارید، شلوارهای تنگ هم گزینه خوبی هستند.

کت با شکوه

کت با شکوه

استفاده از کت و شلوار؛ به مهمانی فانتزی و فانتزی بروید

همانطور که می دانید کت و شلوار یکی از لباس هایی است که سابقه طولانی در دنیای مد دارد و در تمام این سال ها بهترین گزینه برای لباس های رسمی بوده است. بنابراین اگر می خواهید برای یک مهمانی رسمی آماده شوید، پیشنهاد می کنیم ست کت و شلوار را انتخاب کنید. ترکیب صحیح کت و شلوارهای زنانه می تواند جذابیت و زیبایی استایل شما را چند برابر کند. در زمینه کت و شلوار زنانه باید بسیار مراقب باشید. زیرا تنها با یک اشتباه می توانید زیبایی و جذابیت استایل خود را از دست بدهید.

کت با شکوه

کت با شکوه

لایه ساده را فراموش نکنید. محبوب در تمام فصول و همه نسل ها.

اگر می خواهید به یک مهمانی بروید، اما پوشیدن کت و شلوار را خیلی رسمی می بینید، بهترین گزینه برای شما انتخاب کت تک است. کت کتی یکی از انواع مانتوهایی است که ظاهر رسمی تری به استایل شما می دهد. راه های زیادی برای ترکیب مانتو با لباس های دیگر وجود دارد. با تغییر لباسی که با کت می پوشید می توانید برای موقعیت های مختلف ظاهر متفاوتی داشته باشید. به عنوان مثال، پیراهن زیر کت می تواند ظاهر شما را رسمی تر کند و تی شرت زیر آن می تواند ظاهر شما را کمتر رسمی کند.

کت با شکوه

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.