افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

چگونه روسری مینی را قرار دهیم؟ به نظر شما چه اکسسوری جذاب تر از خود روسری بچه است؟

  • کد خبر : 21985
چگونه روسری مینی را قرار دهیم؟  به نظر شما چه اکسسوری جذاب تر از خود روسری بچه است؟

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سال هاست که استفاده از روسری های کوچک از ابریشم، ساتن و ابریشم زینت زنان جهان است. بسیاری از شیک پوش ترین زنان در سرتاسر جهان از این اکسسوری رنگارنگ و نفیس به روش های مختلفی در استایل خود استفاده می کنند. حال اگر شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سال هاست که استفاده از روسری های کوچک از ابریشم، ساتن و ابریشم زینت زنان جهان است. بسیاری از شیک پوش ترین زنان در سرتاسر جهان از این اکسسوری رنگارنگ و نفیس به روش های مختلفی در استایل خود استفاده می کنند. حال اگر شما هم می خواهید استایل خود را از یک استایل ساده به استایلی چشمگیر و جذاب تغییر دهید، خوب است که انواع روسری های مینی را بشناسید و نحوه قرار دادن آن ها را یاد بگیرید. جالب است بدانید که برای قرار دادن این روسری های زیبا برای نوزادان پیشنهادی جذاب داریم. می توانید روسری مینی خود را با دستکش ترکیب کنید یا از ست روسری و دستکش مینی استفاده کنید تا متفاوت و خاص باشید. خوب است بدانید که دنیای مد هر چند سال یک بار به سراغ این روسری های جذاب می رود. با تبدیل شدن روسری مینی به یک ترند، اکثر خانم های شیک پوش و شیک پوش این روسری ها را به سبک خود می پوشند. ویژگی مثبت روسری نوزاد این است که می تواند انتخاب خوبی برای تمام فصول به خصوص بهار و تابستان باشد.

برای درک بیشتر این اکسسوری باید بدانید که روسری های مینی روسری های کوچکی هستند که طول و عرض آن ها حدود ۷۵ سانتی متر است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از مدل های جذاب مینی روسری آشنا شوید.

روسری و دستکش مینی

ست روسری و دستکش مینی؛ لوازم جانبی جذاب را انتخاب کنید

همانطور که در قسمت قبل اشاره کردیم، روسری مینی نوعی روسری کوچک است که نام دیگر این روسری باندانا است. حال اگر می خواهید استایلی جذاب و چشم نواز را تجربه کنید، پیشنهاد ما برای استایل تابستانی تان این است که یک شال مینی با دستکش های هماهنگ انتخاب کنید. شاید باورتان نشود اما این ست های زیبا برای ظاهری رسمی و رسمی معجزه می کنند. بنابراین، علاوه بر لباس‌های اصلی، می‌توانید با اکسسوری‌های جذاب دیگری هم به خودتان کمک کنید تا روسری نوزادتان را پیوند دهید تا مجبور نباشید روی مانتو یا روسری‌های اصلی تمرکز کنید. زیرا اینها اکسسوری هایی هستند که در نهایت استایل شما را خاص و زیبا می کنند.

7b6396c0fdecf7f6b800b574c3996a88

روسری و دستکش مینی

روسری مینی توری یا ساتن و معجزه یک کت شیک

در ابتدا مراقب باشید روسری مینی را با باندانا اشتباه نگیرید. چون باندانا از مینی باندانا کوچکتر است و کل حجم مو را نمی پوشاند. روسری عمدتاً در هنگام ورزش و فعالیت های بدنی پوشیده می شود. در ضمن روسری مینی به صورت روسری روی سر بسته می شود. پس اگر می خواهید برای لباس تابستانی خود معجزه کنید، برای رفتن به مهمانی یک کت بپوشید و از یک روسری مینی ساتن یا توری برای رفع آن استفاده کنید. فراموش نکنید که روسری‌های ساتن مینی کمی تنگ‌تر از توری هستند و نزدیک‌تر به سر می‌نشینند.

روسری و دستکش مینی

روسری و دستکش مینی

روسری های نخی کودک را فراموش نکنید.

اگر شما هم مثل اکثر افراد طرفدار استایل های کژوال و راحت هستید، بهتر است از روسری های نخی یا مینی روسری استفاده کنید. روسری های مینی نخی به راحتی روی سر می مانند و اصلا لیز نمی خورند. البته آنها بهترین گزینه برای فصل تابستان به حساب می آیند زیرا پارچه های نخی خنک تر از پارچه های ساتن یا پارچه های ساخته شده از الیاف مصنوعی هستند. البته می توان روسری های مینی را یکی از اصلی ترین اکسسوری های سبک رترو در ایران دانست. در سبک رترو، طراحان با الهام از سبک یک دوره خاص، اقلامی در این سبک از جمله لباس و اکسسوری طراحی و تولید می کنند.

2864198923227833152_1

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21985

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.