افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

“جنی” از BLACKPINK در مورد سریال جدیدش صحبت می کند!

  • کد خبر : 21973
“جنی” از BLACKPINK در مورد سریال جدیدش صحبت می کند!

جنی دپ خواننده گروه معروف بلک پینک از جوانب مثبت و منفی ایفای نقش در سریال جدید شبکه HBO «بت» صحبت کرده است. به اسمارتک نیوز – جنی در مصاحبه جدید خود از اولین تجربه خود در صنعت سینمای هالیوود صحبت کرده است! به گزارش گروه ترجمه صبح، جنی از اعضای گروه بلک پینک اولین […]

جنی دپ خواننده گروه معروف بلک پینک از جوانب مثبت و منفی ایفای نقش در سریال جدید شبکه HBO «بت» صحبت کرده است.

به اسمارتک نیوز – جنی در مصاحبه جدید خود از اولین تجربه خود در صنعت سینمای هالیوود صحبت کرده است!

به گزارش گروه ترجمه صبح، جنی از اعضای گروه بلک پینک اولین نقش خود را در یک سریال بازی کرده است. این بت در سریال «بت» HBO به ایفای نقش پرداخته است. این سریال اولین بار در جشنواره فیلم کن 2023 به نمایش درآمد. جنی در مصاحبه با Women’s Wear Daily و هالیوود ریپورتر از جوانب مثبت و منفی ایفای نقش در این سریال صحبت کرد.

معایب:

1. بازیگری

به گفته این خواننده زن، روی آوردن به بازیگری بسیار چالش برانگیز بود. او به عنوان یک بت برتر و موفق کی پاپ به دنیای خوانندگی عادت کرده است، اما همکاری در “بت” اولین پروژه واقعی او به عنوان یک بازیگر بود. جنی گفت: «این قطعاً یک چالش بود زیرا من قبلاً چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. برای من مثل شکستن یک دیوار بود.”

خوبی:

2. کارگردان

قطعا این پروژه نکات مثبت بیشتری داشت. برای اولین بار، جنی توانست با یکی از الهامات خود همکاری کند. سام لوینسون، ذهن پشت سریال تلویزیونی محبوب Euphoria، فردی است که در حال حاضر سرپرستی این سریال را بر عهده دارد. لوینسون از اعتماد جنی بسیار خوشحال شد. به خصوص که جنی با وجود زندگی خودش به عنوان یک سلبریتی معروف داستان این سریال را به خوبی درک می کند.

همکاری جنی و دختر جانی دپ!

 

3. بازیگران

یکی دیگر از جنبه های عالی در مورد The Idol کار با لیلی رز دپ بود. جنی اعتراف کرده است که اگرچه بازیگری چالش برانگیز بود، اما حضور لیلی رز دپ در کنارش همه چیز را آسان‌تر کرد.

لیلی رز دپ واقعا به من کمک زیادی کرد. او من را در صحنه ها راهنمایی کرد. حضور او بسیار آرامش بخش بود. او به من آموخت که چگونه با خودم راحت باشم و نترسم.

4. نقش

در نهایت یکی دیگر از مزایای این پروژه برای خانم آیدل ایفای نقش او در این سریال بود. درست مانند عنوان این سریال، جنی بتی است که از زیر و بم ستاره شدن آگاه است.

این باعث می شود که جنی به شخصیت جالبی برای بازی در این سریال تبدیل شود. به گزارش صبح، جنی درباره بازی در نقش دایان گفت:

“این فرصتی بود که فقط خودم باشم و شجاع باشم. من واقعاً برای آن تمرین نکردم، یا چیزی آماده نکردم. سم لوینسون می خواست که من خودم باشم.”

«جنی» BLACKPINK در مورد سریال جدیدش صحبت می کند! اولین بار در صبح. ظاهر شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=21973

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.