افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

بهترین کانسیلرهای پوست چرب را به شما معرفی می کنیم / اگر می خواهید آرایش حرفه ای داشته باشید، کانسیلر شما باید باورنکردنی باشد.

  • کد خبر : 219692
بهترین کانسیلرهای پوست چرب را به شما معرفی می کنیم / اگر می خواهید آرایش حرفه ای داشته باشید، کانسیلر شما باید باورنکردنی باشد.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند زیبا به نظر برسند و البته کارهای مختلفی برای این منظور انجام می دهند، مثلا خیلی ها به پزشک مراجعه می کنند و دارو مصرف می کنند و … خیلی ها از جدیدترین روش های آرایشی استفاده می کنند یا در […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه همه دوست دارند زیبا به نظر برسند و البته کارهای مختلفی برای این منظور انجام می دهند، مثلا خیلی ها به پزشک مراجعه می کنند و دارو مصرف می کنند و … خیلی ها از جدیدترین روش های آرایشی استفاده می کنند یا در این بین خیلی ها به گیاهان دارویی و گیاهی روی می آورند. روتین های شیمیایی پوست و روتین های زیبایی برای رسیدن به زیبایی که می خواهند، خوب در این میان هرکسی مسیر خودش را دارد و معتقد است که بهترین راه برای آنها وجود دارد، اما در این وسط از این مسیر، مثلاً تفاوت های زیادی وجود دارد. ، اگر ژل را به گونه های خود تزریق کنید، در مدت کوتاهی گونه های برجسته ای پیدا خواهید کرد، اما این احتمال وجود دارد که ژل به شما آسیب برساند و حتی این خطر وجود دارد که گونه های شما شل شود. اما از طرفی آرایش هایلایت گونه نیز وجود دارد که باعث می شود گونه های شما موقتا زیبا و برجسته به نظر برسند اما بدون آسیب و خطر.

حالا شما کدام یک از این دو راه را انتخاب می کنید؟ اونی که ریسک داره و یه جورایی دائمی تره یا اونی که ریسک نداره و موقته و با شستشو از بین میره؟ خب معمولا روش دوم خیلی بهتره چون امروزه آرایش میتونه ایرادات و ایرادات صورتتون رو کاملا بپوشونه و از بین ببره و از شما آدم متفاوتی بسازه، مثلا میتونید حتی لب هاتون رو با آرایش برجسته کنید یا رنگش رو تغییر بدید. ابروهای خود را حالت دهید و بسیاری از کارهای دیگر را می توان با آرایش انجام داد و منطقی تر است که به سراغ آنها بروید، برای مثال در این مقاله می خواهیم در مورد بهترین کانسیلرهای قابل استفاده برای پوست های چرب با شما صحبت کنیم. برای از بین بردن لکه ها و لکه های تیره در یک چشم به هم زدن حلقه های تیره را بدون خطر یا عوارض از بین می برد، پس چرا این کار را انجام ندهید؟ چه چیزی شما رو عقب نگاه داشته؟ پس با ما همراه باشید تا با برخی از بهترین کانسیلرها آشنا شوید.

کانسیلر کاورینگ کالیستا یکی از بهترین کانسیلرها برای پوست های چرب است.

کالیستا یکی از برندهای محبوب آرایشی و بهداشتی ایرانی است که در سال های اخیر توانسته با تنوع زیاد محصولات آرایشی و بهداشتی خود توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند و در این میان کانسیلر پوششی کالیستا در بین محصولات آرایشی خود توانسته نظر مردم را به خود جلب کند. داشتن آرایش حرفه ای و بی نقص کمک زیادی می کند. این مدل کانسیلر را می توانید برای انواع پوست به خصوص پوست های چرب استفاده کنید و با پرکردن چین و چروک و تغییر رنگ قسمت های تیره پوستی صاف و یکدست برای خود ایجاد کنید.

این محصول از کالاستا را می توانید در رنگ های پرطرفدار مشاهده کنید که برای استفاده روزمره بسیار مناسب است زیرا بافتی سبک دارد. در مورد این کانسیلر هم این را بگوییم: می توانید آن را بگذارید تا رطوبت پوست اطراف چشمتان را تامین کند و نگران پوسته پوسته شدن آن روی پوستتان نباشید.

بهترین کانسیلرها برای پوست های چرب.

کانسیلر Trio Active Prime یکی از بهترین کانسیلرها برای پوست های چرب است.

یکی دیگر از کانسیلرهای خوب برای پوست های چرب، کانسیلر تریو اکتیو پرایم است که علاوه بر پوشاندن تیرگی دور چشم، پوست این ناحیه را آبرسانی کرده و به لطف spf 25 از پوست شما در برابر تشعشعات محافظت می کند، همچنین در برابر نور خورشید نیز محافظت می کند. این محصول حتی لک های دور چشم را نیز می پوشاند و پس از مدتی استفاده از تیرگی دور چشم می کاهد. همچنین باید اضافه کرد که این کانسیلر باعث تقویت پوست دور چشم و جلوگیری از افتادگی می شود و این کار را با تحریک سنتز کلاژن پوست انجام می دهد.

از دیگر ویژگی های کانسیلر Trio Active Prime، سرشار از ویتامین E و آنتی اکسیدان است که از پیری زودرس جلوگیری می کند. در فرمولاسیون این کانسیلر از مواد طبیعی مانند عصاره مخمر، جوانه گندم، عصاره گل رز و … استفاده شده است که برای پوست های حساس بسیار مفید است.

بهترین کانسیلرها برای پوست های چرب.

کانسیلر Bourgeois Radiance Reveal یکی از بهترین کانسیلرها برای پوست های چرب است.

کانسیلر مایع Radiance Reveal محصول برند Bourgeois که یک برند فرانسوی است برای پوست های چرب ساخته شده است که با فرمولاسیون غنی و پوشش دهی بالا می تواند چهره و آرایشی عالی و جذاب ایجاد کند به طوری که حتی تمایلی به پاک کردن آن نداشته باشید. . . انجام دادن. این کانسیلر حاوی اسید هیالورونیک است که می تواند پوست شما را احیا و احیا کند و شفافیت پوست شما را افزایش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید از آب معدنی یخچال های مونت بلان فرانسه در این کانسیلر مایع استفاده شده است و می تواند به راحتی پوست را تا بیست و چهار ساعت آبرسانی کند. علاوه بر این، این کانسیلر می تواند پف، چین و چروک، قرمزی و تیرگی دور چشم را بپوشاند و پس از مدتی پوستی زیبا با رنگ روشن تری به شما بدهد.

بهترین کانسیلرها برای پوست های چرب.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.