افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

پژمان حدادی به پروژه “کی بود که نبود” پیوست / شروع میکس و مسترینگ – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 219477
پژمان حدادی به پروژه “کی بود که نبود” پیوست / شروع میکس و مسترینگ – خبرگزاری بعلاوه اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای این پروژه، با حضور پژمان حدادی از نوازندگان سازهای کوبه ای و نوازندگان معاصر تامبوک ایران، پروژه کتاب صوتی «کی بود کی نبود» برای گروه سنی ایران به پایان رسید و به مرحله اجرا درآمد. کودک. مرحله آخر میکس و مسترینگ . پژمان حدادی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از امور رسانه ای این پروژه، با حضور پژمان حدادی از نوازندگان سازهای کوبه ای و نوازندگان معاصر تامبوک ایران، پروژه کتاب صوتی «کی بود کی نبود» برای گروه سنی ایران به پایان رسید و به مرحله اجرا درآمد. کودک. مرحله آخر میکس و مسترینگ .

پژمان حدادی از نوازندگان چیره دست ساز و اجرای تمبک معاصر ایران است که تاثیر زیادی بر تمبک نوازان نسل بعد از خود گذاشته است.

در توضیحات بیشتر الهام افراز نویسنده و حمیدرضا آفریده آهنگساز و کارگردان این پروژه آمده است:

کتاب «کی بود که نبود» داستانی است که از اشکال هندسی به عنوان نماد گروه های مختلف افراد جامعه یا جنبه های مختلف روانی شخصیت هر فرد استفاده می کند. علاوه بر این، در طول داستان به چالش هایی که هر فرد در طول رشد شخصیت با آن مواجه است، اشاره می شود.

حمیدرضا آفریده درباره مراحل آهنگسازی و ساخت این اثر توضیح داد:

«اولین باری که کتاب الهام افراز را خواندم، از شخصیت‌ها و مضمون کتاب بسیار لذت بردم؛ زیرا توانایی بازنمایی و شخصیت‌پردازی اشکال هندسی با دستگاه‌های موسیقی ایرانی برای این کتاب بسیار بالا بود و از سال‌ها پیش احساس کمبود می‌کردم. در تولید و طراحی کتاب های صوتی کودک و نوجوان که موسیقی سنتی می تواند در آن نقش مهم و کلیدی داشته باشد، تصمیم گرفتم این مجموعه را با تمرکز بر آلات موسیقی ایرانی شخصی سازی کنم و سعی کردم با سازهای ایرانی پیوندی ایجاد کنم تا موضوع اصلی این اثر حفظ شده و سایر جنبه های فرهنگی از جمله موسیقی نقش برجسته ای در داستان دارد.

ثریا قاسمی راوی، پژمان حدادی، ترومپت، الهام افراز، نویسنده، حمیدرضا آفریده، آهنگساز، نوازنده ویولن، نوازنده ویولن پنج سیم، قیچک آلتو، رهبر ارکستر و مدیر پروژه، پاشا هنجنی، نی، بهزاد رواقی، نوازنده تار و سه تار، حنانه سعیدی نوازنده قانون، علی عابدین قنطورس، نوازنده عود مریم خدابخش، دف زکریا یوسفی و حلقه نوازندگان، مینا مومنی، عرفان هنربخش، لیلا سودبخش، آیدین الماسیان، گروه دوبلاژ کسری نیک آذر، صداپیشگی مینا مومنی، صدابرداری حسن مومنی خدای نیا سرپرست میکس و مسترینگ سازهای ضبط فراز تعالی سرپرست ضبط بخش گویندگی گروه اجرایی این پروژه است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219477

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.