افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

اشتغال صنعتی کشور به 8 میلیون و 467 هزار نفر رسیده است.

  • کد خبر : 219451
اشتغال صنعتی کشور به 8 میلیون و 467 هزار نفر رسیده است.

به گزارش بازار، محمدمهدی برادران روز شنبه اظهار داشت: مجلس در حوزه اقتصادی چه در زمینه تثبیت اقتصاد و چه در حوزه تولید ملی بسیار موثر است به همین دلیل صنعتگران نمایندگانی را انتخاب کردند که معتقد به تولید ملی هستند. معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایندگان استان‌ها باید به تعطیلی […]

به گزارش بازار، محمدمهدی برادران روز شنبه اظهار داشت: مجلس در حوزه اقتصادی چه در زمینه تثبیت اقتصاد و چه در حوزه تولید ملی بسیار موثر است به همین دلیل صنعتگران نمایندگانی را انتخاب کردند که معتقد به تولید ملی هستند.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: نمایندگان استان‌ها باید به تعطیلی واحدهای صنعتی که دولت سیزدهم برای فعال‌سازی مجدد آن‌ها تلاش کرد، توجه داشته باشند تا با ایجاد این مراکز صنعتی، بخش صنعت نیز فعال شود. و کارگران کارخانه می توانند فعالیت خود را از سر بگیرند و به تولید بیشتر ادامه دهند.

برادران گفتند: جامعه صنعت نسبت به انتخابات شوراهای اسلامی حساس است و به همین دلیل مشارکت حداکثری در انتخابات شورای اسلامی داشتند. حتی با هماهنگی وزارت کشور برای حضور مدیران و دست اندرکاران صنعت در فرآیند انتخابات، امکاناتی فراهم شده است تا صنعتگران بتوانند در حالی که مشغول هستند به عنوان دستمزد انتخاباتی در انتخابات شرکت کنند.

وی افزود: صنعت با رای خود از حوزه قانونگذاری کشور و نمایندگان جدید حمایت کرد. امیدواریم مجلس کارآمدتری تشکیل شود و از این صنعت حمایت کند تا شاهد اهداف ایجاد اشتغال برای نسل جوان باشیم.

قائم مقام وزیر صامت گفت: جامعه صنعتی ملی در کشور سرمایه گذاری کرده و نسبت به امنیت سرمایه، آینده صنعت کشور بسیار حساس است و صنعتگران از نمایندگان مجلس انتظار دارند با قوانین حمایتی خود این امنیت را بیش از پیش برای صنعت تامین کنند. اگر اشتغال تضمین شود قطعا زندگی نسل جوان بهتر خواهد شد.

برادران در خصوص وضعیت صنعت و معدن در استان تهران خاطرنشان کرد: در کشور بیش از 800 شهر صنعتی فعال داریم و مجتمع های صنعتی و اصناف بزرگی در استان تهران وجود دارد و منتظر ترکیب جدید نیز هستند. . مجلس برای حمایت از صنعت خود را با آنها هماهنگ کنید.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات مجلس، صنعتگران بدون توجه به گرایش سیاسی به افرادی رای دادند که در بودجه، قوانین صنعتی و اقتصاد خبره بودند، گفت:

معاون وزیر صمت با بیان اینکه در استان تهران مشکلات صنعتی وجود دارد که باید برطرف شود، تصریح کرد: نیازمند اصلاحات صنعتی هستیم و در استان تهران نیز مشکلاتی داریم که تقریباً در حومه تهران حل شده به نظر می رسد. واحدهایی که در سال های اخیر به سمت احیاء حرکت کرده اند به عنوان هدف آتی دولت دنبال شده اند.

برادران دولت تصریح کردند: مصوبه ای در شعاع 135 کیلومتری شهر وجود دارد که به مراکز صنعتی اجازه فعالیت می دهد، اما بسیاری از واحدهای صنعتی ما در این مراکز صنعتی مشکلاتی دارند که عزم جدی اعضای شورای اسلامی را می طلبد. حل آنها استان تهران است.

قائم مقام وزیر صامت گفت: انتظار می رود نمایندگان به گونه ای به فعالیت خود ادامه دهند که در شهرهای کوچک نماینده فعال داشته باشیم تا بتوانیم با رفع نواقص و همراهی مسئولان محلی مشکلات این واحدها را برطرف و واحدهای صنعتی را دوباره فعال کنیم. .

استان تهران دارای شهرهای صنعتی فراوانی است که از جمله آنها می توان به شهرک صنعتی شمس آباد، فشافویه سرخ، جنوب ری، شهرک صنعتی عباس آباد در پاکدشت و چندین شهر دیگر در شهرهای مختلف استان تهران اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219451

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.