افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
3

اسمارتک نیوز » «موتا پائز» بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی والیبال بود

  • کد خبر : 219351
اسمارتک نیوز » «موتا پائز» بهترین گزینه برای نیمکت تیم ملی والیبال بود

آرش صادقیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت: در این مدت که تیم ملی سرمربی نداشت، چند گزینه به خصوص آشنایی ها مطرح شد. هر کدام از آنها مشکلاتی داشتند که همکاری را غیرممکن می کرد و در نهایت پس از رصد چند گزینه به […]

آرش صادقیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی اسمارتک نیوز درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال گفت: در این مدت که تیم ملی سرمربی نداشت، چند گزینه به خصوص آشنایی ها مطرح شد. هر کدام از آنها مشکلاتی داشتند که همکاری را غیرممکن می کرد و در نهایت پس از رصد چند گزینه به این گزینه رسیدند و با آن همکاری کردند.

وی افزود: آقای موتا پاز سرمربی جوان و با انگیزه ای است که با مربیان بزرگ دنیا کار کرده و مهارت و توانایی بالایی دارد و می تواند به تیم ملی والیبال کشورمان کمک کند. با توجه به شرایط موجود از بین گزینه های موجود بهترین گزینه انتخاب شد و امیدوارم در کار خود موفق باشید.

سرمربی والیبال در پاسخ به این سوال که قبل از این انتخاب نظرش در مورد گزینه داخلی یا خارجی بود، گفت: این انتخاب توسط کمیته فنی انجام شد و کارشناسان و کارشناسان در آن به نتیجه رسیدند و به این گزینه رسیدند و معتقدم فکر می کنم من نظر شخصی نمی تواند در اینجا ملاک باشد. همانطور که گفتم به نظر من بهترین گزینه موجود انتخاب شده است و امیدوارم به موفقیت های زیادی دست یابند.

صادقیانی در خصوص شانس کم تیم ملی والیبال برای صعود به المپیک نیز توضیح داد: هنوز ناامید نشده ایم و تلاش می کنیم تا به المپیک برسیم چون روی کاغذ شانس داریم اما به هر حال شانس ما کم است. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که بتوانیم صعود کنیم اما هدف ما از الان باید برنامه ریزی برای دوره های بعدی و برنامه ریزی از این پس باشد. ما جوانان خوبی در والیبال داریم که تعدادی از آنها به تیم ملی تزریق شدند و این تغییر نسل و پوست اندازی باید ادامه داشته باشد. البته بهتر بود زودتر این اتفاق می افتاد تا به این نقطه نمی رسید اما حالا می توان برای آینده برنامه ریزی کرد و نسل طلایی جدیدی برای والیبال ایران تشکیل داد. امیدوارم در انتخاب رئیس فدراسیون اتفاق خوبی بیفتد و والیبال مسیر درستی را طی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=219351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.